Hallo!
Ik ben een 19 jarige MER-student. Ik ben van plan om volgend jaar Februari voor 5/6 maanden stage te lopen in Curacao:zon02:. Zijn er meer studenten die rond Feb van plan zijn alleen te gaan?
Hallo!
Ik ben een 19 jarige MER-student. Ik ben van plan om volgend jaar Februari voor 5/6 maanden stage te lopen in Curacao:zon02:. Zijn er meer studenten die rond Feb van plan zijn alleen te gaan?
Ik ga begin februari ook naar curacao voor stage!! Heb je de stageplek al helemaal geregeld?
Ik ga in maart naar Curacao om stage te lopen.
Helaas alleen. Dus ik zoek ook nog een reisgenootje.
Ik ga stage lopen op een basisschool, gelegen in salina.
groetjes Janneke
Ik ga volgend jaar (september 2011) voor 14 weken naar curacao om stage te lopen (secretariele stage). iemand die er in die tijd ook is?
Hee,
Ik heb als het goed is 31 januari mijn eerste stage dag.
Nog druk aan het regelen hopelijk lukt het nu wel.
Ik heb er echt zin in:wereld:
Ik ben ook een 19 jarige MER-student.
Waar ga je stage lopen?
Als je nog een betaalbare verblijfplaats zoekt ga dan naar: www.gezelligestagiairehuiscuracao.com
Wij verhuren aan Nederlandse stagiaires, werkende personen en vakantiegangers.
Met vriendelijke groet,
Teresita
Hey,
Ik ben er ook te vinden vanaf 30 april tot 23 september.
Zal actief zijn als sales assistant bij een bedrijf in Willemstad.
Zijn er nog nuttige tips wat betreft pakken? (pindakaas, maby?)
Greetz,
Ton
@Pannenkoek:
Leuk dat je ook naar Curacao komt, alles al geregeld?
Wat betreft de pindakaas, die zou ik niet mee nemen in je koffer als ik jou was, is zonde van de ruimte! Het is hier namelijk, netals de hagelslag en de drop, gewoon te kopen :slywink:
Hey Moeske,
Nou zo goed als. Alleen even de huur van de eerste maand + borg voor schieten. En nog wat kleinigheidjes regelen vanuit school.
Zit eraan te denken om nog even snel een stapel kleren in te kopen voor ik vertrek…
Moet opzich best een stukje reizen naar mijn stage adres, wat zou het verstandigste zijn denk je…
[ul]