Jeezus, mensen jullie reageren allemaal op een berichtje van net 3 zinnen dat bovendien 5 jaar geleden gepost is. Ik denk niet dat die gast dit nog chekt.:delete:
Aloha !!
Ik ben op zoek naar een baan op het mooie Ibiza…
Ik heb veel ervaring in de verkoop maar ben op zoek naar een nieuwe uitdaging in het buitenland, Ibiza lijkt mij perfect !!! Ik hou van hard werken wil alles aanpakken. Ik ben 21 jaar en ben beschikbaar voor langere tijd.
Mocht iemand een job hebben mail me dan aub !! [EMAIL=“niels@nivulex.nl”]niels@nivulex.nl
Groet,
Niels.
Lijkt me prachtig.
Kun je info mailen.
Ik werk zelf in de Horeca als Barkeeper/Discjockey.
Graag de volgende info.
Waar woon ik die tijd en wat kost me dat.
Wat zijn de verdiensten en onkosten.
Voor hoeveel uren per week is het.
Hoe laat begin je.
Google checkte m nog goed ![]()
Ibiza is nog lang nie klaar mee feesten weet t zeker!!
Yep ook ik ben volop aan t neuzen om in Ibiza aan de slag te gaan. :beef:keuring of niet :S
http://album.partyflock.nl/33686915.jpg
[EMAIL=“info@Nancy-V.com”]info@Nancy-V.com
Ciao fijne dag mensen
Haaiii!!
Tja ik ben 1 van de laatste die reageert, maar wordt hier erg enthousiast van en wil graag @ Ibiza werken! ![]()
[EMAIL=“liesjuh35@hotmail.com”]liesjuh35@hotmail.com
Groetjes,
Liza Henzen
haay
ik ben ook wel erg benieuwd…ik zit er al een tijd over na te denken om in Spanje te gaan werken en ibiza lijkt me helemaal geweldig…dus als iemand iets weet laat het me weten!
[EMAIL=“moikimberley@hotmail.com”]moikimberley@hotmail.com
groetjes
hey
ook ik wil wat extra info over de job in ibiza, lijkt mij super heb 7 jaar horeca ervaring
Ik heb vorig jaar in Calla vadella
ik heb vorig jaar Calle vadella gewoond.Misschien ga ik dit jaar wal terug naar Isla bonita.Heb horeca ervaring heb ook in Mallorca,Costa brava gewoond.Gaulthier008@msn.com
heb je meer info het klinkt leuk
klinkt goed, stuur me maar wat info,
job
jah ik zou ook wat meer info willen…
let me knoww ![]()
Groetjes Silvy
Party man,
Hier is jou man, ik ben martijn 21 jaar en ben aktief als verkoper in de herenmode. Sta geregeld op beursen dus weet als geen ander wat verkopen is. Lijkt me een fantastische uitdaging en sta open voor alles. Hoop snel van je te horen.
delete
Heey mensen wie gaan er allemaal nog meer op ibiza werken dit jaar in juli/aug? Ik zou graag van te voren in contact willen komen met werkers!
hasta luego!
hi,
ik ben geinteresseerd in het werken op Ibiza. Graag zou ik wat meer informatie erover ontvangen. larissakoutsoloukas@hotmail.com
Ik ben zeer geinterresseerd, ik heb ervaring en ben vorig jaar ook al op Ibiza geweest.
U kan mij mailen of bellen 0636549640
hey ik ben heel geintereseerd graag wat meer info.thx mijn email is jonasurmel@hotmail.com
Ik ben deze zomer drie maanden of langer in Spanje en van die tijd zou ik graag 1 maand op Ibiza willen werken om dat het echt een super eiland is!
Ben er vorig jaar namelijk ook al op vakantie geweest en was echt super.
Dus zou graag meer info willen en eventueel een gesprek!!!
Groetjes Joline
Hoi Hoi
Ik ben een leuke spontaane jongen van 17 jaar bijna 18
en ik ken ibiza best goed ken heel veel Bazen van de kroegen daar
en kan zeker veel mensen scooren en wil er zeker voor 100% voor gaan
het lijkt me leuk een nieuwe uitdaging
als u over mij meer wilt weten dit is mijn mail adres:Indo-aapie@live.nl
groetjes Hendry:dope::unibrow::unibrow: