Ik ben een Pedagogiek studente van 19 jaar en ik ben van plan om in de zomer (van begin juli tot midden/eind augustus) naar Curacao te gaan om te gaan werken aan een studiegerelateerd baantje.
Ik ben dus op zoek naar een reisgenootje die in diezelfde periode van plan is om naar Curacao te gaan voor stage/werk met kinderen? Of iemand die het wel leuk vindt om met kinderen te werken op Curacao!
Ik ben heel erg benieuwd en hoop snel op reacties.
Groetjes,
ik ben ook van plan om alleen van de zomer naar curacao te gaan,
alleen dan voor een maand. ik ben ook op zoek naar een baantje en van mij part met kinderen:)
groetjes jitske
ps. heb jij al iets van een verblijf gevonden?
ik heb gemerkt dat veel studenten dan weg zijn dus dat er wel wat kamers vrij moeten zijn. Casa Makaba is sowieso ook beschikbaar en centraal!
Misschien ook iets voor jou? ik hoor het wel!
Steek je licht eens op bij de ‘Curacaosche’ Pabo, de Akademia Pedagogiko. De website is: http://www.akademiapedagogiko.org/ Ze kunnen je er vast verder helpen.
Aanraders voor huisvesting zijn bijvoorbeeld:
hooi!
ik ben jeffrey 20j. en ik ga van 2 juni t/m 2 sept. naar curacao en ik wou graag in contact komen met mensen die er in die periode ook zijn. ik heb dit forum gelezen en het leek mij wel gezellig!
hou me op de hoogte of stuur maar een bericht als je ook gaat.
Ik ben Steffie, 22 jaar en vertrek 23 juni direct na mijn afstuderen voor 2 maanden naar Curacao. Ik ga met 2 vriendinnen, maar zij vertrekken een dag later. Is er iemand die toevallig 23 juni ook vliegt? Zou gezellig zijn
Ik ben van oktober t/m januari in Curacao geweest en vertrek binnekort ook weer voor een halfjaar. Zou het leuk vinden om contact te hebben met mensen die ook bijna weer gaan of mensen die tips nodig hebben x
Hi Nadine,