Werken gezocht in IBIZA

Hee hallo,

Mijn naam is Pauline. Ik ben een sportieve, enthousiaste en vrolijke meid van 19 jaar en op zoek naar een nieuwe uitdaging!
Ik zou graag voor 3 maanden komen werken in Spanje, en dan het liefst op IBIZA. Ik ben een harde werker, heb 1 jaar ervaring in horeca en heb een PR opleiding gedaan. Daardoor weet ik ook hoe ik mezelf en het bedrijf waarvoor ik kom te werken goed kan presenteren.
Ook lijkt het me leuk om in een hotel te werken, in de animatie of achter de bar. Ook heb ik 3 jaar ervaring als secretaresse en weet ik hoe ik met klanten om moet gaan. Daarom zou de receptie mij ook zeker wel wat lijken.

Ik ben hard op zoek naar werk voor de maanden Juni, Juli en Augustus in 2014. Ik weet dat het ontzettend hard werken voor weinig geld is, maar het is een ervaring rijker!

Hebben jullie tips vanuit ervaringen of een leuke tip voor een baan, laat het me weten!

Als u wilt werken in Spanje vindt u wellicht het makkelijkst een baan in een van de grote steden zoals Barcelona, Madrid, Málaga, Sevilla of Valencia.
Uiteraard is het van belang dat u de taal spreekt voor u een baan gaat zoeken en op een vacature reageert. In een bar of restaurant kunt u soms nog wel terecht als u alleen Engels spreekt, maar vrijwel bij elke andere baan is het leren van de taal een noodzakelijk kwaad.
Waar je beslist eens naartoe moet surfen voor vacatures in Spanje is deze nuttige site :hier aanklikken
Wat betreft Ibiza :
De best betaalde baantjes op dit vakantie eiland zijn die van propper waarbij je entreekaarten verkoopt voor een van de vele nachtclubs op het eiland