Hi,
Ik zou graag wat meer informatie ontvangen. Ik heb deze zomer 3 maanden de tijd om op Ibiza te werken.
Alvast bedankt.
Groetjes Eric
ericplaatsman@hotmail.com
Hi,
Ik zou graag wat meer informatie ontvangen. Ik heb deze zomer 3 maanden de tijd om op Ibiza te werken.
Alvast bedankt.
Groetjes Eric
ericplaatsman@hotmail.com
Beste Partyman,
Eerst even iets over mij zelf. Mijn naam is Erwin Roefs, 24 jaar oud en nu zo’n 8 jaar werkzaam bij een totaal installateur. Mijn taak binnen het bedrijf is het vakkundig installeren van een electrische installatie. Tevens ook zo nu en dan W-installatie (water). S’avonds werk ik 3 dagen voor mezelf als electricien. Voor die tijd, vanaf me 15e daarna weekends in combinatie met mijn echte werk heb ik in de horeca gewerkt (bardienst/restaurant). Nu ben ik er niet meer elke week mee bezig maar 1x in de maand help ik mijn moeder mee met haar cateringswerk. Ik woon nu op mezelf in een koopappartement in Eindhoven maar wil het gaan verkopen. Waarom?? Heb een jaartje samen gewoont en door omstandigheden stukgelopen. Nu wil ik opnieuw beginnen en een nieuwe start gaan maken waar ik me voor 200% voor ik zal zetten. Ik wil het eerst “klein” gaan aan pakken. Dus in de horeca, bardienst, restaurant of camping?? En daarna zou ik heel graag mijn pad verder gaan verleggen in het buitenland; misschien wel met een eigen installateurs bedrijfje.
Zoeken jullie iemand die gedreven is, en die zijn eigen voor 200% wil inzetten binnen jou/jullie bedrijfje, aarzel niet en mail me…
Mvg Erwin Roefs
0646111963
Ik zou ook heel graag deze informatie krijgen
Ik ben op zoek naar animator werk in het buitenland, heb veel ervaring als sportanimator aan de kust van belgië
Grtz Nick
Ik zou je berichtje ergens anders plaatsen…
enne voor iedereen die nog steeds persé wil reageren een tip:
Lees het (hele) draadje vóórdat je reageert
Hi!
Ik ben enorm enthousiast!! Kun je me misschien meer info sturen? Het is een beetje aan de late kant maar hopelijk zoek je nog mensen?! Met een vriendin ben ik al enige tijd op zoek maar we konden maar niets passends vinden; hopelijk brengt deze advertentie daar verandering in.
Ik hoor graag van je. christakarssen90@hotmail.com !
Alvast bedankt!
Hoezo een beetje aan de late kant???
DIT BERICHT IS GESTART OP 27 SEPTEMBER 2003!!!
Bijna 10 jaar later reageren en hopen dat die baan er nog is?? :slapen:
Hallo
Ik weet dat dit een oud bericht is. Maar ik zou dit graag in de zomer van 2015 willen doen. Heb je tips voor mij? En is dit berichtje misschien voor 2015 ook van toepassing?
Groetjes
Via Wereldwijzer app
Hallo, ik heb een vraag, ik ben in de 50, maar nog steeds erg jong qua hart en geest, ik wil dolgraag werken en wonen op Ibiza, kun jij mij helpen met raad en daad? Mijn vrouw en ik hebben meer dan 30 jaar ervaring in de horeca als assistent manager en manager! HELP!