Wie gaat er naar Curacao vanaf eind januari 2011 tot eind juni 2012?

Zoek je nog een betaalbare en nette verblijfplaats?
Neem dan een kijkje op www.gezelligestagiairehuiscuracao.com

Wij verhuren kamers en een appartement centraal gelegen op 5 á 10 min. van het centrum.

Heee!
Ik ben bijna 18 jaar en ook opzoek naar een maatje waarmee ik samen 6 maanden Curacao mee kan doorbrengen. Ik ben van plan om eind januari heen te gaan tot juli om daar 6 maanden in de horeca te werken.
Dus als het je leuk lijkt om contact op te nemen en misschien wel samen heen te gaan kan je me altijd mailen:
lotteschipper_22@hotmail.com

Hee,

als alles goed gaat ga ik ook stagelopen op Curacao van Januari tot Juni 2012. Het lijkt erg leuk om van te voren in contact te komen, ik ben van jouw leeftijd! Ben nu 21, wordt 12 oktober 22 jaar! Ik doe Vastgoed en Makelaardij en hoop op Curacao te mogen afstuderen. Je kan me altijd mailen: mariannevanheteren@gmail.com. Laat maar iets van je horen.

Groetjes,

Marianne

Hee,

als alles goed gaat ga ik ook stagelopen op Curacao van Januari tot Juni 2012. Het lijkt erg leuk om van te voren in contact te komen, ik ben van jouw leeftijd! Ben nu 21, wordt 12 oktober 22 jaar! Ik doe Vastgoed en Makelaardij en hoop op Curacao te mogen afstuderen. Je kan me altijd mailen: mariannevanheteren@gmail.com. Laat maar iets van je horen.

Groetjes,

Marianne

Heey,
Ik ga van februari tot begin april stage lopen op Curaçao, samen met een klasgenoot. Lijkt me wel leuk om nog wat meer mensen te leren kennen.

Zelf ga ik hoveniers/technisch werk doen. Ben derde jaars student op mbo. En ben nu 19 en word in februari 20.

Hey allemaal,
Ik ben Daphne, 20 jaar. Ik ga vanaf februari 2012 tot juni 2012 naar Curacao voor mijn stage op een middelbare school (MIL in Otrabanda). Ik ga daar aardrijkskunde les geven.
Ik heb een nette en betaalbare woning gevonden op de roodeweg, Otrabanda. Gewoon via internet gevonden. Het lijkt me erg leuk vast in contact te komen met ‘lotgenoten’ :wink:
'K heb er zin in.
Greetzz
Daphne
Ps. Studeer aan de HvA in Amsterdam

Ik heb inmiddels bijna mn stage rond! Als deze plek me accepteert en alles officieel is ga ik van half januari tot eind mei stagelopen op Curaçao.
Ik wil graag mn huisvesting op Nieuwestraat, klasgenootje van mij zit nu op Curaçao en in dat blok, heeft het super naar haar zin!

Ik zou het leuk vinden om een beetje te peilen en te kijken wie er dan allemaal ook is. Ik ben niet meer zo actief op msn, maar mailen is altijd goed :]
luka.l@live.nl

Hoi iedereen,

Ik ga van JAN 2012 tot ong JUNI 2012 stage lopen in Curacao.
Zijn er nog meer mensen die rond die periode gaan?
Hebben jullie al een auto gehuurt of een slaapplek gevonden?

Groetjes,

Anne

Hallo,

Ik ga stage lopen op curacao van februari 2012 tot juni 2012.
Ik heb mij stage en huisvesting geregeld via wereldstage.
Je betaalt er wel wat voor maar dan heb je ook wat.
Graag zou ik in contact willen komen met andere mensen…
mijn e-mailadres is annewessel@hotmail.com. X

ik zit met oudjaar in Curaçao, iemand anders dan ook in Curaçao? veel te doen met oudjaar daar?

Hallo Allemaal!
Ik ben Char en ben 19 jaar, ik ga van 6 april t/m eind augustus naar Curacao om daar stage te lopen in een Resort.
Het lijkt mij erg leuk om iemand van te voren te leren kennen.
Iemand geinteresseerd?

Stuur me dan een berichtje :wink: of voeg me toe op msn: indoshawty@live.nl
Of voeg me toe op ping: 231B992C
xxxx