Ik ga ook naar Curacao in februari 2008:D ik kan echt niet wachten!! ben nu alles aan het regelen ā¦hoop dat het eind van de week rond is:) Ik zeg tot februari ![]()
Hi nieuwe Curacao-gangers. Mochten jullie tzt woonruimte zoeken, kun je ons ten alle tijde geheel vrijblijvend mailen,. We hebben dan zelf 9 apt. en kunnen ook beschikken over nog een aantal van collega-verhuurders. Kijk voor fotoās even op Microsoft OneDrive - Access files anywhere. Create docs with free Office Online.. Behalve fotoās staan hier ook wat handige infolinks op mbt Curacao. Veel voorpret en suc6 met al je voorbereidingen!!!
Ook voor andere algemene vragenā¦shoot ze anytime!
groetjes Anneke Maduro
Roxsha Appartementen Curacao
als je alles goed geregeld wilt hebben moet je eens op: www.wereldstage.com kijken:)
Zij regelen alles voor je binnen een korte tijd!
Ik start in november met mijn stage op curacao, 2 dagen na mijn inschrijving had ik een stageplek:D.
Gr.
Erik
hallo allemaal!
K heb vandaag te horen gekregen dat ik mag gaan stage lopen in feb in curacao! K moet alleen alles zelf regelen school onderneemt helemaal niks, beetje jammer dus ik ben druk aan het zoeken, voor een stageplaats voor woonbegeleiding gehandicapten mijn afstudeer stage, het liefste werk ik met clienten met agressie of gedragsproblemen. Eventueel wil ik ook in een jeugdgevangenis stage lopen, maar dit moet dan nog wel woonbegeleiding zijn. Het mag ook een kindertehuis zijn met kinderen met gedragsproblemen. Als er maar een uitdaging in zit, ik heb mijn vorige stage ook met gedragsprblemen en agressie gewerkt, en hier heel veel van geleerd, en het naar mijn zin gehad. Dus ervaring heb ik wel op dat gebied.
Bedankt!
groetjes marielle.
ik heb mn stage via gpstart geregeld. Ook binnen een week ofzo al een stage adres! Verder ging alles ook super snel en tot nu toe is het allemaal super goed geregeld, over 5 weken ga ik al!:biggrin:
Maar, volgens mij zijn er ook mensen met minder goede ervaringen. Dat is trouwens ook bij wereldstage zoā¦
Heej mensen!
Ik ben net als niels
3e jaars student Bedrijfseconomieā¦
Ik ga in februari ook stage lopen op CuraƧao! Lijkt me echt super! Ik ga bij een hotel werken. Bij mij wordt het meeste geregeld vanuit het bedrijf, echt netjes. Het lijkt me leuk om van te voren al wat mensen te leren kennen die rond die tijd ook na Curacao gaan.
als er mensen zijn die met ditzelfde idee rondlopen, hoor ik het graag!
Groetjesā¦Frank.
Hee!
Mijn naam is Liselotte en ben tweede jaars pedagogiek studente aan de Fontys Hogeschool in Tilburg. In mijn derde schooljaar wil ik graag stage gaan lopen op Curacao en ik zou graag in contact willen komen met mensen die ook in de periode januari 2009 t/m juni 2009 daar stage willen gaan lopen. Ook zou ik het leuk vinden om met mensen in contact te komen die daar al een pedagogiekstage hebben gelopen. Hoe zij alles hebben geregeld en wat voor soort stage zij hebben gelopen en mij eventueel door kunnen verwijzen.
Groetjes Liselotte
Kijk ook eens op www.abcstage.com!
ZIj hebben heel veel stagemogelijkheden,
en zoeken een stage die echt bij jouw past!
Groetjes
Kijk ook eens op www.abcstage.com
Zij hebben echt allerlei stageplaatsen voor je,
en zij kunnen ook alleen de bemiddeling voor je huisvesting doen!
Groetjes
Zie ook onze rubriek Stages Buitenland met veel bedrijven die een stageplaats aanbieden op o.a. Curacao en Sint Maarten!
Hi, echt een jeugdgevangenis hebben we niet op Curacao Marielle. Wel een aantal plaatsten waar jonge (en oudere) mensen zitten met een flink verslavingsprobleem. Daar werkt men ook veel met stagiaires. Denk er aan dat je de taal gaat leren. Reclassering is ook zoiets, maar daar stelt men het als eis, dat je Papiamentu kunt verstaan en spreken. Je client is merendeel van een heel laag niveau en kunnen geen Nederlands. Of als ze het wel kunnen uiten ze zich toch beter in hun eigen taal!!! Voor je contact met je client is het dus van essentieel belang! Anders zal die vertrouwensband er nooit komen hoor,
gr. Anneke Maduro
Hoi ik heet madiek kom uit Made. ik ga eind februari ook naar Curacaoā¦
Ik ga op het medisch laboratorium stage lopen in Pundaā¦
Gaan er andere mensen ook daar in de buurt werken?
Hey,
Ik ga ook vanaf begin februari stage lopen in curacao:zon02:!! Ben er super blij mee en ik heb het snel kunnen regelen via wereldstage. Ik kom dan ook in punda te wonen en werk er ook in de buurt. Ik blijf er t/m juli. Dus het lijkt me inderdaad al leuk om van te voren wat mensen te kennen.
Tot snel!
groetjes
heej,
Ik ben een 4e jaars student MER en ben ook van plan om stage te gaan lopen in Curacao per februari. Heb op het moment contact met een bedrijf daarover. Dit bedrijf ligt ook nabij Punda.
Ik hoop echt dat het doorgaat. Indien dit het geval is, lijkt het ook mij leuk om vantevoren al contact met mensen die ook gaan te hebben.
Groetjes
Marijke
Hoi,
Ik ben 3e jaarst student Accountancy en ga ook vanaf februari 2008 stage lopen op Curacao! Alles al geregeld, behalve een auto! Ik vlieg met Martinair op zondag ochtend 27 januari! Vliegen er dan nog meer mensen?
Lijkt me leuk om al wat mensen te kennen voordat ik er heen ga!
Gr. Helen
eyy,
Ik heb me 2 weken geleden ingeschreven bij wereldstage want wil ook graag stage lopen in curacao. En zijn nu dus voor me opzoek naar een geschikte stage. Maar hoe lang duurde het bij jou voorat ze een stage hadden gevonden???
gr lies
He,
Ik heb het zelf via een bedrijf in Nederland geregeld, dus niet via wereldstage. Volgens mij, wat ik lees uit andere berichten, gaat het best snel via wereldstage.
Als je nog andere vragen hebt dan hoor ik het wel!
Succes,
Helen
Hey hey!
Superleuk om al jullie plannen te lezen! Ik reis de 25e (ochtendvlucht MP) af naar CuraƧao voor mijn stage van 5 maanden, bij de Amigoe (de krant). Ik ben derdejaars Journalistiek & Media (HvA). Ik plak er ook nog een maandje vrijheid aan vast
Weten jullie al waar jullie gaan wonen? Zelf heb ik eerst een maandje of twee iets in Jongbloed en daarna ga ik iets huren in de buurt van Zuikertuintjeā¦
Zijn er mensen die bij mij in de wijk zitten, of misschien bij mij op de vlucht? Ayo!!!
Hoi,
Ik ga begin februari ook naar Curacao voor mijn afstudeerstage.
Ik heb alles geregeld via wereldstage! Ik vlieg waarschijnlijk het eerste weekend van februari naar Curacao met Arkefly.
Ik ga alleen en het lijkt me leuk om met anderen in contact te komen die ook alleen gaan.
Groetjes,
Esther
Ik vlieg midden februari naar curacao! Ga 5 maanden stage lopen en eind juli ga ik terug.
Ik ga in Punda/otrbanda wonen, aan de penstraat. Is tussen punda en mambo. Waar gaan jullie wonen?
Hebben jullie ook al iets geregeld met vervoer-auto?
Ik hoor het wel!