Werken op Ibiza

hey,

ik heb heel veel interesse, lijkt me echt super leuk. Wat moet ik precies doen enzo?
Ik zou graag meer informatie kan je mailen naar moniqueholling@hotmail.com

hallo ,lijkt me echt tof het klinkt allemaal goed.
wij zijn alleen met zijn tweeen,we zijn 20 jaar.
hebben veel ervaring in de horeca.
we zijn alletwee voor lange tijd beschikbaar.
mail mij ?
stuur ik me cv met foto door

rebetchie@hotmail.com

Lijkt me geweldig!!!
Ik ben een 21 jarige student aan de hoge hotelschool en heb veel werkervaring in de Horeca.

Stuur mij aub. een mailtje door naar
glenn_degraaf@hotmail.com

Alvast bedankt

Hey, ik zou daar ook (zoals velen) wat meer info over willen hebben. Dat lijkt me tof. Je mag het me altijd toesturen. (crazy_summer2@msn.com

ohhh dat zou wel cool zijn

zou via deze weg willen soliciteren naar een baan op IBIZA
ben een spontane, eerlijke, open, hard werkende, gemotiveerde en vooral zeer sportieve 25 jarige student die van aanpak weet.

ben voor een periode van 2 maanden beschikbaar vanaf eind juni tot eind augustus

hoop spoedig iets van u te vernemen

met vriendelijk groet
farid ouachour
>>>>>>>>>>>miklostudent@hotmail.com<<<<<<<<<<<<<

Hallo,

Wij, Sarah en Nadia, zijn op zoek naar een baan voor de komende zomer, en zijn beschikbaar van 6 juli tot en met 14 augustus. Het lijkt ons erg leuk om in Spanje te werken. We willen erg graag informatie ontvangen als er nog personeel nodig is. Groeten, Sarah en Nadia.

IBIZA!!!

Ik ben op zoek om deze zomer in het zuiden aan de slag te kunnen en Ibiza lijkt me zeker en vast een leuke ervaring!!!
Vorige zomer heb ik in zuid Frankrijk gewerkt.

Just send me a mail!!!!

Bram_pauwels81@hotmail.com

Ciao

Originally posted by partyman@27-11-2003, 18:56:25
** Hi there,

Wie heeft er zin om komend zomerseizoen in Ibiza te werken. Relaxed werken op het strand, eigen tijdsindeling etc. Degene die van aanpakken weten, altijd goed gehumeurd zijn en tegen een nee kunnen wil ik graag uitnodigen om te reageren. GOED BETAALD. **

Ail me maar.

Nielswijdenes@yahoo.com… we zijn voor alles in

:rolleyes: hallo ik ben fanny en wil graag meer weten ik ben per direct beschikbaar ik ben 19 jaar en wil graag werken voor jullie gr. fanny

Hola Partyman!!

Ik heb al een mail gestuurd via deze site maar toch wilde ik ook ff een berichtje sturen!!

Ik zou het helemaal te gek vinden om op Ibiza te werken. Het eiland heeft mijn hart gestolen. Ik spreek de taal en weet de weg. B)

Ik ben heel erg geintresseerd in dit werk, ik hoop jij ook in mij!

Ik ben een meisje van 19 uit Amsterdam.
Ik heb famillie in Santa Eularia en vrienden in Ibiza-stad.

Por favor, mail me terug!

** Hi there,

Wie heeft er zin om komend zomerseizoen in Ibiza te werken. Relaxed werken op het strand, eigen tijdsindeling etc. Degene die van aanpakken weten, altijd goed gehumeurd zijn en tegen een nee kunnen wil ik graag uitnodigen om te reageren. GOED BETAALD. **

Hallo,Partyman

Ik zou graag willen werken in Ibiza…omdat ik Ibiza en te gekke eiland vindt.
Ik kan goed praatjes maken met mensen en ik weet heel goed hoe ik mensen moet overhalen of overtuigen.
Ik ben een enthousiaste jongen die het goed met mensen kan vinden.
Als er een plaats is stuur me dan a.u.b een mailtje.
Alvast Bedankt.

Groeten,David

(suriboy_ro84@hotmail.com)

Hallo!

Ja ik heb zeker interesse!
Ik ben beschikbaar vanaf heden tot eind september.

Heeft u interesse?
Mail naar i_ingwersen@hotmail.com

Hey hoi!!
Wij zijn twee meiden van 20 en allebei zeker geinteresseerd in jouw verhaal. Stuur ons wat extra informatie en wellicht staat ons samen en mooie zomer te wachten…

marinke_s@hotmail.com

Kim en Marinke

hey,

nou dit is echt een uitdaging waar ik al lang over droom!!!
En ik zou dus ook graag meer willen weten, ik zou graag met nog 1 iemand meer daar naar toe willen gaan. ik zou graag wat meer info hebben, dus mail me naar rob_men@hotmail.nl

Groeten

Rob

Hey, ik heb ontzettend veel interesse om van de zomer op Ibiza te gaan werken. Maakt me niet zo veel uit wat voor werk het is (hotel, cafe, discotheek, camping etc). Hoop snel iets te horen, knuffel elona B)

mailadres: smithlona@hotmail.com

Wie heeft er zin om komend zomerseizoen in Ibiza te werken. Relaxed werken op het strand, eigen tijdsindeling etc. Degene die van aanpakken weten, altijd goed gehumeurd zijn en tegen een nee kunnen wil ik graag uitnodigen om te reageren. GOED BETAALD.

[COLOR=orange] hey…!!
wij zijn 2 meisjes
het lijkt ons heel leuk om een seizoen in ibiza te kunnen komen werken
dus als je nog mense nodig heb stuur ons dan maar gerust een Emailtje (priscilla_23_08@hotmail.com)
we hebben al ervaring in het zerveren dus dat is weer een zorg minder!

Hey!
Mij mag je ook altijd informatie hierover toesturen! Dit is mijn adres: crazy_summer2@msn.com
Alvast Bedankt!
Groetjes

zou inderdaad graag wat meer info hierover hebben. zit op dit moment in menorca en werk daar als animator. bevalt el ok, maar ben op zoek naar wat anders.

ik hoor het wel

kater

Nog gemotiveerde mensen nodig ? :stuck_out_tongue:
Ik ben hard op zoek naar een baantje let me know…

** Hi there,

hoi ik ben jair van kruijsdijk en kom uit amsterdam. ik ben zeker geintereseerd om te werken op ibiza deze zomer. het liefst doe ik dit samen met 3 vrienden van mij. ook zij willen graag daar werken. ik zou graag wat meer informatie krijgen. alvast bedankt.

mijn tel nr is 0624775170
mijn mail is hugodegroot37@hotmail.com