Ik zou graag DAAR willen werken en wonen!!
zOU JE ook mij meer informatie willen sturen(vanwege dr grote aanmeldingen)
Groetjes Robin(robinvdk4@hotmail.com)
Ik zou graag DAAR willen werken en wonen!!
zOU JE ook mij meer informatie willen sturen(vanwege dr grote aanmeldingen)
Groetjes Robin(robinvdk4@hotmail.com)
Hallo,
Voor nog meer mogelijkheden om in Spanje te werken,
kijk op http://www.werkeninspanje.startbewijs.nl
Hola!! Dit bericht is al oud en als jullie goed hadden gelezen,had iemand geschreven dat het toen niet door is gegaan. Ik heb toen ook gereageerd en toen heb ik ook een mailtje gekregen dat het helaas niet meer doorging. Ma goed denk dat reageren geen zin meer heeft. Voor mensen die op ibiza willen werken een tip ibiza.pagina.nl, het prikbord daar staan nog weleens berichten op. Verder gewoon er vroeg na toe gaan en werk zoeken is ook een hele goede optie en waarschijnelijk de beste voor Ibiza.
Hallo,
Ik ben een 22-jarige vrolijke meid uit het belgenlandje die zeker open staat voor buitenlandse werkervaring op te doen. Kan je me informatie doormailen in verband met het werk dat je aanbiedt op ibiza? Dank je wel!! Het lijkt me een enorm leuke ervaring waar je jezelf wel op een andere m
Originally posted by partyman@27-11-2003, 18:56:25
** Hi there,
Wie heeft er zin om komend zomerseizoen in Ibiza te werken. Relaxed werken op het strand, eigen tijdsindeling etc. Degene die van aanpakken weten, altijd goed gehumeurd zijn en tegen een nee kunnen wil ik graag uitnodigen om te reageren. GOED BETAALD. **
ja ik zekker geintresseerd.ik ben een zelf standig werknt kok.ik heb vorrig zeisoen in salou gewerkt.ik zauw graag wat meer invo willen hebben.op naar de zon!!
naam:stefan ekkel
leeftijd:21-3-1979 ps:25 jaar
imail:j.ekkel@casema.nl
alvast bedankt!
Hola,
hebbie al mensen voor die zomerbaan?
Ik kom nu al meer dan 5 jaar op Ibiza en ben op dit moment op zoek naar een baan op Ibiza…
Ik ben Leonie, 27 jaar en ken het eiland op m’n duimpie ![]()
Ik ga een half jaar onbetaald verlof opnemen van m’n werk… om weer terug te gaan naar mijn favouriete eiland!!!
Hebbie anders misschien nog tips, ideeen???
Ik werk zelf in de hulpverlening met kinderen, dus iets met kinderen lijkt me ook top! (animatiewerk, kinderopvang, …)
Besos Leonie (lexiondevil@hotmail.com)
ik ben ook erg nieuwgierig.en geinteresseerd En wil graag werken
Hey!! ![]()
Ik zou ook heeel graag deze zomer op Ibiza willen werken met andere mensen die mijn reis/werkpartners willen worden! Dus mail me als je ook bedenkt om alleen naar het buitenland te gaan en nieuwe mensen wilt leren kennen die ook daar alleen heen gaan om te werken. Ik ben een studente van 19 jaar uit Amsterdam ( ben 20 in de zomer) en wil zooo graag werken in het buitenland dit jaar!! Ik heb ervaring in de horeca en zou graag bar/bediening/propper/receptiewerk willen doen!
Bel 020 6409674 of mail naar annesalsa60@hotmail.com
Ik ben juli en augustus beschikbaar!
MAIL ME!! ![]()
Groetjes,
Anne
Dit lijkt me echt super om te doen. Heeft u meer info?
Hey!!
Kan je mij misschien wat meer info sturen erover??
Ik, een spontane gezellige meid, zoek nog werk voor het hele seizoen.
Groetjes, Lindsey
Originally posted by partyman@27-11-2003, 18:56:25
** Hi there,
Wie heeft er zin om komend zomerseizoen in Ibiza te werken. Relaxed werken op het strand, eigen tijdsindeling etc. Degene die van aanpakken weten, altijd goed gehumeurd zijn en tegen een nee kunnen wil ik graag uitnodigen om te reageren. GOED BETAALD. **
Hey Hallo…
Ik wil enorm graag werken op Ibiza
Dit klinkt super!
Maloe
(assertief, horecaervaring, stressbestendig, werkt liever onder extreme drukte dan op rustige dagen, positieve instelling)
Originally posted by lindsaygilis+26-01-2004, 19:37:16–></span><table border=‘0’ align=‘center’ width=‘95%’ cellpadding=‘3’ cellspacing=‘1’><tr><td>QUOTE (lindsaygilis @ 26-01-2004, 19:37:16)</td></tr><tr><td id=‘QUOTE’> <!–QuoteBegin–partyman@27-11-2003, 17:56:25
** Hi there,
hey,
ik heb alreeds 4maanden vorige zomer in Ibiza doorgebracht en dta was gewoon super!! Ik wekte in San antonio als animatrice in Hotel Mar Amantis!
Let me know something , stel me jou jobvoorstel maar eens even voor!
Lindsay_gilis@hotmail.com **
[/quote]
hey, Te gek! Ik ben zeer druk met werk zoeken voor op Ibiza. Ik kom er al een paar jaar, en wil dit jaar ook zeker weer! ik heb uitsekende referenties en werkervaring, dus graag ontvang ik meer info.
Groetjes Nikki ![]()
Hey
JAa dat wil ik wel. Hard werken geen probleem en zeker niet wannneer dit ook nog eens in de zon is!
Graag hoor ik er meer over.
groetjes
anita
anita568@hotmail.com
Hey, ik kom al een paar jaar op Ibiza, en ik wil dit jaar ook zeker gaan. graag hoor ik wat meer over je werkmogelijkheden. [email=stylish_nf@hotmail.com]stylish_nf@hotmail.com Groetjes Nikki
Hallo
Jaaa hier wil ik ook wel meer over horen!!
Hard werken geen probleem vooral niet wanneer het zonnetje schijnt.
Ik hoop snel meer informatie te horen
groetjes anita
anita568@hotmail.com
hye
dit lijkt me super relaxed… zou je me wat meer info willen geven over wat ik moet doen en zo… dat lijkt me super cool…
kus
an :rolleyes:
Ook ik ben enorm nieuwschierig geworden. Het zou geweldig zijn als ik wat informatie zou kunnen ontvangen! Mijn e-mailadres is: susandgh@hotmail.com
Bedankt
Originally posted by partyman@27-11-2003, 19:56:25
** Hi there,
HeeeY…
Ik ben heel erg geinteresseerd in het werken op ibiza… Ik ben een meisje met een humeur dat niet te breken is… Nee is geen probleem voor mij… Blijf ik net zo vrolijk van… Maar krijg bjna nooit een nee :rolleyes: !
Ik ben per direct beschikbaar de hele zomer lang! Geen verplichtingen niks meer!
Ben een flotte leuke meid!
Voor meer informatie of wat dan ook Mail me maar! Little_ladys@hotmail.com!!
Hoop een leuke positieve reacte terug te krijgen!!
Heel veel liefs Stephanie :rolleyes:
Hoi hoi, ik ga deze zomer naar ibiza! Maar zou in de periode ervoor en erna graag willen werken aldaar. Hard werken is geen probleem en ben vanaf volgende week beschikbaar tot aan september!
Zou graag enige informatie willen ontvangen.
BVD
Jeroen
jeroen_spithoven@hotmail.com