Als school mijn stageplek goed keurt, vertrek ik eind augustus/ begin september voor minimaal 10 mnd naar Curacao. Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die ook in deze periode gaan? Ik ga namelijk alleen en het lijkt me leuk om via deze weg al wat mensen te leren kennen. Kan niet wachten tot het zover is cheer
Ik ga eind juli naar Curacao! Ik ga daar een half jaartje als au pair werken. Spannend spannend want ik ga ook alleen, maar ik heb er vooral heel erg zin in!!
Wanneer hoor je of het zeker weten doorgaat? Hoop het voor je!
Hey Leonie!!
Das echt super voor je. Een vriendin van mij werkt sinds december als au pair op Curacao en haar bevalt t mega goed. Ik weet inmiddels zeker dat ik ga :zon02: Kan haast niet wachten. Zo’n zin! Ga je bij het gezin wonen? Xx
Dat is goed om te horen! Ik ben ook echt al een beetje aan het aftellen…Ik ga inderdaad bij het gezin wonen…Super dat het bij jou doorgaat! Wat voor stage ga je doen? x
Ik ga stage lopen bij een opvang voor kinderen die psychische en/of sociale problemen hebben. Moet wel nog vanalles regelen, maar dat hoort eigenlijk wel bij de voorpret cheer Jij al alles geregeld voor vertrek?? Xx
Dat klinkt wel heel leuk! Het meeste heb ik wel geregeld…Het scheelt ook dat ik natuurlijk bij het gezin ga wonen en zij hebben een ticket voor me geregeld. Ik heb een verzekering afgesloten en nu hier alles beetje aan het opzeggen…En ik moet natuurlijk nog even gaan shoppen :zon02: Is het een beetje te doen om een huisje (kamer) te vinden/ x
Das wel relax ja! Ik heb me ingeschreven bij Wereldstage, omdat school vrij weinig initiatief toonde bij het zoeken naar een stage. Zij hebben de stageplek voor me gevonden en gaan nu ook aan de slag met huisvesting. Denk wel dat ik voor een studio/appartement kies als dat gaat, geen zin om n jaar in een hokje te leven. Al zal ik waarschijnlijk toch het grootste deel buiten te vinden zijn haha. Ik ben ook al flink aant shoppen. Bij alles denk ik nu: Damn, dat kan ik vanaf augustus gewoon een heel jaar aan hihi. Zo’n heerlijk vooruitzicht. Misschien leuk om hyves, email of iets dergelijks uit te wisselen?? Xx
Wel handig dat je je bij Wereldstage hebt ingeschreven, zij kunnen je vast goed op weg helpen! Ja normaal kan je een leuk zomerjurkje drie keer aan maar nu gewoon elke dag, hoe relaxt!? Haha…Goed idee om even mail/hyves uit te wisselen.
Mijn mailadres is [EMAIL=“leoniewildeman@hotmail.com”]leoniewildeman@hotmail.com
Hyves is leoniewildeman.hyves.nl (Amersfoort, 25) Kijk maar of het lukt want ik schijn moeilijk vindbaar te zijn
Ik heb je toegevoegd op hyves en msn :king: Tegen de tijd dat ik er ben, kun je me rondleiden haha :wereld: Vreselijk deprimerend weer hier in NL, daarom ben ik blij als ik een jaar mag genieten van de zon. Verwacht op zich wel dat ik hard moet werken, mr dat heb ik er dan absoluut voor over. Xx
Ik heb je ook toegevoegd! Met msn ben ik nooit zo actief
Ja dan kan ik je zeker rondleiden haha, dan weet ik vast al wat leuke plekjes te vinden! :zon02: Het zal inderdaad vast hard werken worden, maar als je dan bedenkt dat je daarna lekker op het strand een cocktailtje kan drinken is het al veel minder erg! x
ik ga stage lopen bij Empire NV. en verblijf daar in de buurt.
om precies te zijn in het lido hotel (Santa Rosa).
En jij dan?
heb je ook enig idee waar je goedkoop een auto kan huren voor een langere tijd. heb paar offertes aangevraagd maar het komt allemaal boven de 5000 euro uit. en ja ik ben maar student:P:P
Ik vertrek 25 september naar curacao en blijf dan 3 maanden. Ik ga net met de kerst weer terug dus.
Ik verblijf in die tijd in een studentenhuis in santa rosa.
Ik vlieg over 3 weken al (24e) en ga voor een half jaar bij het Hilton Hotel stage lopen. Heb alleen nog geen huisvesting/kamer… Heeft iemand van jullie goede tips of een leuk idee ?
Als je ook in deze periode gaat hoor ik dat natuurlijk ook heel graag !!
ik zit aan de telamonstraat heb het via http://www.home-trust.net/nl/studenten/aanbod/ geregeld,
er is al veel weg maar wie weet is er nog plek ik heb iig veel goede vehalen over gehoord