Wie gaat er ook naar Curacao van januari tot juni?

Wie gaat er ook stage lopen op Curacao van januari tot juni? Het lijkt me leuk om met mensen in contact te komen die ook gaan?
Groetjes Marion

Hoi Marion,

Als alles lukt met de vergunningen en huisvesting dan ga ik (21) samen met mijn zusje (18) ook van januari 2007 tot juni 2007 naar Curacao!

Groeten,

Ruud

Hoi Ruud,
Gaan jullie daar stage lopen of werken? En wat hebben jullie tot nu toe geregeld en hoe?

Groetjes Marion

Hoi Marion,

Wij zijn van plan om daar te gaan werken, maar we hebben tot nu toe nog niets concreet geregeld. We hebben wel al iets op het oog betreffende de huisvesting. We kennen via via iemand in Curacao en die is nu even aan het natrekken of dat deze accomodatie in een goede buurt ligt en of de verhuurders aardige mensen zijn etcetera. Wanneer we horen dat dit allemaal goed is, dan denk ik dat we de vlucht en de accomodatie gaan boeken. Werk gaan we in Curacao zelf zoeken, omdat dat toch lastig is om dat vanuit hier te gaan regelen. We kennen echter wel een aantal mensen die in Curacao zijn (geweest), dus misschien kunnen die ons wat adressen geven.

Wat voor school doe je en waar ga je stage lopen? Heb je trouwens zelf al iets geregeld met betrekking tot huisvesting, vergunningen etecetera?

Groeten,

Ruud

heey
Ja ik ga daar stage lopen in de kinderopvang. Ik had me eerst aangemeld bij wereldstage en die regelen ook huisvesting alleen nu ga ik misschien alles zelf regelen. En wanneer willen jullie gaan?
Groetjes Marion

Heey,

Ik denk dat wij midden januari gaan en het liefst ga ik in het weekend, dus denk 12 of 13 januari! Rond die tijd in ieder geval!

Groeten,

Ruud

Heey ik ben van plan stage te lopen in curacao rond januari/februari 2007 (10 weken). Ik heb ook iets gehoord van een studentenvisum in plaats van een verblijfsvergunning. Weten jullie daar iets van?
Groetjes Lusanne

Sorry, van een studentenvisum weet ik niks.

Groeten,

Ruud

Voor de korte periode die jij gaat heb je geen visum of verblijsvergunning nodig, alleen een retour ticket en een geldig paspoort.

Ik ga trouwens in februari en maart 2007 naar Curacao…
Hebben jullie al onderdak? en zo ja, waar?

Haay
Ik las ergens op internet dat je een verblijfsvergunning nodig hebt, omdat je er stage loopt (werkt dus). Ik las net weer wat anders:

Beetje ingewikkeld.:confused:

Ik heb nog geen onderdak. School probeert eerst een stageplek voor mij te regelen en daarna ga ik een studentenhuis in de buurt zoeken.

Maar je gaat februari tot maart of…?

Groeten lusanne

Volgens mij hoef je voor een korte periode geen verblijfsvergunning… dacht ik tenminste…

Ik ga februari EN maart

ok leuk! Een studentenhuis?

waarschijnlijk wel, maar het is nog niet helemaal rond

Hi Curacaogangers, wij krijgen weer diverse apt. beschikbaar in 2007, kijk maar even op Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online. dan heb je even een indruk en wil je een prijslijst? Dan kan ik die gerust even mailen, heel veel succes en voorpret met jullie voorbereidingen. Julli mogen me ook mailen voor algemene vragen uiteraard, of je nu bij ons huurt of niet, dat maakt echt niet uit, shoot gerust!

groetjes Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao

Hallo mensen,

Ik hoor dat jullie volgend jaar ook allemaal naar Curacao gaan, gezellig! :smile: Ik ga als het goed is van 12 feb tot 12 juli. Ben druk bezig een stage te regelen buiten een bemiddelingsbureau om (anders vrij prijzig). Hoe hebben jullie dit geregeld? Tips?
Huisvesting moet niet zo’n probleem zijn lijkt mij…
Wisten jullie al dat je korting krijg met je OV op vliegtickets bij de KLM, altijd leuk meegenomen!

Greetz Otto

Heeey…
Ja via zo’n bemiddelingsbureau is wel prijzig ja… Maar het wordt wel allemaal goed geregeld als het goed is… Ik ben er nu zelf ook mee bezig… En het is zeker fijn als je korting krijgt met je OV het is allemaal al zo prijzig :slywink:
Groetjes Marion

wij (2 jongens van 21) gaan eind januari ook voor 4 maanden naar Curacao voor stage en afstuderen, we blijven tot begin juni. Alles hebben we al geregeld:) We gaan lesgeven op een school en diverse taken verrichten bij c.v.v. willemstad…tot in Curacao!

Hallo ,

Bij ons komt weer plaats begin 2007, misschien kunnen wij je verder helpen? Op de space Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online. tref je wat kiekjes aan van de appartementen, maar ook infosites mbt Curacao. Zijn er vragen (of je nu bij ons huurt of niet, dat maakt niets uit)mail gerust hoor,

groetjes Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao
[EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com

Via welk bemiddelingsbureau regel jij het Manon? Er zit een aardig prijsverschil tussen wereldstage.com en gpstart.com. Volgens mij is wereldstage wel de meest betrouwbare. Ik ben het nu zelf aan het regelen dus met een beetje geluk :slight_smile: Anders via een bemiddelingsbureau. Heb er zin in !

Grtz Otto

Ik heb het via wereldstage gedaan. Alleen het is nog niet helemaal rond ik hoef alleen nog maar toe te zeggen en dan kan ik gaan. Ik heb alleen 1 probleem vanuit mijn opleiding mag je niet alleen gaan. Ik ben nu dus nu hard op zoek naar iemand die met mij mee wil. En dan kan ik meteen toezeggen.
Groetjes Marion