Wie vertrekken er richting Bonaire / Curacao?

Hi,

Oke leuk dat je een goede huisvesting hebt gevonden! Ga je echt helemaal alleen naar Cura of met een vriend/vriendin? Ik ga same met mijn man dus dat scheelt natuurlijk wel. Wij wilden ook niets gedeeld hebben in een woning en wereldjob gaf toen aan dat zij dat eigenlijk nooit hebben, meer studentenhuizen. Dus toen hebben we zelf iets gezocht en gevonden. Ik heb een mail gestuurd naar wereldjob maar nog niets gehoord. Ik heb ook al eerder contact gehad met The Talent Factory maar zij geven aan dat ze alles laten lopen via wereldjob en dus niet rechtstreeks mensen aannemen. Ik heb er dus wel contact open staan. Ze hebben me uitgenodigd om langs te komen als ik op het eiland ben. Mocht ik tegen die tijd nog geen werk hebben dan ga ik dat zeker doen. hahah zou wat wezen he, dan worden we collega’s :wink: Maar tot die tijd ga ik nog wel zoeken naar iets anders, het liefste natuurlijk vanuit NL want dan heb je wat zekerheid.

hallo,
ik ben van plan om vanaf september tot december naar curacao te gaan.
Ik ga stoppen met school en ga gewoon even genieten.
wie gaat er nog meer?

Hallo lieve mensen,
Ik vlieg 28 augustus naar Curacao voor 3 maanden.
Me stage plek is allemaal al geregeld alleen nu me woning nog.
ik regel dit allemaal via wereld stage en tot nu toe bevalt het me allemaal erg goed.
Zijn er meer mensen die toevalig ook 28 augustus op school staan om met arkegly naar curacao te gaan?? Ik weet nog geen tijden.
***ik hoor het wel ***
Groetjes xx Daisy

waar gaat iedereen wonen?
ik in casa makamba

groetjes

Ik ga in Damacor wonen… (Dominguito) :dag:

ik ga wonen in Vischteeg :smiley: over 23 daagjes :smiley:

zoo lekker !! dat is al bijna!

ik moet nog een maand en 15 dagen wachten pfff

duurt veelstelang!

Voor hoelang ga je Mark?

ik ben op zoek naar een overnachting vanaf 1 spetember 2009…
Ik zou eerst op stage gaan maar ivm het beindigen van mijn opleiding gaat dit niet door. Maar ik ga natuurlijk het reisje niet bij me zelf door me neus heen boren…dus ga lekker op werk vakantie voor 4 maaden en dan maar is bekijken wat ik in het school jaar 2010/2011 ga doen…:vak02:

NU ben ik op zoek naar:
Werk (horeca, reclame, enz…)
Auto (gewoon klein race karretje)
Onderkomen voor de 4 maanden.
En ik zou graag eventueel daar een korte opleiding willen doen van een half jaar tot 1 jaar!

groetjes monique
ik zou graag een eigen keukenblok willen hebben…

Bonitostraat!

Ik kan echt niet meer wachten… :zon02:

Ik ga op het Recompensa Park wonen! Mark jij gaat echt al snel he :slight_smile: Ik heb contact gehad met jouw toekomstige werk. Ze kunnen nog wel wat mensen gebruiken maar waarschijnlijk moet ik dan het hele pakket afnemen bij wereldjob en dat wil ik niet. Je hoort het nog wel of we collega’s worden :slight_smile: We horen vast en zeker snel wat van je als je in Cura bent!

hey hey,

ja t begint nu echt dichtbij te komen:)

Jaaaaa ik wil ook heel graag vanaf september/ oktober richting curacao vertrekken!! Jullie boeken sowieso en zien dan wel of er werk te krijgen is…? Valt dat een beetje te doen daar?

hallo hilde,

nou ik heb niet zomaar een ticket geboekt en ga dan daar werk zoeken, bij mij is alles geregeld, ticket/werk/huisvesting/benodigde papieren dus het is maar net wat je wilt, ik vond de ‘‘gok’’ te groot om ticket te kopen en dan daar wel te zien of ik werk zou vinden, maar het kan uiteraard wel op die manier!

groetjes

Hee,
Volgens mij is wereldjobs een goed idee, naar mijn inziens zijn hun betrouwbaar en regelen alles voor je.
Ik heb het geluk gehad dat mijn school mijn stage regelde.
Om gewoon een ticket te kopen en daar te kijken… lijkt me riskant tenzij je in de horeca wilt werken. Het lijkt me dat niet alle bedrijven mensen aan nemen voor enkele maanden.

nog twee maandjes en paar dagne… dan is het zo ver:) heb er heel veel zin in!

eigenlijk moeten we een datum afspreken en dan met zn allen bij elkaar komen van iedereen die hier gereageerd heeft…

Groetjes!!

hey,

Ik ben van plan de maanden oktober en november stage te gaan lopen in curacao

grt.

Hi, wie er nog huisvesting zoekt, alleen of misschien een unit zou willen delen, mail gerust even. Wij krijgen weer ruimte v.a.
-5/7 2-slaapkamer (3 slaappl)
-10/7 2 slaapkamer(4 slaappl.)
-1/8 2 slaapkamer(4 slaappl.)

Roxsha Appartementen Curacao
http://msn.spaces.com/roxsha
[EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com

@ Hilde: Ik heb wel een ticket gekocht en een huis geregeld, maar nog geen werk. Ik ben wel aan het kijken vanuit NL maar ik ga pas 17 sept en dus zijn de meeste vacatures dan niet meer actueel. Ik moet dus nog even wachten met echt solliciteren. En anders kijk ik op het eiland zelf. Ik heb weinig tot geen eisen dus ik ga er wel vanuit dat het goed komt!

@ Nadine: Goed plan om een datum af te spreken! Ergens eind sept, dan ben ik er ook en ben ik zeker van de partij! Lijkt me leuk om iedereen dan in het echt te zien en te horen hoe het iedereen vergaat. Blijven jullie allemaal actief op dit forum als jullie op Cura zijn?

ik vertrek als alles mee zit 28 augutus :D:D heb er zuper veel zin in mensen die die dag ook gaan vliegen :D??

Alles is geregeld alleen me slaap plaats nog :smiley: maar dat word gedaan :smiley:
Lekker voor uit zichten allemaal :smiley: heerlijk

xx daisy

nog maar anderhalve maand!!!

**Alles is geregeld 28 augustus vlieg ik heen en23 November weer terug **
ik ga verblijven in kaya Anidra 4, Zijn er nog meer mensen die daar gaan verblijven :D?
of die toevalig ook die datum 28 ste heen vliegen??

xx daisy