Heej!
Ik ga stage lopen bij een dierenartspraktijk, van 2 september t/m 20 november. Nog mensen die dan in de Bonitostraat verblijven??
Groetjes,
Merel
Hallo!
Een vriendin en ik vertrekken 1 september naar Curacao voor een stage in het onderwijs tot en met december!
Leuk om te lezen dat er zoveel studenten gaan rond deze periode!
Wij hebben er zin in, het komt steeds dichterbij!
Manon :zon02:
Hee Manon!
Waar hebben jullie onderdak geregeld??
Groetjes Merel
Ja zeker! Jij ook al?
Wij slapen in een appartement, in de wijk Salina!
Jaa ik ook, ik verblijf in de Bonitostraat!
Dan zal ik je vast nog wel een keer zien ![]()
Hai Ellen,
Wat leuk dat je vanuit je stage naar Curaçao gaat! Een hele ervaring denk ik. 3 jaar geleden ben ik er in de zomervakantie geweest, echt supergaaf en heel anders dan hier.
Heel toevallig wil ik rond augustus/september ook vertrekken naar Curaçao, maar dan om daar te gaan werken voor langere periode. Ben ook nog opzoek naar een reisgenoot, want spannend is het wel haha. Heb jij al iemand gevonden?
Groetjes Paulien.
Hallo allemaal…
Vanuit mijn werkgever ga ik voor minimaal een jaar naar Curacao…alleen…
Nu is eigenlijk mijn vraag/vragen…
Waar kan ik het beste kijken voor een appartement/studio/kamer…
Hebben jullie vanuit Nederland je verblijf geregeld…
Leg je makkelijk contacten met anderen en waar doe je dat zoal…
Ik wens jullie heel veel plezier…maar volgens mij; zoals ik lees, lukt dat wel…
Bedankt.
Ben
Hoi,
Zoekt iemand nog een kamer? Ik ga eind aug./ begin sept. naar Curacao :vak02:en deel een woning met mijn klasgenoot. Er is nog 1 kamer beschikbaar. Heeft iemand interesse?
Groetjes
Heyy ‘merel1992’,
Ik vertrek 25 september. Ik blijf dan tot 25 december en zal in die tijd ook in de bonitostraat verblijven. Vermoed dat wij elkaar nog wel gaan zien dan!
Heb je ook al eens geprobeerd bij Roxsha Appartementen, daar hebben wij vorig jaar gezeten. Prima, lekker centraal, ook redelijke prijs. Ze hebben er alleen geen kamers, je moet dus wel een appartement huren. Dat kan ook met 2 tot 4 mensen om de kosten te drukken. Wij liepen stage in Salina, dat was echt op loopafstand. Volgend jaar maart heb ik mijn laatste stage en ik denk dat ik die ook maar weer deze richting op ga doen, als school accord gaat…is me super bevallen!! Succes ook jullie allemaal,
groetjes Mieke
www.kamerverhuuropcuracao.nl
mooie centraal gelegen kamers te Punda
Check de site maar!
Groetjes!
Als ik je andere berichten bekijk, kan ik niet anders concluderen, dat je de eigenaar bent van Villa Bon Bini!
Je zet jezelf aardig voor joker om op deze manier onder een andere naam je huis vol te krijgen.
Ben je nou echt in de veronderstelling dat iedereen achterlijk is en dit niet door heeft?
Haai
Vertel allemaal je ervaringen met studentenhuizen/kamers op Curacao in het grote Huisvesting Studenten Topic.
Staat Bovenaan als sticky!
Jitske.
Hi, vanaf 1 november bied ik woonruimte aan in een gerennoveerd studentenhuis aan de Montebellostraat 1 in Willemstad, Curacao. Het betreft een traditionele Curacaose woning met 9 ruime kamers verdeeld over twee etages (tussen de 14
en 20m²) twee badkamers, twee keukens en een gezamenlijk
balkon en een buiten terras met barbecue. De kamers (+rest van het huis) zijn volledig gemeubileerd. Huur per kamer is 235 Euro p. mnd. incl. gas, water en licht… Groeten, James
meer info…? volg deze link…