Gezellig!! ![]()
hey hey,:zon02:
Mijn Ticket is binnen!! :biggrin::biggrin:
10 Juli om 08.25 uur is het zover vanaf Schiphol>>>
Nog meer mensen die toevallig op die dag vliegen??
groetjes Mark
Wow Mark gaat al heel snel! Volgens mij kom ik echt als laatste van iedereen hier aan … 17 september. We kunnen wel een Hollands kroegje onveilig gaan maken met zijn allen!
ik ga vanaf 24 augustus mee de kroegen onveilig maken;)
iedereen al kamers/huizen geregeld?
groetjes
vanaf 7 augustus doe ik mee hahaha…
Hahah er komen steeds meer mensen bij
Ik vind het soms niemeer te volgen wie er allemaal gaan en wanneer. Maar het wordt idd wel gezellig. Ik ga pas 17 sept dus ik ben de laatste geloof ik, dan kunnen jullie ons mooi wegwijs maken op het eiland! Wij hebben al een huis geregeld idd, op het Recompensa Park, in de buurt van Santa Rosa/Willemstad. We hebben nog geen werk maar zijn wel op zoek dus hopelijk hebben we dan snel genoeg wat contacten op het eiland. Wel zo gezellig natuurlijk als je ver van je vrienden in NL zit om daar nieuwe te maken! Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal? De meeste volgens mij wat jonger dan wij … ik ben 28!
doe van die 28, 7 er vanaf dan heb je mijn leeftijd haha…
volgende maand wordt ik 21… maar idd het is vaak wel zo leuk dat als je je vrienden zo lang moet missen je op dat eiland ook wat mensen leert kennen enzo…
dan ben ik de jongste denk ik, word 2 weken na aankomst 20
Gelijk ook al een verjaardagsparty! haha
grapje
haha bianca ja goed plan
meteen feestje geven daar, hier week voor ik ga een feestje en daar als ik aankom na 2 weken weer een feestje ![]()
alles al geregeld bianca of nog wat laatste dingetjes?
groetjes
deal! haha
ik hoef alleen nog naar de gemeente… en wat scannen naar de mensen waar ik mijn studio ga huren… maar dat komt ook wel goed enzo
altans geloof ik haha…
jij nog veel te regelen? ook al huisvesting gevonden?
ik ben al een heel eind ( denk ik :P)
heb mijn verklaring omtrent gedrag gekregen:)
nieuw paspoort
kopie geboorteakte
contract van mijn toekomstige werkgever
huisvesting word geregeld hoor ik eind deze week de mogelijkheden waar ik uit kan kiezen:D
en verder nog wat kleine dingetjes wil een laptopje meenemen, afscheidsfeest organiseren enzo maar het einde komt in zicht en ik heb nu wel zoiets van ik probeer overal aan te denken maar als ik het niet bij heb koop ik het wel daar!
wat ga je eigenlijk doen? werken, stage, vakantie?
groetjes
PS: feestje 8 augustus:P?
kijk eens aan! wat top jah!
wanneer vertrek je? ho wacht 2 weken voor 8 augustus? haha…
kunnen we er mooi 2 feestjes van maken: jou verjaardag mijn aankomst
haha ik kom op 7 augustus op het eiland aan namelijk…
ik ga daar stage lopen bij dolphin academy voor tien maanden
wat ga jij doen? en toevallig ook een mailadres of iets… wat makkelijker contact te houden enzo…
greets!
heey,
nee kom 10 juli al aan maar ben de 31e jarig:D
ga er werken bij ttfc ( the talent factory caribean, callcenter) maar jij ben de dolphin academy? als? begelijder in het zwemmen met dolfijnen ofzo? dat is wel heel gaaf!
ja me email adres is [EMAIL=“Mark_van_de_laak@hotmail.com”]Mark_van_de_laak@hotmail.com
nog dingen tegen gekomen die je echt niet moet vergeten? heb op t moment zoveel dingen om aan te denken dat ik bijna zeker weet dat ik wel iets ga vergeten:P
groetjes
Hmmm ik kom pas half sept dus mis de eerste feestjes al mooi heb ik door
Hahah of we doen elke keer een feestje als iemand aankomt!?
@ Mark: heb je vanuit NL al een contract gekregen voor je werk? Regelen zij dan ook je van rechtswege verklaring die je nodig hebt? Het lijkt mij ook wel wat om voor een callcentre te werken een tijdje, leer je veel nieuwe mensen kennen en korte dagen neem ik aan dus lekker veel vrij
Of …
:dag:Hey Chotje,
ja heb het contract al gehad en weet eigenlijk niet of het mogelijk is om partime te werken!![]()
ik werk er gewoon 40 uur per week net als in NL ( van 07.00 tot 16.00)
wel smiddags om 4 uur weer klaar ivm met het tijdsverschil en je later niet kan bellen naar nederland:zon02::zon02: … en er vroeg uit natuurlijk maar ik ben in NL stucadoor dus voor mij is dat geen probleem!
nou bedacht ik me gister ineens iets hoe zit het stroomnetwerk in curacao? kan ik me gewone opladers van hier zo inpluggen of moet moet ik verloopstekkertjes meenemen iemand ervaring??
so maar hoe meer ik hier op t forum zit hoe meer zin ik heb om te gaan >>>
Hi Mark,
Ik wil ook wel fulltime aan de slag hoor. Om 16:00 uur thuis is ook heerlijk lijkt me
Heb je misschien gegevens van het bedrijf waar je gaat werken? Misschien hebben ze nog wel een baantje over …
hey hey,
ja precies zo kijk ik er ook tegenaan en je verdient volgens mij best redelijk voor curacao, ik krijg 13 naf per uur.
als je interesse hebt zou ik een mailtje sturen naar: [EMAIL=“elkevandenberg@wereldstage.com”]elkevandenberg@wereldstage.com ik heb toen via hun site gesoliciteerd maar zei is de contactpersoon voor callcenterwerk dus ze kan je zeker verder helpen, wie weet worden wel collega’s
groetjes
Ohw heb je alles via wereldstage geregeld? Ook huisvesting? Wij wilden eerst ook met hun in zee gaan, maar wij hadden zelf al een woning en ticket geregeld dus had het weinig zin meer en was het erg kostbaar want de voordelen die er aan zitten hadden wij dus niet meer. Ik zal even een mailtje sturen en kijken of ze wat kunnen betekenen. Grappig, wie weet … Ik ga alleen pas half sept dus is het vaak nu een beetje te vroeg om alles al te regelen want de meeste functies zijn voor nu en niet voor over een paar maanden. Ben benieuwd hoe je het gaat vinden !
ja heb toevallig gister mijn optie voor huisvesting binnengekregen en wat ik het liefste wilde is beschikbaar dus heb een studio met eigen douche/toilet en keukenblokje, dat vind ik toch wel fijn dat dat niet allemaal gezamelijk is,
ja wie weet kunnen ze ook alleen werk bemiddelen anders moet je ff rechtstreeks contact opnemen met TTFC ( the talent factory Caribean) dat is het callcenter waar ik ga werken.
groetjes