Stage Curacao sept 2007

Volgend jaar september wil ik graag stage gaan lopen op Curacao. Ik was benieuwd of er meerdere mensen waren die dat ook leuk leken of dit al van plan waren. Graag zou ik met deze mensen in contact komen.

Hoi Ivan
Ik ga volgend jaar september ook stage lopen en wil dat het liefst doen in Aruba of Curacao. Heb jij al iets op het oog?

Hey Daisy, ja ik studeer HBO Rechten en het zou me echt geweldig lijken om in curacao stage te gaan lopen op bijvoorbeeld een advocatenkantoor / rechtbank etc Ik weet niet wat jij studeert, en heb je al een stage gevonden. Ik ben me namelijk aan het orienteren: stageplek zoeken / woonruimte etc… en kom je toevallig uit tilburg omdat ik 013 achter je naam zag staan??

Groetjes Isis ( geen ivan dus :wink: )

Hey Isis, had er zelf maar ivan van gemaakt :wink:

Ik ben mijzelf ook aan het orienteren en mijn brieven al aan het schrijven. Ik heb nog geen stage gevonden maar wil het zo snel mogelijk geregeld hebben. Misschien als het zelf zoeken niks opleverd ik toch maar een stage bureau ga inschakelen, hoewel ik daar geen fan van ben. En hoe ga jij het aanpakken?

Ik woon inderdaad in Tilburg en studeer in Rotterdam aan InHolland ik doe HTRO (hbo toerisme). Leuk dat jij ook in Tilburg woont, studeer je bij fontys?

Hey Daisy,

Ik wil het eerst ook zelf proberen, om een stageplek te zoeken. Ben namelijk 2 weken geleden naar een opendag geweest van wereldstage en ik vind hun dienstverlening echt niet goed… Op zich wel handig als het hun lukt om een stageplek te regelen, maar dat vind ik geen €700,- waard. Dus eerst ga ik het even zelf proberen, en als het echt niet lukt dan is dat nog een laatste optie :wink: