Ik ben van plan om op Curacao stage te lopen van Februari tot en met Juni 2010. Ik zoek een stage op het gebied van toerisme bijvoorbeeld in een hotel of het liefst iets met evenementen. Heeft iemand misschien wat tips van bedrijven??
Hoi allemaal!
Ik heb op Curacao vorig jaar stage gelopen. In onderstaande link kun je n filmpje downloaden waar ik stage heb gelopen (Taams kliniek, inkoopafdeling). Ook laat t filmpje zien waar ik gewoond heb en wat er allemaal te doen is.
Veel plezier!
Groetjes,
Joy
Hallo,
Ik ben ook een tweedejaars SPH student en ben samen met een klasgenoot al een tijdje op zoek naar informatie over mogelijkheden om stage te lopen binnen het social work op Curacoa!
Wie o wie, heeft er tips of ideeen??
Wie gaat er nog meer naar Curacoa voor een social work stage van het 3e jaar?
Ik heb inmiddels een stageplaats gevonden binnen het SPH-werkveld en ben al zo’n 8 weken op weg met mijn stage! Ik loop stage bij Bureau Vrouwenzaken en participeer daar binnen een vormings- en scholingsproject voor jonge moeders. Allemaal meiden in de leeftijd van 16 tot en met 26 jaar. Erg leuk! Heb het super naar mijn zin!!
Maar in welke sector / met welke doelgroep willen jullie aan het werk binnen jullie stage? Dan kan ik eens kijken of ik iets weet. Nu ik hier zit is het makkelijker zoeken!
Hi,
Ik wil ook graag stage gaan lopen op Curacao. Ik doe de opleiding SPW4 en zit in mijn tweede jaar. Ik zou het liefst op een kinderdagverblijf stage willen lopen. Heeft iemand tips voor me over welk kinderdagverblijf bijvoorbeeld aan te raden is? en hoe en wat met appartement? en is het echt noodzakelijk om een rijbewijs te hebben voordat je naar cura vertrekt? Gr. Jamie
HALLO,je kunt kijken of je stage kunt komen lopen op ARUBA en ik ben zeker dat ze je hier wel nodig hebben en zeker zullen aannemen,want je hebt hier veel van die problemen…
heb je meer info nodig
email me op [EMAIL=“aruna_misier@hotmail.com”]aruna_misier@hotmail.com
Dan wil ik je graag ff een tip meegeven en ook aan andere mensen die voor een tijdje daar gaan werken en wonen.
DOE GEEN ZAKEN MET HET BEDRIJF WANT2DIVE!!!
Zij hebben een duikbedrijf en verhuren ook auto’s
Relinde Advocaat komt afspraken niet na, ze levert gevaarlijke auto’s( mn remmen zijn er gewoon mee opgehouden) en we krijgen nu nog borg van haar tegoed…dit is al 3 maanden geleden