Hallo!
Ik ben Karin, 23 jaar en ik ben student…
Voor aankomende zomer ben ik op zoek naar een baantje voor in het buitenland en Ibiza trekt me enorm vanwege het hoge top dj gehalte!!
Ik werk naast mijn studie in de horeca, dus ik kan hard werken!
Ik hoop op een reactie!!!
Hey,
Ik ben vorige zomer naar ibiza geweest en kben er mijn hart verloren! Gelukkig niet aan ne jongen, wel aan de discotheken en de sfeer die er hangt. Ik zo volgende zomer graag 2 maand naar daar gaan voor te werken. Ik heb reeds veel ervaring met horeca werk.
Ik weet wel niet juist hoe dat zit met studenten, in Belgie mag je maar een aantal uren werken per maand. Is daar alles aangegeven of hoe zit dat juist? Wie heeft hier ervaring mee?
Laat iets weten aub!
Groetjes!
Nele
[EMAIL=“Nele_vervecken@hotmail.com”]Nele_vervecken@hotmail.com
wat moet je dan allemaal doen? eigenlijk zou ik graag in een bar willen werken, maar zou je mij toch wat informatie kunnen sturen?
[EMAIL=“jet_p@hotmail.com”]jet_p@hotmail.com
Hee partyman, Het lijkt me super om op ibiza te werken, ben niet te beroerd om mn handjes uit de mouwen te steken, zijn er ook voorwaarden aan verbonden? ik hoor het wel. gr, [EMAIL=“s-hog@hotmail.com”]s-hog@hotmail.com
Het zomerseizoen begint binnenkort weer zoals jullie allemaal weten! Hoe staat het met de zoektocht naar een baantje op Ibiza? Al wat gevonden of nog hard op zoek?