Werken op Ibiza

Hoi ik wou graag reageren via deze weg ik ben gecertificeert bartender en dj mischien zijn er mogelijkeheden voor me ik ben niet alleen beschikbaar in de zomer maanden per mail ben ik altijd bereikbaar met vriendelijke groet Juan estilo xclusiveinteriors@live.nl

L

Hé hallo daar!

Ik heb zeker interesse! Ben 23 jaar en heb ervaring op verschillende fronten. Afgelopen seizoen op Gran Canaria gewerkt als barkeeper dus weet zeker van aanpakken.
Hoeveel mensen heb je nodig, want een vriend van me (van Gran Canaria) wil ook weer a.s. zomer gaan werken op een spaans eiland (hij is ook 23 jaar) en wij vormen een goed team!

Ik zou een reactie en extra informatie zeer op prijs stellen :nod:.

Bvd

Ramón

[EMAIL=“Ramonalain@hotmail.com”]Ramonalain@hotmail.com

Hoi!
Hoeveelste reactie zal dit wel niet zijn?!
Kan ook niet anders met zo’n opvallende advertentie.
Ik zou het leuk vinden als ik wat meer informatie ontvang. ([EMAIL=“daantje_jones1@hotmail.com”]daantje_jones1@hotmail.com)
Wil namelijk erg graag mijn lange zomervakantie werken met de zon op m’n hoofd!

Hopelijk tot e-mails!
Daniëlle Vriesema

Hallo!!! Het is 2008, als iedereen even leest dan reageert iedereen op een vakature uit 2003:-)

Net zoals al die andere mensen zou ik ook graag meer informatie ontvangen!!

[EMAIL=“mandy_ritmeester@hotmail.com”]mandy_ritmeester@hotmail.com

Alvast bedankt.

Groetjes Mandy

Zou je mij wat info kunnen mailen?
Thnx.
x

Weet iemand of er een manier is om van deze lijst af te komen?? De aanbieding voor werk in Ibiza is namelijk allang verlopen!

Hey!
Ik wil graag wat meer info… lijkt me erg leuk :wink:
x

ik wil graag werken in ibiza… ik ben bezig met cursus spaans… ik wil graag. mail kimrutten1983@hotmail.com

Is er nu echt niemand die leest dat het een werk aanbod van enige jaren geleden is???

k

Ik ben net als alle anderes heel nieuwsgierig!
[EMAIL=“Lotus_31@hotmail.com”]Lotus_31@hotmail.com

hey ben wel geintreseert
stuur maar info AUB
[EMAIL=“lloret__de__mar@hot”]lloret__de__mar@hot
MVG Nick

Hey ,

Op Ibiza werken Lijkt me super.
Zou u mij wat meer informatie kunnen versturen?

groetjes

Kom maar op :slight_smile:

Een vriendin en ik hebben er behoorlijk veel zin in!

[EMAIL=“oliebeesje@hotmail.com”]oliebeesje@hotmail.com

groetjes!

hey,

Ik ben zeer geinteresseerd om 3 a 5 maanden in ibiza te werken, zou ik meer info kunnen krijgen.
email hakan_cimen1982@live.nl

groetjes

hey, Ik kom zelf uit een horeca wereld. M’n ouders hebben een zaak in domburg. ik ben nu 25j. maar nu zou ik ook graag in buitenland willen werken liefst ibiza, kok/afwasser/barman/kelner/glazenspoeler of glazenafhaler vind ik geen probleem om te doen. ik ben zeer leergierig, gemotiveerd, en makkelijk in omgang met mensen.

Ik hoop dat deze mail uw intresse in mij geprikkeld heeft.
[EMAIL=“hakan_cimen1982@live.nl”]

[EMAIL=“hakan_cimen1982@live.nl”]hakan_cimen1982@live.nl

IBIZA we coming!!
Yeah man, klinkt eg super goed. IK ben zelf ook druk bezig met baantjes aan t checken richting party eiland. Heb veel horeca ervaring en dans graag. Wat wilde je gaan doen daar…
Mail mij maar en wie weet gaan we samen keihard aan de bak in Ibiza!

ruikerslorin"hotmail.com apenstaartje doet niet maar dat moet t zijn!

Greetzz

hey :unibrow: !het lijkt mij super cool in de zomer maanden op IBIza te werken!Ook werk ik in de weekenden als vrachwagen chauffeur Ben fitness, sportinstructeur aerobics. enz… maar andere job,s vind ik ook goed! ik ben beschik baar van 01-06- tot halfseptember! Heeft iemand tips of een paar goed tips!! mail dan SUPER SNEL !!! naar [EMAIL=“candyshopp911@hotmail.com”]candyshopp911@hotmail.com

thx! take care Ciao! Sergio:wereld: