Werken in Spanje / Canarische Eilanden

[COLOR=blue] :smiley: Hallo allemaal,

Ik werk momenteel fulltime als directiesecretaresse en doe daarbij veel in de horeca. Nu, na 6 jaar, ben ik het echt helemaal zat om op kantoor te zitten en zoek mijn uitdaging in Spanje.

Ik heb erg veel plezier achter de bar en/of in de bediening. Een sociale en gezellige werkomgeving met een dosis teamspirit en met collegaā€™s die, net als ik, van het werk en vanzelfsprekend van mensen houden.

Horeca is hard werken, maar met een dosis positieve energie, trek je het beste naar je toe. :rolleyes:

Alvast bedankt en tot gauw!

Liefs uit Beverwijk (vooralsnog) B) -x- Lisa

:rolleyes: Daar ben ik weer.

Natuurlijk wel verstandig om ook mijn e-mail adres ff achter te laten :lol:

Mirella@isblij.nl

:rolleyes:

Hoi Lisa,

Ik weet precies wat je bedoelt, na vier jaar ben ik ook toe aan iets spannenders! Ik zal me even voorstellen, Eveline, 22 jaar, woon en werk in Amsterdam, maar daar hoop ik snel verandering in te brengen! Wil halverwege augustus weggaan, weet nog niet waarheen, maar canarische eilanden klinkt niet slecht! Je schrijft niet of je alleen wil gaan of dat je een reisgenoot zoekt, maar wie weet kunnen we eens contacten.

Mzzl, Eveline

hum en als jullie niet snel werken vinden hoe willen jullie dan je appartament betalen?die zijn erg duur op tenerife tussen de 350 en 600 euro per maand ,dus geef tips hoe jullie dat dan willen betalen?

Hoi,
Wanneer je nog iets zoekt, heb ik misschien wel een leuke zomerbaan voor je. Zie mijn advertentie in reisverhalen Spanje onder rubriek wonen en werken in Spanje.
Advertentie heet campingmedewerkers gezocht.
Website van de camping is www. campingcanbanal.net
Laat maar weten of je interesse hebt.
Groet,
Aart.

hey Aart,
ik ben wel in voor het werken op een kemping, lekker acticiteiten organoiseren en dergelijke.
ookal ben ik meer voor de horeca weg gelegt. maar ik zou wel wat meer iformatie willen hebben over wat jij te bieden hebt.

vriendelijke groet,

diangelino,

Hoi,

Op de site www.werkvindeninspanje.nl staan een aantal links naar uitgebreide banensites waaronder banen in de sector die je zoekt. Ga naar ā€œwerken in spanjeā€ en in de tweede kolom bijna onderaan staan een twintig tal links waar je beslist wat tussenvindt.

Succes,

piet meijers

Prima plan Lisa! Hoewel wij zelf een voorkeur hebben voor Barcelona, vanwege de iets grotere kans op een redelijke baan. Misschien heb je ook iets aan Carretera, ons blog over emigreren naar Spanje. Er staat ook een lijstje met werkgevers die per direkt werk aanbieden

Suerte!

zoek een op internet naar Acttiv en of Animajobs bij hun kan je als animatrice werken.