Vanaf augustus op Curacao en jij?

Hoi!!

Ik wilde graag even checken wie er allemaal op Curacao is vanaf augustus of september.

Ik loop daar stage voor een half jaar en zou het wel heel leuk vinden om andere mensen uit Nederland daar te ontmoeten.

NOu, laat me even weten, dan praten we alvast via msn ofz

Groetjes Laura
[EMAIL=“LaLaundrea@hotmail.com”]LaLaundrea@hotmail.com

Hi laura, heel veel voorpret met je voorbereidingen!!! Er komen een hele boel deze kant op in augustus! Waar ontmoet je ze: Op Mambobeach, bij Zanta etc. Alleen maar stagiaires:-)) . En als in een studentenhuis trekt, nou dan zit je er vast zo tussen. Maak er een toptijd van en…succes met je stage:-)

groetjes Anneke

Altijd leuk om te horen!! Thanks

Krijg er nu wel heel veel zin in!!!

Hallo Mensen

Ik ga met mijn studie SPH eind augustus naar curacao voor ong. 5 maanden
helaas heeft mijn reisgenote afgezegd… en nu moet ik alleen!
Lijkt me helemaal niks in me eentje dus bij deze:

Iemand die ook eind augustus naar curacao gaat en t leuk vind om same te reize / samen een studentenhuis te vinden?!

mail maar voor vragen of nog beter, als je mee wilt…
[EMAIL=“rijke_nanny@hotmail.com”]rijke_nanny@hotmail.com

x Nanny.

hallo,

ik ben esther en ga ook samen met een vriendin midden augustus naar Curacao wie weet ontmoeten we elkaar daar wel!!!
mijn email adres is [EMAIL=“EEm_wever@hotmail.com”]EEm_wever@hotmail.com dus als je nog vragen hebt!!??

gr esther

Mochten jullie nog huisvesting zoeken, kijk dan even op Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.. Wij hebben nog diverse kamers/appartementen beschikbaar tegen die tijd. Wil je algemene info mbt Curacao etc., mail ook gerust naar [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com.
Misschien reis je alleen, maar als je hier eenmaal zit zul je merken hoeveel stagiaires er zijn, hoe snel je contact hebt gelegd en wat voor gezellige tijd je kunt meemaken hier!

groetjes Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao

Hai!
Ik ga 9 aug. ook in mn eentje richting Curacao, vind t n superuitdaging, maar inderdaad wel spannend omdat je nog niemand daar kent!
Lijkt me leuk alvast wat mensen te leren kennen die ook die tijd gaan!
Mailen of msnen kan altijd; [EMAIL=“jorine_pronk@hotmail.com”]jorine_pronk@hotmail.com

Groetjes, Jorine

He Esther

Heb jij mij nou een prive-bericht gestuurd eerder? of is dat een andere Esther? haha
iig lijkt het me altijd leuk om eve in contact te komen
Hebben jullie al huisvesting?! Want wie weet komen we wel in de buurt bij elkaar in een studetenhuis

Groetjes, Nanny

hee hallo

samen met een vriendin vertrek ik 1 oktober naar curacao voor 6 maanden

is inderdaad wel leuk om alvast contact hebben

groetjes layla

Er gaan weer superveel mensen zo te zien in augustus… :).

Ik ga zelf stage lopen van 13/8 t/m 28/12… maarre ga natuurlijk eerder en weer later weg ;)!

Hey layla,

lijkt me leuk om in contact te komen jah. Ik ben nu bezig met huisvesting… k weet niet of jij al iets gevonden hebt? Als het goed is ga ik verblijven in Casalulu… daar zijn nog een hoop kamers vrij!
wie weet is het ook wat voor jullie ? ik hoor alleen maar positieve verhalen!

Groetjes Nanny.

Hallo iedereen

Ik ga naar curacao vanaf Eind augustus… en ben nu druk bezig met huisvesting uit te zoeken… ik ben aan het kiezen tussen room4rent, casalulu, of apparementjes die anneke maduro aanbied…

heeft iemand nog een goude tip?!!!

het liefst zit ik lekker centraal qua uitgaansgelgendheden… en natuurlijk dicht bij het strand!

Ik hoop op een beetje advies! Groetjes Nanny

Hey,

ik wil ook vanaf aug of sept. 2007 Stage lopen in Korsou…Ik ben alleen nog wel druk bezig met zoeken!!
Is het bij de meesten al gelukt om dingen als huisvesting,vergunningen etc. te regelen? Ik wil dat pas doen als ik zeker ben van een stageplek daar… :wink:

Klinkt wel gezellig, ik ben echt zo benieuwd naar alles…

Ik ga half september voor ongeveer een jaar, misschien zelfs wel langer heen!
Mijn email: [EMAIL=“elsje51@hotmail.com”]elsje51@hotmail.com
Lijkt me leuk om met mensen in contact te komen die er dan ook zitten!

Hi Larissa, wat voor soort stage zoek jij precies?

gr. Anneke

Hallo,

Indien er mensen zijn die in de ICT stage willen lopen, om precies te zijn Oracle Ontwikkelaar, hoor ik dat graag. Ook indien je een stageplek zoek op een afdeling Actuariaat.

Groet,

NVON

BELANGRIJK

Hallo beste stagiaires voor Curacao,

Voor iedereen die een gezellig studentenhuis zoekt met alles er op en eraan , ook nog voor een goede prijs: ga absoluut naar www.casalulu.nl.

Bij vragen: mail naar koelkast2000@hotmail.com.

Extra informatie: Het studentenhuis bestaat een kleine drie jaar, en is 2 1/2 jaar heel gezellig en vol geweest met leuke studenten. De laatste maanden staat hij leeg, omdat enkele onverantwoorde studenten de buitendeur en de poort 's avonds open hebben laten staan, waardoor is ingebroken. Deze studenten hebben helaas niet de verantwoording op zich genomen, maar de huurbaas aangeklaagd.

Gevolg: slechte publiciteit bij stageburo’s. Maar geloof me, als er een beetje op de veiligheid wordt gelet, is dit absoluut een droom studentenhuis, ik ben er zelf begin mei geweest en kon mijn ogen niet geloven, zo mooi als het is.

Ik heb zelf 10 jaar in Groningen in een studentenhuis, in Corpus den Hoorn gewoond, vlak bij Martiniplaza (het is nu een azc, grumble). Maar dat haalt het lang niet bij casalulu.

Kortom: ga naar www.casalulu.nl en schrijf je in!

Een casalulufan.

Ik ben er vanaf augustus:tongue::nod:

Hoi Layla,

Ga je stage lopen in Curacao of werken? Ik wil namelijk ook graag naar Curacao, alleen dan om te werken. Weet iemand hoe ik daar werk kan vinden?

Groetjes, Tessa

Ik ga er misschien ook heen voor een half jaar om te werken… ben ook op zoek naar een baantje. ?Ik ben alleen dan nog net geen 18 is dat een probleem?
xx