Ik ben Mandy, 19 jaar. Ik ben op zoek naar studenten die ook van plan zijn om in 2008 (Februari) op stage te gaan naar Curacao. Ik zelf studeer Pedagogiek aan de fontys in Tilburg. Het lijkt me leuk om van te voren eens met studenten af te spreken die dit ook van plan zijn. Zodat je iemand hebt om op terug te vallen wanneer je daar zit, misschien dat we ook samen ergens kunnen verblijven etc. Alleen is ook maar alleen he?!
Nou ik hoor het graag als er meerdere mensen dit idee hadden,
Neej nog geen vaste stage plek. Ik ga waarschijnlijk stage lopen in een tehuis met verstandelijk gehandicapten kinderen in emmastad. waar zat jij aan te denken? studeer je ook pedagogiek?
Hi hebben jullie al huisvesting geregeld? Wij verhuren kamers en apt. op diverse plaatsten op Curacao, o.a. nabij Salina/Punda en Oost Jongbloed. Je kunt altijd geheel vrijblijvend een prijslijst opvragen via [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com en voor foto’s verwijs ik jullie naar Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.
Heel veel plezier en voorpret met de voorbereidingen en zijn er vragen mbt het eiland etc. shoot gerust hoor (of je nu wel of niet via ons huurt, dat maakt echt niet uit). Ook bemiddelen we af en toe voor stageplaatsen.
Nee ik studeer Management Toerisme. Dus moet iets van een touroperator zijn. Hotel mag ook maar daar moeten de werkzaamheden op aangepast worden dus dat is niet m´n eerste keus.
Volgende week ga ik leuke bedrijven zoeken en dan de eerste brieven weg doen. Ben benieuwd.
Bij Re/Max BonBini hebben ze verschillende studentenhuizen voor een goede prijs. Kijk snel op www.realestate-curacao.com voor prijzen en foto’s van de verschillende huizen.
Hoi Mandy,
Ik wil in febuari 2008 ook graag naar curacao, maar dan voor een afstudeeropdracht. Ik studeer op pedagogiek en zou wle graag met je in contact willen komen om er over te praten…ik weet niet precies hoe deze site werkt maar je kunt me wel mailen als het je ook wat lijkt.