Wie wil werken op Ibiza komend zomerseizoen

hahaha oke dan niet zo snel opgevallen))) heb het razend druk ook,maar ben altijd wel voor nieuwe dingen in),maar voorlopig nog ff in holland.

[goedemorgen!!

het lijkt me onwijs gaaf im kaartjes te verkopen voor feestjes…ben een spontane meid outgoing gezellg en niet bang voor het antwoord nee… ik ben druk opzoek naar een ban op ibiza of chersonissos… ik hoop dat u me verder kun helpen… ben 20 jaar kom uit ijmuiden…

alvast bedankt…

groetjes kim

als u al genoeg personeel eeft kunt u mij dst misschien andere tips geven …??

Voor iedereen die op de Balearen wil werken (Ibiza of Mallorca) als animator, neem een kijkje op www.animajobs.com .

Super!
ook al is dit een oud berichtje! als je mensen nodig hebt hoor ik het graag van je!

groeten,

Daisy

beste mensen,

wie kan mij helpen?
ik wil graag proppen in ibiza voor komende zomer 2010, ben dan 19 jaar oud! heb goede ervaringen want ik doe de opleiding toerisme leer ook de spaanse taal, kan goed engels, en een beetje duits, ik heb ook gewerkt in een animatie team voor een paar maanden en ik werk nog steeds bij solmar tours, als host,
wie zou mij kunne helpen dat ik kan gaan proppen in ibiza

stuur mij a.u.b. een maitlje

[EMAIL=“dennis_real_ajax@live.nl”]dennis_real_ajax@live.nl

Ik wil supergraag werken op Ibiza!
genieten, mensen ontmoeten en lekker werken!!
Wie Wie wie wie weet iets ??? :wink:

Halo mensen:D

je kan ook solliciteren naar Arena Blanes

is een discotheek in spanje “blanes” ze zoeken nog mensen en ik heb er ook gesolliciteerd.
ik weet niet wie partyman is maar dat hele berichtje klinkt niet echt professioneel.

Bij arena blanes kan je kiezen om te proppen in de zomer of om achter de bar te werken.

meer vragen stuur me maar een prive berichtje, of google discotheek arena blanes op.

Groetjes Silvy

Hé Partyman,

Heb jij nog tips/contacten voor mij, wil heel graag binnekort naar Ibiza vertrekken?

Groet,
Rody
[EMAIL=“roderick.hondelink@gmail.com”]roderick.hondelink@gmail.com
0629056067

hoihoi,

Me naam is Pierre en ik ben ook opzoek naar een vakantiebaantje (liefst als propper) in Spanje mijn voorkeur gaat uit naar Ibiza of Mallorca maar als er andere bestemmingen zijn vind ik dat ook geod, ik heb geen ervaring, maar speel al wel een aantal jaar met het idee ik ben nu 22 jaar oud en het lijkt me nu welles tijd worden om woorden om te zetten in daden :smiley: mijn Spaans is alleen niet zo goed, in engels frans en duits daarintegen kan ik me aardig redden! weet jij nog iets of ken je net die ene clubeigenaar die nog wat persooneel zoekt MAIL ME!!!

me email adres is pierrekuipers@hotmail.com

over de beschikbaarheid worden we het wel eens!

Hee people,

Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar een vakantiebaan voor de zomer van 2012 op Ibiza. Na 2 zomers gefeest te hebben op dit party- eiland hebben we besloten om dit jaar te willen gaan werken op dit geweldige eiland. We werken allebei in een club, en organiseren vaak feestjes. Wij hebben er al heel veel zin in, dus als iemand iets weet, let me know X koffeman.marianne@hotmail.com