Hoi Hoi Ik zou heel graag willen
ben een leuke spontaane jongen
Ken veel mensen daar en wil der zeker voor 100% voorgaan…
vindt het leuk om met mensen om te gaan
en ze over de discotheek te vertellen
en ze binnen halen
hoop dat u mij hulp zeer oprijs stelt
Groetjes Hendry
hey hendri zou je me aub op msn willen toevoegen of via mail contacten verder want snap niet veel van deze site en heb er weinig tijd voor. lijkt me leuk om meer te horen van je. ik ben al wel in ibiza geweest en ken alle clubs. ik kan niemand vinden die met me mee wil dus lijkt me leuk om verder te praten hierover.
[EMAIL=“kimrutten1983@hotmail.com”]kimrutten1983@hotmail.com
heb je niet iets meer informatie? groetjes sarah
Hoi Hoi
ik heb erg zin om in ibiza
volgende zomer te werken
heeft uw nog plaatsen over zo ja
dan hoor ik het graag
vriendelijke groeten hendry
Beste Partyman
ik zag dat u een advertentie
had geplaats en daar zou ik graag
wat meer informatie over willen hebben
want ben zeker op zoek naar werk in ibiza
heeft u nog plaats wordt bijna 18 dus hendry 17 geld dan niet meer mijn mail adres is [EMAIL=“Hendryvanderflier@gmail.com”]Hendryvanderflier@gmail.com
www.look–at–hendry.hyves.nl voor foto’s
Vriendelijke groeten Hendry
Lieve mensen,
dit orginele bericht is uit 2003!! Grote kans dus dat het niet meer relevant is…
Check wel even deze hyves; www.werkenopibiza.hyves.nl. Lees ervaringen van peeps die je al voor zijn geweest of kom makkelijk in contact met mensen die net als jij een zomer lang op het prachtige eiland willen doorbrengen!!!
En het is de moeite waard, ik spreek uit ervaring!
Succes allemaal!
Hallo,
Ik ben Bijke en ben vorig jaar op vakantie in Ibiza geweest sinds toen wil ik heel graag werken in Ibiza nu zie ik hier uw ‘‘advertentie’’ staan en ben ik erg antiosiahst geworden…
Graag zou ik nog wat meer informatie willen en als u dat van mij wilt kunt u me mailen naar : [EMAIL=“Bijke_@hotmail.com”]Bijke_@hotmail.com
Groetjes!
Hoi, Ik wil samen met mijn beste vriendin al heel lang werken in spanje…
Wat voor werk is het precies en hoe kunnen we voor de rest ons inschrijven?
Groetjes Jess,
Graag ontvang ik meer informatie omtrent de functie. Tevens de evt. (leeftijd)-eis etc.
Ook ik wil graag werken in Ibiza. Ben meteen beschikbaar tot november 2009. Graag meer info of reactie.
Hey Partyman
Ben al een tijdje aan het rondzoeken voor een baantje als kok op Ibiza deze zomer mei tot november. Ik ben nu al 2 jaar aan op aan het rondtrekken en aan het werk als kok in andere landen, beheers engels en duits vloeiend en heb in totaal 7 jaar horeca ervaring. op het moment zit ik in azie maar ik zou graag wat meer info over het werken in de horeca op Ibiza willen hebben om mijn reis voort te zetten.
Als het nodig is heb ik een zowel een Engelse als een nederlandse Cv tot mijn beschikking die ik je kan toe mailen
Mijn mail adres is [EMAIL=“The_biggest_theezakje@hotmail.com”]The_biggest_theezakje@hotmail.com
Alvast bedankt Felix Smets
hey hey
als je wil mag je mij informatie geven …
ben wel toe aan een uitdaging!!
groetjes nathalie
natje116@hotmail.com
Ey… Ja ik zou ook wel heel graag wat info er over willen hebben…
Let me know…
Greets
graag!!
He ik zou ook graag op ibiza willen gaan werken. Zijn er nog andere baantjes bewschikbaar en voor hoe lang kun je dan werken daar?
Groetjes Annemarie
Zag trouwens op Radioactive - vakantieibiza.nl is mogelijk beschikbaar. nog wat clubs staan zoals pacha en amnesia is daar werken ook een optie?
hey ik ga 15mei naar ibiza tot eind september ik wil graag werken daar
mvg
Jer 22jr
Die post van partyman stamt uit 2003 frikandel
ja lol zag het pas toen ik het geplaatst had hehe
http://banen.ibiza4all.nl/ , maar als je er toch heen gaat daar kan je beter daar ter plekke zoeken, als je er fatsoenlijk uitziet en lekker kan lullen garrandeer ik je dat je binnen 2 dagen een job heb gescoord