Wie vertrekken er richting Bonaire / Curacao?

Huisvestinggggg!!

Ik ga zo goed als zeker aan de Bonitostraat, Villa Palm Beach wonen :slight_smile:

volgende week ticket boeken!

Relaxed jongen! beter dat je huisvesting hebt gevonden

Ja man!

Wij zijn er ook erg blij mee :slight_smile:

cu in CuraƧao people!!

heey thieu,

nou ik ga ook via wereldjob!!
het is inderdaad een Nederlands callcenter.
ik ben nu bezig met het invullen van alle papieren (verklaring omtrent gedrag, verzekeringen rijsdatums uitreksel bevolkingsregister).
dan kan ik binnekort het geld voor wereldjob en voor het ticket overmaken en een definitieve vertrekdatum prikken.
wereldjob regelt ook huisvesting en dat je opgehaald word van het vliegveld enzo ik ben natuurlijk nog niet weg maar tot zo ver vind ik het allemaal super geregeld bij die organisatie als ik er ben zal ik nog wel een paar x berichtje posten hoe het is :smiley:

hey mark,

Beter dat alles geregeld wordt jah…wat zijn ongeveer de kosten om alles via wereldjob te laten regelen?

gr

Heee,
Ik heb wel positieve reacties over Casa Makamba gehoord.
Vriendin van mij heeft daar 3 maanden gewoond en ze zou er zo terug gaan. Er zijn wel strenge regels maar in al die tijd dat Joop huisbaas is, is er maar 1 x ingebroken. Je mag geen vreemden mee naar binnen nemen en er is een grote kans dat je je kamer wel moet delen. Verder heb ik gehoord dat Joop veel dingen voor de studenten regelt zoals 1x in de maand bbq, iedere week karaoke, filmavond enz. Zij heeft daar een leuke studententijd gehad. Ik begreep dat zijn zoon en ex vrouw een gelijk soort studentenhuis hebben maar ik weet niet of het ook hetzelfde heet.

Hey Thieu,

het kost €500, daarbij zit dat ze alle benodigde officiele papieren regelen zoals werkvergunning etc.
ze je vliegticket regelen ( in mijn geval €850 , jaarretour in het hoogseizoen anders is het €650 en ja kan dan 35 kg bagage meenemen)
ook regelen ze je huisvesting, halen ze je op van het vliegveld en krijg je de dag erna een rondleiding bij het bedrijf waar je gaat werken, en dat je altijd een service nummer hebt om te bellen als je bijvoorbeeld iets niet begrijpt vind ik ook wel relax

Hallo,
Ik wil zo graag op stage in curacau ik volg de opleiding pedagogische medewerker.
Ik krijg de mogelijk heid van school moethet alleen zelf betalen maar dat is niet zo moeilijk alleen me moeder vind het niet zoon best idee enzz heeft iemand dit ook thuis gehad? daar in tegen vindme pa het gaaf dus ja ik ben 18 jaar en wat nu ?
***kan iemand mijn tips geven?? en als iemand ook dit probleem heeft en wil ook in september oktober stuur me dan even een prive berichtje dankje wel ***

Hi Romy,
Villa A. en Punda aan Z zijn hele mooie huizen. Vooral Villa A. Is pas helemaal geschilderd en opgeknapt. Ik denk dat dit de meest luxe huizen zijn waar je kunt zitten. Verder is de eigenaar ook aardig. Beide huizen zijn van dezelfde eigenaar.
Uiteraard hebben de huizen ook mindere punten: er wordt nogal vaak ingebroken en verder vind ik de buurt waar Villa A. ligt, niet zo veilig.

@ degene die iets vroeg over Casa M.: daar heb ik geen positieve verhalen over!!

@ Susan van Erp: ex van bovenstaande eigenaar heeft idd ook een studentenhuis. Ook daar heb ik GEEN positieve verhalen over.

Hahah leuk ja bij een callcentre, ik heb dat ook gehoord/gelezen. Je belt dan gewoon mensen in NL vanuit Curacao omdat dat goedkoper is, ondanks de telefoonkosten. Grappig! Lijkt me ook wel wat om een tijdje te doen, gezellig met leeftijdsgenoten.

@ Thieu: Jij hebt nog geen werk dus? En een huis?

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

CuraƧao is geboekt!!!

12-08-09 om 11.40 vlieg ik samen met een klasgenoot naar CuraƧao! :slight_smile:

Gaan er toevallig nog meer mensen op die dag??

ik kan niet meer wachten…

heey nee op die dag ben ik er al:D

ik vlieg waarschijnlijk 11-07 dus voor mij is het aftellen al echt begonnen:dag:
weet iemand eigenlijk hoe lang het vliegen is? uurtje of 9? heb zelf nog nooit gevlogen dus vind t wel spannend vlieg zeker halverwege jullie met Arke fly iemand ervaringen hiermee?>>>

groetjes Mark

He Mark,

okeee mooi man, hoelang ga je??

Mij is verteld dat het 9.5uur vliegen is :wink:

hey

ik ga voor minimaal 6 maanden dus ga daar ook werken, maar natuurlijk ook op t strand hangen en feest vieren :vak02: jij?

groetjes

bijna 6 maanden :wink: 12 aug t/m 31 jan

Ga er half jaartje naar school, maar maak denk ik ook wel wat tijd vrij voor een koud biertje :wink:

wij vliegen 17 augustus :vak02: Heb er zooooo’n zin in!

27 augustus :smiley:

Ik vlieg 31 Augustus ~!

nog 83 dagen woohooo !!!

Wat grappig… iedereen gaat allemaal rond augustus/ september!

Ik ben er zelf vanaf 7 augustus! :smiley:

24 augustus - 31 januari :vak02: