Stage 2008 Curacao

Hoi!

Mijn naam is Mandy en ik studeer Pedagogiek aan de Fontys in Tilburg. Volgend jaar Februari vertek ik als het goed is voor 5 maanden op stage naar Curacao. Ik ben op zoek naar studenten die ook dit idee hebben. Misschien kunnen we elkaar van te voren eens ontmoeten en heb je ten minste iemand om op terug te vallen wanneer je daar zit. Misschien kun je ook een beetje bij elkaar in de buurt verblijven… naja ik hoor het wel als nog meer studenten dit idee hadden!

Groetjes Mandy
[EMAIL=“mandytjevp@hotmail.com”]mandytjevp@hotmail.com

hey mandy,

Ik ben hier voor ook met mijn stage bezig, voor mij word dit het laatste jaar spw. Ik ben op school nu dingen aan het regelen of dit mag enz, en vandaag te horen gekregen dat het mag! Maar moet nu alles nog gaan regelen maar heb er helemaal zin in gekregen! Laat eens horen of je als reisgenootjes gevonden hebt ofzo?

groetjes, Marielle.

Hallo,
Ik ben Brenda (20 jaar) en studeer momenteel Sociaal Pedagogisch werk.
In Juni 2008 haal ik mijn diploma, en wil dan in juli 2008 naar curacao voor een stage of vrijwilligerswerk. Nu loop ik stage met tienermoeders, dus iets dat daar op aansluit zou erg mooi zijn. Maar ook kinderen,tieners begeleiden met welke problematiek dan ook spreekt mij erg aan. Heeft iemand voor mij misschien een tip waar ik voor dit soort stageplekken kan kijken? Kan mijn ouders namelijk alleen maar overtuigen als ik ook een stageplek kan vinden… :wink:

hoi hoi :slight_smile:

Ik wil ook begin februari naar Curacao, voor stage… alleen ik moet het helemaal zelf regelen, dus zou ik graag weten hoe jij dat gaat doen… hoe regel je onderdak etc…

ik ben maartje frenken en woon in budel… ik ben 18 jaar :slight_smile:

misschien is het leuk om een keertje te mailen of zo!

groetjes maartje

maartje_frenken@hotmail.com

Hoi Maartje,

Ik ga begin februari voor 5 maanden naar Curacao voor mijn afsturen. Ik regel alles via Wereldstage. Dit is een stagebemiddelingsbureau die bijna alles voor je regelen. Kijk eens op www.wereldstage.com, wellicht hebben ze iets voor jou!

Succes!
Groetjes Esther

Hoi Mandy,

Ik ga begin februari ook naar Curacao voor 5 maanden!
Ik ben op dit moment nog druk bezig met alles te regelen…
Ik studeer Vrijetijdsmanagement in Breda en ik ga mijn afstudeerscriptie op Curacao schrijven. Gaan jouw plannen nog door?

Groetjes,

Esther Stuij

Check allemaal eens http://stageopcuracao.hyves.net