Wie wil werken op Ibiza komend zomerseizoen

massas geinteresseerd, maar is het wel waar?
partyman… Laat eens iets van je horen aub.
Ik kom direct af, juli-augustus-september-… i’m on my way
Heb hier zowat de meeste watertjes doorzwommen en ik sta te springen voor een nieuwe uitdaging.
plz contact me, tnx

grtzz Kenny

Originally posted by partyman@13-11-2003, 23:22:42
** Hallo allemaal,

Ik ben al 4 jaar werkzaam op Ibiza, en ben het zomerseizoen van 2004 (mei t/m augustus) op zoek naar mensen die kaarten willen verkopen voor pre=parties voor de grootste club op ibiza. De verdiensten zijn goed, mits je een goede inzet hebt, tegen een nee kunt, doorzettngsvermogen hebt en een beetje prettig gestoord bent als ik. Voor accomodatie kan gezorgd worden indien gewenst. Wil je meer weten laat dan wat van je horen. Alleen serieuze reacties krijgen antwoord.

Wie durft **

Dus jij zoekt iemand die die prettig gestoord is goed tegen een nee kan wilskracht en inzet toont, nou stop dan met zoeken hier ben ik. want ik met goede baan wil graag weg uit nl. ik zie er goed uit en kan mijn woordje doen. en als jij een app voor 2 pers fikst heb je een hele goede aan mij.

contact?

mail: brechtsmit@hotmail.com

dan stuur ik cv en een foto

deze advertentie is pessies wat ik zoek… :stuck_out_tongue:

Ben bijna 26 en ben duidelijk toe aan een nieuwe uitdaging in mijn leven en wil mijn horizon verbreden !!!

Ook ik ben wat prettig gestoord
en heb duidelijk doorzettingsvermogen :smiley:

Hoop op bericht…

KuzZ MuzZ
me_muzz@hotmail.com

ohhh dat zou wel cool zijn

zou via deze weg willen soliciteren naar een baan op IBIZA
ben een spontane, eerlijke, open, hard werkende, gemotiveerde en vooral zeer sportieve 25 jarige student die van aanpak weet.

ben voor een periode van 2 maanden beschikbaar vanaf eind juni tot eind augustus

hoop spoedig iets van u te vernemen

met vriendelijk groet
farid ouachour
>>>>>>>>>>>miklostudent@hotmail.com<<<<<<<<<<<<<

eloha!!!

Ik ben heel erg geinteresseerd om te werken in Ibiza,
Vorige zomer heb ik in Zuid Frankrijk gewerkt en k ben nu op zoek naar een nieuwe uitdaging…
Laat me iets weten

Bram_pauwels81@hotmail.com

Hallo, hallo!

Ik heb u al eerder twee maal een mail gestuurd, daar ik zeer geinteresseerd ben! Helaas heb ik nog steeds niets van u mogen horen… :unsure:

Mijn Mail: wendyvrieler@hotmail.com

Hoi, ik ben Raphael en ik woon en werk in Almelo.
Ik ben een spontane zelfverzekerde dynamische meid die opzoek is naar een baan als propper of barmedewerkster, en het lijkt me geweldig om dit een paar maand op Ibiza te gaan beleven! Mijn hobby’s zijn uitgaan, dansen, muziek, vrienden en sporten.
In Almelo ben ik werkzaam bij Parfumerie Douglas, dit doe ik nu bijna 3 jaar. Ik ben dus zeker voorzien van een vlotte babbel, kan mensen bij invloeden om wat extra te kopen (bijverkoop), en kan mensen een goed persoonlijk advies geven. Dit zie ik als pluspunt voor het proppen!
Ik ben een harde werkster die sterk in haar schoenen staat, stressbestendig is en absoluut geen last van heimwee heeft. Verder is ook mijn gezondheid uitstekend.
Ben beschikbaar vanaf juni tot en met september 2004, en omdat ik bij mijn huidige baan een opzegtermijn heb van 1 maand heb hoop ik snel wat van je te horen! Deze valt wel te verkorten als ik mijn vakantiedagen opneem (ong. 2 weken). Mail me.

Hoi,
[EMAIL=“e.dirks@defix.nl”]

he partymen, klinkt wel leuk dat die baan. zit op dit moment in menorca, als entertainer. maar ben op zoek naar een andere baan.
mocht je nog mensen nodig hebben, mail me maar.

later

erik

ik heb ook wel interesse want ik heb een spaanse vriendin en die wil werken op ibiza van de zomer en dus wil ik dat ook wel. ik kan engels duits nederlands en een heel heel klein beetje spaans maar niet echt veel maar ik heb dus wel interesse. ik ben 16 en in de zomer 17 ik kan vanaf 24 july tot ongeveer 4 tot 5 weken daarna werken als je meer wilt weten reageer dan

hoop op bericht
fabian

hè partyman ik zou graag voor je werken

Haaay!
Ik heb zeker wel intresse voor dat baantje,…alleen zomer 2004
is al afgelopen, heb je ook nog mensen nodig voor zomer 2006
Ik ben de hele zomer beschikbaar! En Als jij net zo gek bent
als ik…zit het zeker wel goed ;)!!
ik hoop iets van je te horen!
groetjes Angelique
mail–> a.ique@hotmail.com

Hallo partyman,

Ik zou heel graag op ibiza willen werken, ik kan hard werken en kan goed tegen stress of kritiek,lijkt me een geweldige uitdaging.
Mijn naam is Eva ik ben 23 jaar oud ben een leuke en spontane meid.

Hoop gauw iets van je te horen
[EMAIL=“eva_102@msn.com”]eva_102@msn.com

vriendelijke groet,

Eva Blonk

dag partyman ik zie dat je mensen zocht voor de zomer van 2004 maar ik lees dit bericht vandaag pas dus vroeg me af je ook weer mensen nodig had voor de zomer 2006
ik zou graag een zomer lang wilen werken op ibiza.
ik ben een goed uitziende jongeman 20 jaar met veel werk lust en inzet ik ga volgend jaar weer naar school en ben me baantje als circuit beheerder in het magazijn meer dan zat .
help me please uit deze dagelijkse sleur (hahahahaha).
met vriendelijke groet Carlos
mail:get_a_life_85@hotmail.com

IBIZA here whe are…
wij zijn 2 super coole meiden die maar al te graag richting ibiza vertrekken… feetsen is ons werk en nee te horen krijgen geen probleem maar we gaan natuurlijk voor JA…
wij zijn al heel lang vriendinnen en vullen elkaar perfect aan … en natuurlijk zijn we nooit te moe om te werken…
entertainen is ons ook niet vreemd gaat eigenlijk vanzelf :wink:
omdat er natuurlijk meerdere mensen zijn die op dit baantju loeren zullen we geduldig afwachten…
vriendelijke groeten alice en stieneke

dag partyman hoe is het
ik zou graag willen werken in ibiza het liefds de hele zomer heb je wat meer info groetjes carlos [EMAIL=“Get_a_life_85@hotmail.com”]Get_a_life_85@hotmail.com

Hey hallo dan!!!

Surfend over 'T web opzoek naar werk op inbiza als propper en/of danser kwam ik deze advertentie tegen.
Helaas is de advertentie van 2 jaar geleden, maar mochten jullie ook dit jaar weer mensen nodig hebben… Ik houd me aanbevolen…
Mocht je eventueel interesse hebben, Ik ben onbeperkt beschikbaar dit seizoen, en heb qua show, entertainment, dans en zang proffesionele ervaring, Dus voor verdere informatie moet je zeker even reageren!!!
Dank alvast hiervoor!!!

Waarom reageert iedereen hier nog op…?

Die man heeft 1 keer in 2003 een bericht achter gelaten en zich vervolgens nooit meer laten zien…

het heeft dus geen zin hierop te reageren :slight_smile:

Hey Partyman,
Ben je nog steeds op zoek naar mensen die voor je kunnen werken?
Ik ben een vrolijke, spontane meid van 22 jaar oud en hou wel van een feestje. Aangezien ik de zomer maanden fulltime beschikbaar ben lijkt het mij te gek om mijn koffer te pakken en ergens op een zomerse bestemming mensen hun nachtleven compleet te maken. Ik heb ervaring in PR bij discotheek Pacha in Buenos Aires.Ik heb daar een jaar gewoond en vond het heerlijk om tot de vroege uurtjes te werken. Ik spreek vloeiend spaans en engels, goed frans en een beetje Duits.

Ik hoop op een positieve reactie!
Met vriendelijke groet,

Linda van Veen
[EMAIL=“lindatheone@hotmail.com”]lindatheone@hotmail.com

Hallo partyman,

Mijn naam is Oljga Piatkowska en ik ben 21 jaar.

Misschien dat ik al veels te laat reageer, maar ik probeer het toch. Afgelopen 4 zomers heb ik op het strand in zandvoort gewerkt. Bij Mango’s, misschien ken je het. Ik heb besloten dat ik dit jaar in Ibiza wil werken. Dit vooral omdat ik graag Spaans onder de knie wil krijgen. Volg al les, maar praktijk schijnt het meest leerzame te zijn. In de eerste instantie zat ik aan horeca te denken, aangezien ik daar ervaring in heb en het heel leuk vind om in het uitgaansleven te werken.
Jou oproep kwam ik tegen op het inernet, zoekend naar een baantje op Ibiza. Dit is geen horeca, maar lijkt me niet minder leuk! Ik hoop iets van je horen.

Groetjes

Olga