Hey
Dit lijkt me erg gaaf om op ibiza te werken. Graag hoor ik hier meer over!!
Hard werken zeker geen probleem voor mij.
Ik hoop snel wat van je te horen.
groeten
Anita
Hey
Dit lijkt me erg gaaf om op ibiza te werken. Graag hoor ik hier meer over!!
Hard werken zeker geen probleem voor mij.
Ik hoop snel wat van je te horen.
groeten
Anita
He partyman,
Ik ben liz groothuizen ben 18 jaar, word in juni 19
Ik heb heel erg intresse om van de zomer op ibiza te werken. Ik ben het hele seizoen beschikbaar.Ik heb afgelopen zomer 3 maanden in italie gewerkt. In een entertainment team. Ik vind het helemaal geweldig om in het buitenland te werken en hoop deze zomer dat via u te doen.Ik ben een gezellige, spontane meid die weet wat hard werken is.Kan goed zelfstandig werken maar ook als een echte teamspirit.
Met vriendelijke groeten,
Lizsandra Groothuizen
[EMAIL=“lizsandragroothuizen@hotmail.com”]lizsandragroothuizen@hotmail.com
haai
Ja ik wil ook graag wat informatie lijkt me superleuk, wil heel graag in heb buitenland werken. dus mail naar [EMAIL=“eva_102@msn.com”]eva_102@msn.com . alvast bedankt
groetjes eva
heey partyman
ik zou graag willen werken op ibiza ik ben namelijk dit jaar klaar met me mbo en ik weet nog niet precies wat voor vervolg opleiding ik wil ik wil dan namelijk een jaartje tussen uit! lekker naar de zon en een apartementje daarzo lekker werken! ik zie het wel zitten dus laat snel iets van je horen!!
Verkocht : D
Lijkt me geweldig, mail maar door !
groetjes marijn.
Goede middag.
Ik ben een hard werkende meid, Kan heel goed tegen stress en ben altijd goed gehumeurd.
Ik zou graag wat meer informatie over deze baan willen als dat mogelijk zou zijn.
Alvast bedankt
Groetjes suzan
Hiii !
Ik wil heel graag in Ibiza werken…jou aanbod is erg intressant!
Mail je me plz?
[EMAIL=“helia2121@yahoo.com”]helia2121@yahoo.com
bye bye
een vriendin van me Laura heeft het vorig jaar gedaan en het is haar echt super goed bevallen.
je kan mijn naam er alvast bij zetten
ik zie je in de zomer van 2006
groetjes Carlos
hi there partyman,
Mij plan was om deze zomers een leuke baan te zoeken in spanje en ik hoop dat jij me kan helpen.
Een vriendin van me heeft vorig jaar ook in ibiza gewerkt en heeft me het een en ander verteld.
Daarom lijkt het mij leuk om het dit jaar tedoen.
oke hoop wat van je te horen,
groetjes
Carlos…
[EMAIL=“get_a_life_85@hotmai.com”]get_a_life_85@hotmai.com
Hey,
Ik was van plan komende zomer te gaan werken in ibiza.
Ben benieuwd naar wat meer info!
Loopt dit aanbod nog steeds dan? En zijn hier ook mensen die hun al gesproken heeft of zelfs gewerkt voor hen??
hai met enrico galluzzo …ik zou graag met je in contact willen komen over de vacature op ibiza …ik heb u ook mailtje gestuurd dus ik hoop iets van u te horen …groetjes enrico
Ja lijkt me wel leuk…
als het aanbod nog geld dan wil ik wel info er over hebben
Ik weet zeker dat ik ben die je zoekt.
Hier komen met die info - [EMAIL=“koenprins@hotmail.com”]koenprins@hotmail.com
welke info ik wil juist ook op ibiza werken en kan gelijk weg evt
Ja IK OOK
ik zou ook wel wat info willen voor volgende zomer [EMAIL=“maartjelaurey@hotmail.com”]maartjelaurey@hotmail.com
Als je nog iemand zoekt mail maar naar l3onie@hotmail.com
Hoi
Ik Wil Ook Graag In Spnia Werken Dus Geef Me Wat Informatie .bedankt.