Hallo!
Ik ben Silvana, 18 jaar en kom uit de Achterhoek. Van september 2008 tot en met februari 2009 ga ik stage lopen op Curacao. Ik zou graag in contact komen met mensen die ook vanaf september stage gaan lopen op Curacao.
Groetjes Silvana
Hey silvana,
Ik ga toevallig net een maandje eerder, ik ga van augustus tot januari.
hee silvana
ik ben lillian en ben (bijna) 19 jaar ik ga vanaf half augustus tot eind oktober stagelopen op curacao bij een instelling die kinderen van de drugs probeert af te houden en waar ga jij stagelopen?
Hey Silvana,
Ik ben Chantal 23 jaar en ik van oktober t/m april werken op curacao, in een callcenter.
Waar ga je ergens wonen? Ik waarschijnlijk villa bon bini.
Je mag me ook op [EMAIL=“chantie124@hotmail.com”]chantie124@hotmail.com mailen, lees ik iets vaker dan hier. Ben benieuwd waar jij gaat wonen. Wil alvast wat mensen leren kennen.
Ik hoor van je.
Groetjes Chantal
Ik ga samen met een vriendin een half jaartje werken op Curacao. We zijn van plan half september te vertrekken en willen blijven tot half maart 2009.
Hebben jullie alles verder al geregeld. Ticket enzo?
Ik ga ook samen met een studiegenoot. Ticket heb ik zojuist binnegekregen! verder het meeste wel ja. Hoever zijn jullie?
Waar halen jullie eigenlijk alle informatie vandaan van wat je geregeld moet hebben? Ik heb nog wel paar onduidelijkheden… over werkvergunning bijvoorbeeld… weten jullie daar toevallig meer over?
Ik heb mijn stageplek zelf geregeld, maar voor de rest word ik geholpen door wereldstage.com. Mijn stageplek is op “het Savaanhuis”, dit hoort bij het SOKH en er zitten kinderen met autisme, verstandelijke beperking etc.
Hallo,
Ik ga ook van Augustus tot en met Januari.
Ik kom graag in contact met jullie.
Mail me maar of voeg me toe via msn;
[EMAIL=“markgerritsen@msn.com”]markgerritsen@msn.com
Wij zijn nog niet heel ver. Volgende week willen we op pad voor een ticket. Wordt waarschijnlijk een flexibel jaarticket via Kilroy met Martinair. (enige nadeel: maar 20 kg bagage)
Verder hebben we contact met een aantal studentenhuizen voor een kamer. Al valt me wel op dat er al behoorlijk veel vol zit.
De meeste zeggen dat een werkvergunning weinig zin heeft. Tegen de tijd dat je klaar bent op Curacao, heb je de vergunning binnen. ![]()
En ik wil nog even uitzoeken wat ik heb beste kan doen qua verzekering.
Hey,
Ik heb een ticket van 6 maanden bij de KLM. Zit je ook met 25 kilo maar goed. Prijs viel me nog alles mee aangezien ik hoog zomer (28 juli) een vlieg.
Daarnaast hoef ik zelf geen onderdak te regelen, ik ga bij de marine stage lopen dus krijg onderdak. Maar is niet heel gek dat er al studentenhuizen vol zitten, maar is genoeg aanbod denk ik.
Ik weet eigenlijk niet eens wat voorn verzekering ik precies heb, maar ik weet wel dat er geen problemen waren dat ik 6 maanden weg ging. Moet je denk ik maar gewoon informeren bij je verzekeringsmaatschappij
Hey,
Ik ga van augustus t/m eind december studeren aan de UNA in Willemstad.
Ik verblijf aan de Zaantjessteeg 40-42 in Otrabanda.
Grtz,
Pim
En ik ga 25 augustus weg en blijf tot 10 november! Ga stage lopen in een verpleeghuis!
Mn kamer en ticket heb ik via gpstart geregeld!
Hey,
Ik ga waarschijnlijk ook naar curacao om stage te lopen. Vanaf september tot ergens in januari.
Voor ticket kan je net zo goed als mij doen. boeken via flycarribean.nl. Ze hebben last minute enkel reizen waarmee je geen brandstofbelasting hoef te betalen. Dus dan ben je daar al voor €199. FF goed elke dag checken. En hopen dat die site er nog is wanneer ik jan wil terug keren.
Huisvestiging is voor mij geen probleem, ik heb familie daar wonen. Maar ik verblijf liever in een appartement. Appartement voor tijdelijke single mensen zijn er al voor 500fl. ff goed zoeken. Das goedkoper dan die overvolle studentenhuizen vaak heel erg onhygenische door het warme weer. Laat maar eens een pak sap staan opde aanrecht voor 2 uurtjes:disgust:
Voor de mensen die september tot jan blijven mail me maar kunnen we samen ff een polartje drinken:dag:
Handig dat je onderdak krijgt! Scheelt alweer een geregel.
Wij zijn vandaag naar Kilroy geweest. Jaarticket flexibel met Martinair. Dus ik denk dat die het gaat worden.
We zijn nog met 2 studentenhuizen aan het mailen. Volgende week maar eens kiezen.
En dan nog een baan… ![]()
Hoi, ik zit nu alweer 9 maanden op Curacao! Ik studeer nu voor een jaar aan de UNA, en ik ben nu bezig met mijn eindtentamenens. De UNA is in het begin wel ff wennen hoor maar daarna is het allemaal best makkelijk.
Ik ga in september ook stage lopen hier op Curacao, maar ik heb nog geen stageplek, ik ben wel aan het rondkijken enzo. Weet iemand misschien waar ik het beste kan zoeken of heeft iemand misschien een tip ik volg de opleiding commercieel economie (marketing). Alvast bedankt!
groetjes Kennia
Hoi, Studentenhuizen zijn vaak wel gezelig enzo, maar het is vaak heel duur, overvol en weinifg privacy. En zoals Rhyme al zegt het is erg onhygenisch. Als je met ze tweeen komt kan je net zo goed voor een appartementje zoeken is nog goedkoper ook. Je kan op curacao startpagina kijken voor makelaars daar staan vaak wel wat goeie huizen tussen of je kan ook op viavia.an kijken staat vaak ook wel wat.
Succes verder! groetjes Kennia
**Hallo Stagiaires. Binnenkort zullen jullie deze kant opkomen. Ik voel me erg trots dat jullie voor Curacao hebben gekozen. Indien jullie huisvesting nog niet hebben geregeld, dan raad ik jullie aan om zo speodig mogelijk op de volgende link te klikken: **http://huisvesting4u2.webs.com/
Hoi!
ik ben ook van plan rond oktober/november naar curacao te gaan voor ongeveer een half jaar.
Maar ik vraag me af wat voor werk jullie allemaal gaan doen?
Misschien dat jullie nog ideeën voor mij hebben?!
alvast bedankt;)
Groetjes, Rosalie.
Hi Rosalie,
Ik ben van plan om in de horeca/hotelbranche/toerisme te gaan werken.
Wat ik iig niet wil doen is werken bij een callcenter. ![]()
Heb je al huisvesting geregeld/op het oog?
hai …M…
in die richting ben ik ook naar een baantje op zoek,
een callcenter lijkt mij idd ook helemaal niks,
ik wil liever iets actievers als dat;)
maar voor een huisvesting heb ik eigenlijk nog niet echt serieus rondgekeken, ik las dat jullie daar wel al langer mee bezig zijn. Hebben jullie wel al wat gevonden?