Wie gaat er naar Curacao vanaf eind januari 2011 tot eind juni 2012?

Wie gaat er ook stage lopen op Curacao van eind januari tot eind juni. Het lijkt me erg leuk om van te voren met iemand in contact te komen!!
Groetjes Marion

Hoi Marion,

Ik ga vanaf eind januari tot eind juli ook naar Curacao. Ga geen stage lopen, maar wil gaan werken in de horeca. Ben dan dus wel op het eiland. Heb jij al een stageplek en woonruimte gevonden? Wat voor opleiding doe je?
Ik ben trouwens 25 jaar…

groetjes marit

Heeey marit

Ik ga stage lopen in de kinderopvang en deze opleiding volg ik ook. Ja ik ben echt benieuwd het begint nu ook echt op te schieten
Ik ben trouwens 18 jaar haha…

groetjes Marion

Ik wil na mijn studie communicatie en informatiewetenschappen ook graag stage/werk doen op Curacao. HOe zijn jullie eraan gekomen?

xx Carlijn

Hoi ik ga ook stage lopen van eind januari tot eind juni! Wat voor stage loop je en wat voor woning heb je gevonden…?

Groetjes!

Ook ik zit vanaf januari op Curacao.
Ik ga voor mij opleiding Vrijetijdsmanagement een afstudeeronderzoek verrichten op een duikcenter en begin de tweede week van januari. Lijkt me ook leuk om alvast wat mensen te leren kennen die ook die kant op gaan.
Ik heb nog geen woonruimte, dus als iemand iets weet…:slight_smile:

haay allemaal,
ik ga waarschijnlijk eind februari tot eind augustus naar Curacao,
ik kan daar een baan krijgen in een callcenter,ik weet dat het niet echt iets heel boeiends is, maar het verdiend wel goed & wil al een heletijd naar Curacao toe en ik vind dat het nu tijd is om die droom waar te maken.
Maar ik heb ook nog geen woonruimte, heeft iemand misschien nog tips?
Bedankt alvast!

Hey hey!!

Ik vertrek de 25e naar Curaçao voor mijn stage! Altijd leuk (en misschien zelfs handig) om vantevoren contacten op te doen. Ik ga stage lopen bij de Amigoe (de krant), dat heb ik geregeld toen ik er op vakantie was en de rest vanuit Nederland. Maar het is wel makkelijker als je iemand op het eiland kent… Ik ben 22 btw!

Ayo :smiley:

Haai,

Ik wil ook voor een tijd naar Curacao
even weg uit de sleur hier
Maar vind het moeilijk om aan werk en woonruimte te komen.
heeft iemand nog tips voor mij?

Groetjes!

hoihoi!
wij zijn op zoek naar een stage plaats in de kinderopvang op curacao.
wij zouden graag meer info willen hebben over stagenplekken daar…
welk kinderdagverblijf heb jij stage gelopen marion? of als er andere mensen zijn met ervaring horen wij dat graag

groetjes
janine en sanne

Hoi, ik wil in april een week naar Curacao, mijn vriendinnen kunnen niet!! vanwege kids en dergelijke. Zoek iemand die daar ook is, waarmee het leuk klikt en ik mee op het strand kan liggen! Heb daar wel wat dingen die ik moet doen zoals wat vriendinnen bezoeken maar zou fijn zijn als ik een gezellige uitvalsbasis heb!
Zou het niet leuk vinden als ik alleen uit moet gaan eten…
hoor het graag, ik ben 42 dus rond die leeftijd zou leuk zijn.

Als je nog een betaalbare verblijfplaats zoekt ga dan naar: www.gezelligestagiairehuiscuracao.com

Wij verhuren aan stagiaires, werkende personen en vakantiegangers.

Met vriendelijke groet,

Teresita

Ik ga waarschijnlijk vanaf eind januari t/m eind mei 2012 naar Curacao. Ik ga dan stagelopen op een basisschool, ik doe ook een opleiding om lerares te worden. Ik ben nu 19 jaar. Zijn er nog meer mensen die rond deze tijd naar Curacao gaan?

Heey!

Ik ben nu 3e jaars hbo-verpleegkunde student. Ik ga vanaf eind januari t/m juni 2010 naar curacao voor stage bij een thuiszorg organisatie! Ben nu bijna 22! Ga je alleen of met meerdere?

Groetjes Anne

Hey, ik wil ook gaan stagelopen op Curaçao!
Vanaf januari/februari ongeveer 15 weken =) Inderdaad leuk als we van tevoren al beetje contacten kunnen leggen!
Ik doe Communicatie op NHL Hogeschool (Leeuwarden) =)

Heey,

Leuk! Ik vertrek begin maart(2e waarschijnlijk) en blijf tot half juni 2012! Waar ga je ergens stage lopen?

Nou ik heb nog geen stage, ga ik na de zomer regelen. Zijn ze bij mij op school nooit zo heel vlot mee jammer genoeg. En met stages in de Antillen zijn ze best moeilijk vanwege kwaliteitseisen, dus kan nog wel staartje krijgen. Klasgenootje van me heeft t er ook moeilijk mee.

Oke, moet je het wel zelf regelen?
Ik heb het ook zelf moeten regelen en is best lastig:) Heb ondertussen wel een stageplek bij de thuiszorg.

Maar succes ermee! En laat maa rweten als je iets hebt gevonden!:zon02:

Zal ik doen! Heb je nog tips?

ik heb voor adressen gezocht bij stage markt. Is wel voor mbo opleidingen maar heb je iig wel adressen om te zoeken. De site weet ik niet precies moet je even op google kijken… Succes!