Ik ben erg geintresserd in de functie van dj, gezien ik hier al vanaf me 12e mee bezig ben (ben nu 23) en eens graag in spanje wil draaien.
Ze zeggen dat je kansen moet benutten, dusssssss bij deze.
Even alvast ter info, ik ben beschikbaar vanaf 26-6 t/m 17-7
Nu las ik in je oproep dat de echte sollicitaties vanaf maart 2004 starten. Krijgen mensen die hier een bericht hebben geplaatst en intressen hebben getoont automatisch een mailtje met daarin de benodigde informatie? of moet men dit zelf goed in de gaten houden door zo nu en dan effe terug te komen op dit forum?
Voor mij geldt hetzelfde als wat al deze mensen hierboven al hebben neergezet!
Ik ben al een tijdje bezig met speuren naar een leuk zomerbaantje in Spanje, alleen het wilde nog niet echt lukken totdat ik dit berichtje las!
Het lijkt me namelijk ontzettend leuk om in de zomer van 2004 achter een bar te staan in Spanje!
Daarom zou ik graag wat meer infomatie willen over deze zomerjob!
Deze gezellige, hardwerkende, vrolijke, spontane jongeman uit Groningen zou graag meer informatie ontvangen omtrent het werk wat u aanbied.
Ik ben heel enthiousiast om te gaan werken in het buitenland, maar heb niet erg veel horecaervaring. Ik heb wel eens achter de bar gestaan maar dan bij mijn voetbalvereniging. Ik wil graag meer leren en ervaring opdoen en het lijkt mij fantastisch om dat in het buitenland te doen.
hey
ik dat lijkt mij ook wel wat werken in spanje maar in welke plaats is het? ik wil het liefst achter de bar werken zouden jullie me meer info willen mailen/ mijn adres is xxxirene82@hotmail.com
ik heb vorig jaar een paar maanden in malgrat de mar gewerkt in de horeca.
ik wil dit jaar weer graag werken in het buitenland in de horeca.
ik ben vanaf juni tot oktober beschikbaar.
ik zou het super vinden als ik zo snel mogelijk weer kan vertrekken uit het koude ned.