Op zoek naar een zomerbaantje in Ibiza of Chersonissos

Hee Hallo,

Ik ben Pauline, ik ben 19 jaar en ben op zoek naar een leuke uitdaging in Ibiza of Chersonissos voor in 2014.
Ik dacht het is nu of nooit. Ben bijna klaar met school, heb geen relatie meer en wil zo graag wat van de wereld zien en nieuwe culturen leren kennen. :wereld:
Daarbij wil ik wel de zon, een strand en kunnen feesten. Ik ben immers nog jong en dat hoort er toch wel bij!

Ik ben erg benieuwd naar of er mensen zijn met ervaringen van het werken in een van deze 2 plaatsen. Welke tips heb je en waar moet ik echt op letten etc.
Het is toch wel handig om dit soort dingen te weten. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!

Laat het me weten!

Hoi Pauline,welkom op wereldwijzer!
Nou als je in Spanje gaat werken dan weet je dat de lonen veel lager liggen dan hier in Nederland.
Ook zijn het dikwijls lange dagen dat je moet werken in de horeca!
In welke brance zoek je werk Pauline? (animatie,hotel,aupair,bar )
De best betaalde baantjes op dit vakantie eiland zijn die van propper waarbij je entreekaarten verkoopt voor een van de vele nachtclubs op het eiland.
Indien je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Spanje Forum
Succ6 Pauline!
Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.

hoi Pauline, Ik las net je berichtje op deze website. Ik zal mij even voorstellen ; Ik ben Rosalie en 22 jaar woon in Zwolle.
Ik zou ook graag willen werken op ibiza,alleen geen idee waar haha. Heb jij al informatie gevonden?
Ik ben afgelopen juli naar ibiza geweest,was echt top ! Groeten , Rosalie

Hoi Rosalie,

Ow leuk! Iemand met dezelfde interesse en niet eens zover weg.
Maar ik heb nog niet echt goede informatie kunnen vinden. Wel heb ik gesolliciteerd bij X-travel & GoFun als reisleidster. Dan weet ik zeker dat alles is geregeld en heb je de zekerheid van werk en het lijkt mij ook erg leuk om te doen!
Je hebt dan elke week een andere groep jongeren die je rondleid en waar je leuke dingen mee gaat doen.
Maar ik moet eerst door de selectie komen, ik hoop dat het lukt! Anders ga ik nog snel weer op zoek naar iets anders in het buitenland!

Heb jij al wat gevonden?

Groeten, Pauline

Hoi Pauline!
Ja, ik zag de film verliefd op ibiza en was meteen verkocht vorig jaar haha. Oh niet ver weg? waar woon jij precies dan?
dat is inderdaad een goed idee,had ik nog niet aan gedacht! Heb je daar een opleiding voor nodig om daar te gaan werken? richting animatieteam?
…ja…dan heb je inderdaad een beetje een vast iets,zoals een reisorganisatie…
Ik zit me suf te zoeken naar iets,word er niet echt wijzer van. Ik dacht misschien iets leuks richting kinder animatie of ergens anders,volg nu een opleiding met de richting kinderen vanaf 4 jaar,en jij ?
En hoe lang wil je naar het buitenland? Ik ben nu werkzaam in het weekend bij een bedrijf waar ik wel zou willen blijven,maar gewoon in de zomer een paar weken wat anders proberen.

Groeten,
Rosalie