Ik ben tweedejaars studenten Sociaal Pedagogische Hulpverlening en wil in mijn derde jaar (dus vanaf september) voor tien maanden stage lopen op curacao. Mijn voorkeur gaat uit naar het werken met tienermoeders! Hiervoor heb ik al contact gehad met het opvanghuis Kas Broeder Pius, maar zijn namen helaas geen stagiaires aan van buiten het eiland.
Heeft iemand misschien tips en/of ideeen voor alternatieven?
Schrijf je in bij een bemiddelingsbureau. Aan te raden, zij regelen veel dingen en daar kan je je voordeel uit halen! Kwestie van even google!
GPstart, stageplekcuracao, wereldstage, zo zijn er nog veel meer! Even goed uitzoeken en bij meerdere inschrijven, je krijgt van zelf ergens een goed gevoel bij!
Succes, ik ben benieuwd! Ik ga zelf vanaf september voor 5 maanden stage lopen!
Wie bezit onderstaande kennis en heeft zin in een stage op Curacao?
-HBO niveau is vereist (meeloopstage of afstudeerstage);
-PHP programmeur / MySQL database /JavaScript basiskennis is vereist;
-Ajax/Jquery kennis is een pré;
-Content Management Systemen voor websites en intranet sites;
Voor meer info, graag contact opnemen via [EMAIL=“roxsha@yahoo.com”]roxsha@yahoo.com
Hoi,
Let alsjeblieft op met het reserveren van woonruimte van op afstand. Ik heb al varkensstallen gezien (dat zelfs soms tegen betaling …) op Curacao voor heel veel geld. Sommige (Nederlandse: b.v. live.nl ) geldwolven durven van alles te verhuren. En proberen direct contracten aan te smeren. Ze werken met gelijkwaardige, onbeschofte tussenpersonen op het eiland, die je de stal tonen. Lees mails goed tussen de regels door en je herkent ze. :crybaby: