Curacao, zomer 2009

Haai allemaal!

Ik ga van de zomer ook lekker naar Curacao voor mn stage… 3 maanden!
Ik ga eind mei weg.

Heb er zin in!!
Heb via wereldstage alles geregeld. Zijn er nog meer mensen die dan gaan?

Groetjes!

Hola!

Ik ga van 20 mei tot 30 augustus stage lopen op Curacao, samen met een studiegenoot van me!..

Zit Villa Palm Beach… en heb der nu al zin in :vak02:

Het wordt gezellig daar op Cura :slight_smile:

hay nadine
ik wil in januari 2010 naar curacou. heb jij misschien nog tips waar ik aan moet denken als ik ga
groetjes lianne

hallo allemaal,

Wat ben ik jaloers dat jullie allemaal stage gaan lopen in Curacao! Ik heb een hele leuke baan hier in NL in het onderwijs (docent Pedagogiek) dus dat geef je niet zomaar op maar wie weet ooit… wel ga ik lekker op vakantie naar Curacao (Aruba 19-8 t/m 29- 8 dan door naar Curacao tot 3-9). Aruba bezoek ik dit jaar voor de tweede keer dus ik mag niet klagen.

Succes met stage!

Groetjes, Jolanda

@ Jolanda: Kun je geen onbetaald verlof aanvragen? Ik heb ook een leuke baan hier in NL als verhuurmakelaar en ik heb onbetaald verlof aangevraagd en gekregen! Daar ben ik heel erg blij mee, want dan heb ik toch meteen weer een goede basis als ik terug ben in NL. En ik vond het ook zonde om mijn baan op te zeggen … Maar nu ga ik dus en een jaar genieten in Cura en ik heb mijn baan nog als ik terug kom in NL !

@ Chotje. Ja dat klopt die mogelijkheden zijn er, maar niet op dit moment. Ik volg een masteropleiding (in de avond) die betaald wordt dus dit kan ik niet zomaar onderbreken maar over twee jaar als ik klaar ben wil ik zeker die kant optrekken. Echt geweldig dat je die stap genomen hebt. Ga je nu een jaar werken op Curacao of vooral ook genieten? Ik ga wel in aug/sept naar Aruba en Curacao op vakantie (en ben afgelopen februari ook in Aruba geweest) dus ik mag niet klagen! Ben je wel al eerder op Curacao geweest?

Groetjes, Jolanda

Ik ben op huwelijksreis geweest in juli 2006 naar Aruba, Bonaire en Curacao! Bonaire vond ik het allermooist maar het is te klein om een jaar te verblijven denk ik en te weinig werkgelegenheid. Curacao was duidelijk wat drukker dus daar gaan we voor. Ik wil graag een baan vinden op het eiland en natuurlijk ook genieten van het jaar! We hebben een leuk huisje gehuurd op een resort dus na het werken kunnen we heerlijk relaxen. Ik vind het ook een grote stap hoor, maar vind het wel te gek dat we het gaan doen! Als we nu niet gaan dan gaan we nooit meer denk ik en k heb de kans gekregen op mijn werk dus we gaan! Spannneend, het aftellen is begonnen en het komt wel echt dichtbij !

Wow echt super. Ga je samen met je partner? Ja Bonaire daar wil ik ook wel eens heen. Daar zijn heel veel vacatures in mijn sector (onderwijs). Aruba vond ik ook echt super. Wanneer vertrekken jullie? Echt heerlijk dat je op een resort zit. Welke kant van het eiland?

Groetjes, Jolanda

Ik ga samen met mijn man. We verblijven op het recompensa park, dat is net buiten Willemstad op de weg van Santa Rosa. Ik vond dat veiliger dan een woning in een woonwijk huren. EN we hebben een mooi uitzicht uit ons huis en kunnen na het werk lekker relaxen. Alsof we een jaar op vakantie zijn … hmmm!!!

Oja … we vertrekken 17 september !

Gezellig ik ga je tegenkomen :wink:

zit daar vanaf 12 augustus :smiley:

hallo,

Ik ben Lianne SMit en ik ben opzoek naar een aupair gezin op curacou. Weet iemand er één misschien. Ik wil in de periode van januari 2010 t/m juni 2010 gaan

Groetjes lianne

Hallo Allemaal,
Wie gaat er allemaal in casa makamba wonen? Ik vertrek in augustus!!
Heb er zin in… Maar gaat erg leuk worden als ik het zo lees!
Tot op het strand;)

Hoi!

Ik vertrek 21 Juli voor een half jaar naar Curacao!
Wat ga jij daar doen en waar verblijf je?
Groetjes Simone

Hi ik heb even een nieuw topic gestart met de datum van vertrek van iedereen om een borrel te organiseren als iedereen er is. Willen jullie ook je gegevens even invullen op dat topic?