Ik ben Mandy, 19 jaar. Ik ben op zoek naar studenten die ook van plan zijn om in 2008 (Februari) op stage te gaan naar Curacao. Ik zelf studeer Pedagogiek aan de fontys in Tilburg. Het lijkt me leuk om van te voren eens met studenten af te spreken die dit ook van plan zijn. Zodat je iemand hebt om op terug te vallen wanneer je daar zit, misschien dat we ook samen ergens kunnen verblijven etc. Alleen is ook maar alleen he?!
Nou ik hoor het graag als er meerdere mensen dit idee hadden,
Neej nog geen vaste stage plek. Ik ga waarschijnlijk stage lopen in een tehuis met verstandelijk gehandicapten kinderen in emmastad. waar zat jij aan te denken? studeer je ook pedagogiek?
Hi hebben jullie al huisvesting geregeld? Wij verhuren kamers en apt. op diverse plaatsten op Curacao, o.a. nabij Salina/Punda en Oost Jongbloed. Je kunt altijd geheel vrijblijvend een prijslijst opvragen via [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com en voor foto’s verwijs ik jullie naar Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.
Heel veel plezier en voorpret met de voorbereidingen en zijn er vragen mbt het eiland etc. shoot gerust hoor (of je nu wel of niet via ons huurt, dat maakt echt niet uit). Ook bemiddelen we af en toe voor stageplaatsen.
Nee ik studeer Management Toerisme. Dus moet iets van een touroperator zijn. Hotel mag ook maar daar moeten de werkzaamheden op aangepast worden dus dat is niet m´n eerste keus.
Volgende week ga ik leuke bedrijven zoeken en dan de eerste brieven weg doen. Ben benieuwd.
Bij Re/Max BonBini hebben ze verschillende studentenhuizen voor een goede prijs. Kijk snel op www.realestate-curacao.com voor prijzen en foto’s van de verschillende huizen.
Hoi Mandy,
Ik wil in febuari 2008 ook graag naar curacao, maar dan voor een afstudeeropdracht. Ik studeer op pedagogiek en zou wle graag met je in contact willen komen om er over te praten…ik weet niet precies hoe deze site werkt maar je kunt me wel mailen als het je ook wat lijkt.
Ik wil volgend jaar april naar Curacao, maar dan op een basisschool. Ik wil dan 2 ½ maand - 3 maanden gaan. Maar moet wel eerst een school vinden waar ik terecht kan!
Ziet er leuk uit maar ik doe hbo. Het gaat echt om een afstudeeropdracht/onderzoek. Gedeelte opdracht en een gedeelte meewerken in het bedrijf.
Toch bedankt.
ik ga ook naar curacao om stage te lopen in januari/februari 2008. heb net zelf al een aantal dingetjes geregelt. ticket kun je het beste via martinair doen dat scheelt een hoop met KLM. en kijk voor huisvesting eens op room4rent.nl
is altijd leuk om al mensen te kennen voordat je daar eenmaal aankomt
laat maar weten als je nog iets wil vragen ofzo
Hi, ook ik ben van plan (samen met nog 3 studiegenoten) af te studeren op Curacao. Hard bezig met een afstudeerplekje te zoeken. Valt helaas niet mee eerlijk gezegd.
Misschien dat jullie nog tips hebben?!
Ik studeer Communicatie, dus ik kan in principe in elk bedrijf terecht.
En tickets via Kilroytravel.nl zijn idd vrij goedkoop in vergelijking met KLM.
Ik ben Simone Glas en studeer pedagogiek aan de hoge school van Amsterdam.
Ik wil in Jannuari stage gaan lopen in Curacao voor 5 maanden, maar heb ook nog steeds geen plek. Heeft iemand een idee toevallig?
ik ben ook van plan om in febr. 2008 te vertrekken naar Curacao voor een stage van 5 maand. Ik ben 3e jaars student bedrijfseconomie. Ik kan bij mij op school geen mensen vinden die ook naar Curacao willen, daarom lijkt het mij leuk om via dit forum van te voren al mensen te leren kennen die ook in begin 2008 naar Curacao gaan. Ik ben van plan om een stagebureau in de arm te nemen die een stageplek en verblijfplaats voor me zoekt. Zijn er mensen hier die ervaring hebben met zo’n stagebureau? Ik hoor graag van jullie…
Ik ben Thamar, 20 jaar, meid uit zuiden van Nederland
Wat veel reacties lees ik allemaal… Ik ben zelf ook van plan om in 2008 eind Feb. stage te gaan lopen op een basisschool in Curacao.
Ik lees veel berichtjes over mensen die woonruimte willen delen en/of samen willen vliegen. Dat lijkt mij ook wel gezellig…
Mijn stageplek regel ik trouwens via www.stageplekcuracao.nl , lijkt me een erg betrouwbare site.
www.stageplekcuracao.nl is een klein buro, waar je alle aandacht en begeleiding krijgt die je nodig hebt voor je stage. Ze zijn stukken goedkoper dan de grote stage buro’s en je bent vrij om zelf je keuze te maken voor je huisvesting, ze bemiddelen wel voor je, als je dat wilt. Ik heb hele goeie ervaringen met ze, dat kan ik van Wereldstage en GPstart niet zeggen, deze rekenen abnormaal hoge prijzen voor wat ze te bieden hebben.
K ben ook van plan om in feb naar curacoa te gaan als dit mag via school, dit moet ik volgende week gaan regelen. Dus ik laathet wel ffies weten nog, ik ga met mijn laatste jaar van spw 4 beginnen en werk met gehandicapten/ mensen met een psygiatrische stoornis.