Ik ben een Pedagogiek studente van 19 jaar en ik ben van plan om in de zomer (van begin juli tot midden/eind augustus) naar Curacao te gaan om te gaan werken aan een studiegerelateerd baantje.
Ik ben dus op zoek naar een reisgenootje die in diezelfde periode van plan is om naar Curacao te gaan voor stage/werk met kinderen? Of iemand die het wel leuk vindt om met kinderen te werken op Curacao!
Ik ben heel erg benieuwd en hoop snel op reacties.
Groetjes,
ik ben ook van plan om alleen van de zomer naar curacao te gaan,
alleen dan voor een maand. ik ben ook op zoek naar een baantje en van mij part met kinderen:)
groetjes jitske
ps. heb jij al iets van een verblijf gevonden?
ik heb gemerkt dat veel studenten dan weg zijn dus dat er wel wat kamers vrij moeten zijn. Casa Makaba is sowieso ook beschikbaar en centraal!
Misschien ook iets voor jou? ik hoor het wel!
Steek je licht eens op bij de ‘Curacaosche’ Pabo, de Akademia Pedagogiko. De website is: http://www.akademiapedagogiko.org/ Ze kunnen je er vast verder helpen.
Aanraders voor huisvesting zijn bijvoorbeeld:
hooi!
ik ben jeffrey 20j. en ik ga van 2 juni t/m 2 sept. naar curacao en ik wou graag in contact komen met mensen die er in die periode ook zijn. ik heb dit forum gelezen en het leek mij wel gezellig!
hou me op de hoogte of stuur maar een bericht als je ook gaat.
Ik ben Steffie, 22 jaar en vertrek 23 juni direct na mijn afstuderen voor 2 maanden naar Curacao. Ik ga met 2 vriendinnen, maar zij vertrekken een dag later. Is er iemand die toevallig 23 juni ook vliegt? Zou gezellig zijn
Ik ben van oktober t/m januari in Curacao geweest en vertrek binnekort ook weer voor een halfjaar. Zou het leuk vinden om contact te hebben met mensen die ook bijna weer gaan of mensen die tips nodig hebben x
Hi Nadine,
Ik heb gisteren geboekt en 17 sept is voor mij de grote dag! Ik ga dan samen met mijn man voor een jaar naar Curacao. Leuk dat jij weer gaat, wat ga je er doen? En waar heb je gewoond de eerste keer? Ik heb natuurlijk veel vragen
Hey ik heb eerst 3 maanden op de Seruloraweg gewoond en nu weet ik het nog niet omdat ik via een reisorganisatie ga, die regelen het voor mij. als je vragen hebt, kun je ook altijd even een prive bericht sturen!
Ik ben Amber ben 20 en ik wil ook graag naar curacao alleen wil ik het liefst over 3/4 weken al vertrekken… En ik zoek ook iemand om samen mee te gaan, sowieso omdat het niet veilig is om alleen te gaan.
Het liefst wil ik in de bediening werken op een strand ofzo, lekker bruin worden, ook onder het werk.
Maar we moeten natuurlijk wel wat gemeen hebbe ofzo anders word het niks natuurlijk…
Je moet avontuurlijk zijn, op een gezonde manier uiteraard, weleens zin hebben om zomaar spontaan wat te gaan doen. Ik ben niet echt het type dat iedere avond thuis zit op de bank life&cooking zit te kijke ofzo weet je…
Voor de rest mag je zijn wie je bent
Je kunt zien met wie je te maken hebt op www.picturetrail.com/simba, zou leuk als je ook een site erbij doet van jezelf, uit een foto kan je wel een klein beetje opmaken hoe iemand is…
Mijn naam is Tinne Moors en ik ben een studente agogiek van 20 jaar. Voor mijn stage wil ik ook deze zomer naar Curacao trekken van begin juli tot eind augustus. Ik zou graag met kinderen/jongeren werken in een sociaal project. Momenteel ben ik op zoek naar een stagebemiddelingsbureau. Hoe ver sta jij met je zoektocht?
Laat maar iets weten! Men mailadres is [EMAIL=“tinne.moors@hotmail.com”]tinne.moors@hotmail.com