Ik ben Yvonne, 23 jaar en ik woon en studeer in Leeuwarden.
Ik ben op zoek naar een gezellig iemand die met mij een aantal weken of misschien wel maanden in Spanje wil werken en wonen. Ik stop een tijdje met mijn studie, dus nu is de tijd aangebroken om er even tussen uit te gaan. Dus, wie heeft er zin om mee te gaan? Ervaringen en tips hoor ik ook graag. Alvast bedankt en misschien tot snel. :dag:
heey ik ben john ik had een vraag waar wil je dan in spanje werken en wonen ik heb een tweede woning in lanzarote mischien is het die richting waar je aan denkt ik hoor het wel
adios john xclusiveinteriors@live.nl
Ik ben Mandy, 21 jaar en zit ook met een dilemma. Wil heel graag naar salou of Lloret. Maar om in je eentje te gaan is best eng.
Zelf ben ik al een aantal dagen informatie aan het opdoen over Spanje, om te kijken of ik het aandurf!! Zelf wil ik dan ook voor een aantal weken of maanden gaan!!
Ik ben Christie en ben ook net gestopt met de studie.Ik wil ook wel graag mee maar ik denk dat het vrij moeilijk is om een baan te vinden in Spanje. Maar ik hoor het wel. Je kunt me een berichtje sturen op [EMAIL=“liefkleinschaapje@hotmail.com”]liefkleinschaapje@hotmail.com