Zijn er hier enige dames of heren die intresse hebben om een zomer in IBIZA te proppen- Promotie werk te verrichten? Is het geen uitdaging om een zomer van je leven te ervaren waar je eigenlijk altijd al van gedroomd hebt? Bermuda Ibiza 2012 maakt dat allemaal mogelijk voor je! geld verdienen, gigantisch veel nieuwe mensen ontmoeten, zon, strand, zee, wereld’s beste clubs, partyboats, ofterwijl een YOLO ervaring! (You Only Life Once) Wij zoeken mensen die volgend zomer willen promoten voor Bermuda. Bermuda is een agency dat kaarten verkoopt voor partyboat’s and alle club kaartjes zoals: Space, Privellige, Pascha, Amnesia etc. Dit allemaal op provisie bassis en kan oplopen tot zeer aantrekkelijke verdiensten!!! Klinkt dit jou of jullie aantrekkelijk en wil je er meer over weten laat het me dan weten! En wie weet zit jij volgend jaar in Ibiza!!!
Ben heel erg geïnteresseerd maar ik vraag me wel wat af.
Hoe zit het qua vervoer en huisvesting , moet je dat zelf betalen of word dat voor je geregelt ?
Lees alles goed en aandachtig door, mocht je serieus intresse hebben voor deze job volg dan de sollicitatie procedure die staat beschreven op deze site. Zodra jij je sollicitatie compleet hebt ingevuld krijg je een reactie van ons.
Ik zie dat de minimale leeftijd 20 jaar is word hier streng op toegekeken of niet ?
Ik ben namelijk 18 , heb wel ervaring met verkoop (heb donateurs gewerft voor het goede doel) en ik zou als het mogelijk is dus toch heel graag willen solliciteren.
Normaal wel jah omdat het een job is die niet 1 2 3 voor iedereen weggelegd is. Ik zeg altijd wie niet waagt wie niet wint. Kun jij ons ervan overtuigen dat bij jou de leeftijd geen rol speelt en dat je er zeker van bent dat je goed kunt verkopen dan zou ik zeggen opsturen die solicitatie! Nee heb je en Ja kun je krijgen dus je verliest niks:)
Gaat het hier enkel over mensen overtuigen om mee te gaan naar de grote(re) clubs, of ook werkelijk 's avonds, aan de disco zelf, een band krijgen met de mensen om te zorgen dat ze blijven terugkomen?
(Zelf ben ik nog nooit in Ibiza geweest, wel in Mallorca. Is dat zowaar hetzelfde?)
Mainconcept: kaartjes verkopen op het strand voor een partyboat met alles inclusief van drank t/m jetski etc.
Dit kan single verkocht worden of in combinatie met clubs kaartjes waar toeristen dan de club kaartjes voor de inkoop prijzen kunnen krijgen. En jij krijgt hiervan een provisie wat aardig leuk kan oplopen als je goed kan verkopen:D:D
Mocht je na het lezen van deze site serieuze intresse hebben, volg dan snel de sollicitatie procedure die op deze site staat beschreven.
Ik heb een vraag, ik ben 30 jaar en werk inmiddels 10 jaar in de beveiliging.
Ben bereid om het verkopen helemaal me eigen te gaan worden, heb een vlotte babbel en denk met mijn ervaring en mijn eigen stapleven dat ik een heel eind kan komen.
Zoeken jullie ook mensen voor na de dagelijkse werkzaamheden mensen voor in de beveiliging?
Ik ben zeker geïnteresseerd! Ik hou heel erg van Spanje en het stond al ongeveer
op mijn planning om in Spanje te gaan werken. Ik heb al veel promotiewerk verricht
voor het feest Dopenez. Dit feest word georganiseerd door wat vrienden van mij.
Ik heb geflyerd, posters geplakt, stickers uitgedeeld en op het feest zelf mensen
aangehaald om naar het volgende feest te gaan of zich eventueel op te geven voor
promotiewerk in hun streek.
Ik werk zelf al een halfjaar in The Cooldown Cafe op Rembrandtplein in Amsterdam. Hier ben
ik barkeeper en moet ik zo nu en dan voor de deur ook flyeren. Ook ben ik werkzaam in de
bediening bij Loungebar & Restaurant Jinso in Amsterdam zuidoost.
Ik ben 19 jaar en heb zelfstandig werken in mijn bloed. Ik heb een spontane uitstraling en kan
goed met mensen omgaan. Ik hou van promotiewerk omdat je veel mensen leert kennen en
je er uiteindelijk voor een leuke bedoeling staat. Voor een feest kan je mij altijd oppiepen,
of het nou is om er te werken of om er uit te gaan.
Ik beheers de taal Engels en ben taalgevoelig. Ik wil Spaans leren en heb
al door middel van een cursus van LOi enige basis opgedaan. Echter wil ik dit gaan
uitbreiden en ik heb vernomen van kennissen dat je dat het beste kan doen door in Spanje
te gaan werken.
Leuk dat je interesse hebt, lees deze site goed in detail door: www.bermuda-ibiza.com en volg de sollicitatie procedure zoals die daar vermeld staat en dan zien we je sollicitatie graag tegemoet.
ps. beantwoord alle vragen zo duidelijk en gedetaileerd mogelijk