Werkzoekende reisgenoten zoeken

heyhey…

ik ben nathalie 21 jaar oud en zou graag richting spanje willen verhuizen/reizen…:zon02:
en daar een leuke baan zoeken als kapster in de stad of in een hotel…
zou het liefst dit jaar nog vertrekken…
heb een nieuwe uitdaging nodig, heeft nog iemand het gevoel
dat de uitdagingen in nederland opzijn en die mee wil reizen richting spanje.
of iemand die mij tips kan geven hoe ik in die branche iets kan vinden of connecties heeft ???

alvast hartstikke bedankt
nathalie

[EMAIL=“natje116@hotmail.com”]natje116@hotmail.com

Een vriendin van me is bezig met een verzorgingssalon in Marbella, misschien heeft ze ook een kapper nodig. Ik zou gewoon afreizen naar Spanje, en hier gewoon aan iedereen vragen of ze misschien iemand kennen voor werk.

hey…

zou je haar dat eens willen vragen of mij haar email adres kunnen geven !!
zodat ik contact met haar zou kunnen opnemen .

bijvoorbaad dank…

groetjes nathalie

Hey Nathalie, wat leuk dat je ook de stap wilt nemen om naar Spanje te verhuizen…

Ik zit er zelf al een aantal jaar over te denken en zodra het juiste moment aanbreekt de stap te nemen… De kriebels komen nu steeds meer, dus dat zal ook dit jaar nog worden…
Waar van Spanje wil jij je vestigen, of ben je daar nog niet uit?
En kan je de taal al spreken?

Groetjes Diego

hey Diego…

wat leuk …
ik wil wel in het zuiden van spanje waar het weer ons niet te erg teleursteld…
helaas ken ik de taal nog niet en dat wil ik dan wel ook zo snel mogelijk gaan leren.!
Jij kent natuurlijk wel al vloeiend spaans:).
waar kom je vandaan en hoe oud ben je dan ??
dat je er al zo lang over nadenkt ?

groetjes nathalie

mensen waarom reageren jullie niet …!!

Nathalie,

Kijk eens op www.werkvindeninspanje.nl en ga op zoek naar de banenzoekmachines die op de verschillende sites staan.

pietmeijers
www.pietmeijers.nl

Via sites vind je over het algemeen niet zo snel werk. Ik zou gewoon even naar spanje gaan, als is het voor 2 weken. En dan daar een beetje rond gaan vragen. Als je een nederlandse bar/cafe vind en zegt dat je kapster bent, heb je zo een paar klanten.

hoi Natalie,

ik ben ook van plan te gaan studeren voor een jaar in barcelona!!

heb wel zin om samen met jou de uitdaging aan te gaan en te gaan zoeken naar een baan en woning.

ben zelf ook 21

laat snel wat weten

liefs rabia:zon02: