Aangeb: Werken In Spanje Zomer 2004

heeeee, ik ben erg geinteresseerd in het werken in spanje! ik ben een enthousiaste, gezellige en spontane meid. heb horeca ervaring en heb eerder al in spanje gezeten voor een talencursus! hoop meer informatie te krijgen!

kus rosa, queenroosje@hotmail.com

Hoi, klinkt super! reserveer een plekje voor me achter de bar B)
Kan ik wat meer informatie krijgen over de locatie etc?

Hola! estas bien?

Ook ik zou graag wat meer informatie hebben over de aangeboden baantjes! Heb ruim 3 jaar horeca-ervaring (keuken, bediening, bar) en zou graag willen weten wat alles inhoudt. Ook verdere info over leeftijden/lokatie etc. is welkom! Dus graag een antwoord,

Adios… :slight_smile:
Fleur flirtygirl_87@hotmail.com

Hola! estas bien?

Ook ik zou graag wat meer informatie hebben over de aangeboden baantjes! Heb ruim 3 jaar horeca-ervaring (keuken, bediening, bar) en zou graag willen weten wat alles inhoudt. Ook verdere info over leeftijden/lokatie etc. is welkom! Dus graag een antwoord,

Adios… :slight_smile:
Fleur flirtygirl_87@hotmail.com

Hoi,

Ik zou graag wat meer informatie over de aangeboden baantjes willen krijgen. Ik ben 18 jaar en kom uit Gouda. Ik ga al 7 jaar lang naar Spanje op vakantie dus het lijkt me ontzettend leuk om komende zomer in Spanje in een discotheek of bar/restaurant te gaan werken.

Adios

Kevin

Hoi,

Ik zou graag wat meer informatie over de aangeboden baantjes willen krijgen. Ik ben 18 jaar en kom uit Gouda. Ik ga al 7 jaar lang naar Spanje op vakantie dus het lijkt me ontzettend leuk om komende zomer in Spanje te gaan werken.

Adios

Kevin
kevin@van-rooijen.com

Hey hallo,

Het lijkt me super om in Spanje te werken, al is het om het saaie normale leven in Nederland te ontsnappen.

Ik weet niet om welke functies het gaat, maar ik heb 5 jaar ervaring in zowel de bediening als achter de bar.

Ik ben 21 jaar en ben bezig met het afronden van mijn toerise opleiding en ben beschikbaar vanaf april tot september.

Ik hoop snel wat van je te horen.

Groetjes Charlot, gynoah@hotmail.com

Originally posted by Cybersurfboy@10-11-2003, 15:39:09
**Voor aankomend zomerseizoen 2004, zoeken we enthousiaste doorzetters voor diverse functies in een unieke horeca formule.

Ervaring is geen must, enthousiasme absoluut wel.
Seizoen loopt van mei t/m oktober, minimale contractperiode is 6 weken. Wil je een leuke tijd hebben en veel leren en hoeven we niet uit te leggen dat het werken in Spanje zoals in Costa echt nergens over gaat? We hebben verschillende functies zoals: Proppen, bartenders, floortenders en DJ/Lightjockey in de aanbieding.
Je kunt nu al informatie aanvragen, maar de echte solliciaties vinden pas in maart 2004 plaats.**

[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]

Graag !
Werken in Spanje aan de Costa’s lijkt me te gek !
Hoe kan ik me aanmelden en waar kan ik die informatie dan aanvragen ?
Ik ben namelijk op zoek naar een baan in Spanje, het maakt in principe niet uit wat voor werk als ik hier maar weg kan!
Voor langere tijd ? heeeeeeeel graag, vanaf April t/m Oktober is no problemo.
Ik ben 29 en heb 1.5 jaar parttime gewerkt in de fastfood.
Ikspreek goed Engels, redelijk Frans, matig Duits.
Momenteel ben ik mijn opleiding industrial design engineering aan het adronden voor het bachelor of science diploma waarna ik mezelf designador ( spaans voor designer ) mag noemen.
Omdat het vinden van een baan als designer hier met deze recessie niet wil lukken, wil ik graag weg naar Spanje om wat meer van de taal en cultuur te weten te komen en vooral de zon op te zoeken!

vriendelijke groeten.
Ahmed

designador@hotmail.com

Hallo,
Mijn naam is Rain en ben 22 jaar.
Ben op zoek naar een vakantiebaan in Spanje… lieftst op Ibiza maar sta natuurlijk ook open voor een andere bestemming.
Ben zeer goed in Engels… en zeker nooit te moe om te werken.
Kunnen jullie me wat meer informatie geven.
mail me op (djrain@12move.nl)

Groetjes Rain :smiley:

[COLOR=blue]

ey :rolleyes: ik ben Pascal, female, 22 jaar en woon in Beverwijk.
Werk al 4 jaar voor de zelfde baas en ben het nu echt zat :blink: , ik ben een sportief type B) , spontaan :lol: etc etc ben toe aan iets nieuws, een uitdaging, iets wat ik echt leuk vind. Ik ben al een geruime tijd opzoek naar een zomerbaan in het buitenland en voor het winterseizoen probeer ik een cursus skileraar te volgen, zodat ik de rest van de maanden als lerares naar Oostenrijk kan.
Door mijn huidige baan spreek ik een aardig woordje (almost vloeiend) Engels omdat dit de voertaal in het bedrijf is.

Ik ben ontzettend enthousiast en hoop snel iets van jullie te horen…

Greetings Pascal :stuck_out_tongue:
Mail me —> ptuinstra@hotmail.com

een half spaanse meid van 18 jaar oud, de leeftijd om uit je dakl te gaan en mensen naar de discotheek te lokken. Proppen is echt iets voor mij en ik weet ze wel naar binnen te halen, een vlotte babbel en tegen alles opgewassen!
heeft u mij nog nodig voor van de zomer? ik ben beschikbaar in juli en augustus.
mijn e-mail: school_haat@hotmail.com
tel 0645636291

met vriendelijke groet
the spanish girl

Ook ik zou graag wat meer informatie willen. Ben net terug van 6 maanden Mallorca, en ben het hier in Nederland al weer zat… Ben beschikbaar in Juli en Augustus. Wil samen met een vriendin gaan. Kan je me meer info bezorgen? ellesvanderwal@Hotmail.com

Hallo daar!!

Ik weet dat ik erg laat ben met reageren…maar dit wil niet betekenen dat ik niet gemotiveerd ben…juist niet!!!

Mijn naam is Sabine (19 jaar) ik zou graag deze zomer in het buitenland willen werken samen met een vriendin van mij om hier veel plezier te beleven :stuck_out_tongue: … Maar ook om hard te werken… dat vind ik namelijk totaal niet erg…

Ik ben beschikbaar vanaf juni…t/m half augustus. Graag zou ik willen weten wat er precies beschikbaar is nog en in welke plaats…

Sabine

Hallo,

Ik wil graag voor u komen werken in de zomer van 2004.
Heb veel ervaring als dj dat zou ik dan ook het liefste doen.
Proppen wil ik ook graag doen dat lijkt me ook erg tof.
In het entertainen van mensen heb ik ook veel ervaring, dus
er zit vast wel iets bij wat perfect bij me past.
Als u intresse heeft hoor ik dat graag.
Ik kan u alles wat meer in details toelichten op verzoek.
Graag wacht ik uw reactie af.

Met vriendelijke groet,

Willem van de Moosdijk

Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Natascha, en zoek werk in het buitenland. Voor de periode van april t/m oktober 2004.

momenteel werk ik als consultant op een uitzendbureau en ben toe aan een nieuwe uitdaging. Hard werken is geen probleem voor mij, kan goed onder stress werken en vind het leuk om er dingen bij te leren.

Mocht je meer info willen weten dan hoor ik dat graag, en ik hoop dat zodra er meer info bekent is dat ik deze mag ontvangen.

Groetjes natascha.
smiley27_910@hotmail.com

Hallo,
Ik ben Marloes, ik wil aankomende zomer graag de uitdaging aan gaan om in het buitenland te gaan werken.
Graag zou ik daarom meer informatie ontvangen over het werk wat jullie bieden.
Ik hoop snel iets van jullie te horen!!

hey,

het lijkt me heel leuk om deze zomer in spanje t gaan werken voor 1,5- 2 maanden samen met een vriendin. zit nu namelijk in Sevilla en ben spaans aan het leren en werk daar ook als propper voor een discotheek. maar wil graag weten over welke plaatsen het gaat, wat de eisen zijn, leeftijd, ervaring etc. zou je me daar wat info over willen sturen? alvast bedankt!!

groetjes Janna

elllow,
wij zijn 2 jongens genaamd kevin en raymond die op zoek zijn naar een leuke vakantie baan in spanje .we zien er goed uit en…we zijn bereid hard te werken !! en ons helemal in te zetten …ik zou graag wat meer info willen als dat kan,de eisen enz …we hebben al de nodige ervaring in de horeca
ik hoop snel wat van jullie te horen
greets ,raymond en kevin…email: styllelab@hotmail.com

h0la
s0unds veri intresting
ik z0u 00k graag meer willen weten
waar in Spanje enz. enz.
dan h0ef ik misschien niet meer heel Internet
af te s0eken
gr0etjess

Hiii,

Mijn naam is Hester Winkel en ik ben 18 jaar oud.
het lijkt mij een ontzettend leuk om deze zomer te werken achter de bar in spanje.
Zelf ben ik er zeker van dat ik het heel goed zal doen omdat ik erg gemotiveerd en postitief ingesteld ben en ik me er 200% zal inzetten zodat de gasten een onvergetelijke vakantie hebben!!!

Verder ben ik een spontane,vrolijke,gekke meid die weet wat hard werken is en ook een heel goede entertainer kan zijn.
Ik heb mijn horeca evaring opgedaan door afgelopen zomer in een drukke bar in alkmaar te werken.
Dit is mij zo goed bevallen dat ik verder wil gaan, vandaar mijn enthousiasme naar de horeca in het buitenland.
Mijn talenkennis is niet zo breed, maar spreek wel goed nederlands, engels en een klein beetje duits.
Verder ben ik begonnen met de cursus Sociale Hygiene, want ik heb begrepen dat dit toch veel voordelen geeft.
Voor een reactie kunt u mailen naar: hessie85@hotmail.com en neem gelijk even een kijkje op mij profiel:www.cu2.nl/shordydirl>hierop staan wat foto’s van mezelf op.
Alvast bedankt!!

Groetjes Hester :smiley: