Hi,
Ik ben van plan om rond augustus 2015 voor een periode naar Spanje te gaan (half jr. ongeveer).
Ten eerste wil ik graag Spaanse les gaan volgen, maar het lijkt mij ook leuk (en nodig) om te gaan werken.
Ik heb ruime ervaring als nanny. Tevens heb ik tijdens mijn studie jaren in de horeca gewerkt, evenals in de thuiszorg.
Dit lijken mij de ‘makkelijkere’ baantjes die wellicht te vinden zijn wanneer je de Spaanse taal nog niet volledig beheerst.
Daarnaast ben ik afgestudeerd als maatschappelijk werker en heb ik nu bijna 1,5 jaar ervaring als woonbegeleider en jobcoach/trajectbegeleider. Ik ben goed in dingen organiseren en regelen.
Mijn vraag is of er iemand is, die na mijn werkervaring gelezen te hebben, een idee heeft waar ik zou kunnen werken en of er misschien iemand is die weer iemand in zijn netwerk kent die mij kan helpen.
Het lijkt mij erg leuk om als nanny aan de slag te gaan of bijvoorbeeld in een hostel/hotel te werken of in een restaurant.
Ook als er iemand is die een huisoppas nodig heeft in Spanje of iemand kent die een huisoppas nodig heeft in de periode vanaf augustus 2015 dan hoor ik het graag!
Alvast bedankt!