Wie komt dit jaar naar Brazilië ? Hier ff aanmelden

Hoi allemaal
Ik wil januari en februari naar het noordelijke gedeelte van Brazilie.
Ik ben vooral geinteresseerd in de kuststrook.
Wie weet er nog leuke tips voor een relaxte sfeer, goedkope pensions, paradijselijke stranden, etc.
graag hoor ik van je.
Leo.

http://www.pipa.com.br/english/index.html

Alles wat je zoekt binnen handbereik.:cheer:

oi Leo
vanaf november is onze guest-room in het historische gedeelte van Salvador da Bahia klaar
indien gewenst mag je me altijd eens je contactgegevens en eventuele wensen sturen in PM, of je kan eens kijken op mn site
tropische groet
ixke

Van 17 December t/m 2 Januari ben ik in Brazilië. Nieuwjaar vieren in Rio de Janeiro, gaat helemaal top worden! Daarvoor ga ik via Floripa naar Paraty, Ilha Grande, Tiradentes & Ouro Preto en Buzios naar Rio de Janeiro.

Als er mensen nog tips hebben of wat echt te zien en wat niet te doen hoor ik het graag!

Hey, Ik ga van 6 oktober tot 25 november naar Brazil. Vlieg op en van Rio. T wordt en heel relaxte vakantie, heb nog niets geplanned, wil een beetje portugees leren en vooral veel chillen!!

ik ben van 5 tot 16 november in rio(voor de 3e maal)en vlieg dan door naar het noordoosten.

Wij vliegen volgende week naar Sao Paulo om een paar dagen vrienden te bezoeken en maken erna een reisje naar Iguacu -> Pantanal -> Rio -> Paraty

Als iemand een tip heeft voor een leuke plek tussen Pantanal en Rio ?

Hi Adriaan,

Ik ben woonachtig op dit momment in suriname maar heb altijd in Ned gewoond. Ik heb t plan om in Rio de Janeiro te gaan werken. Wat zijn de mogelijken en kansen om een living en job daar te krijgen… Heb mijn portugees opgedaan in de binnenlanden van suriname met de brazilianen… groetjes R.

Brada, joe moes ab wang VISA foe wroko ini Brasjong.
Ma ala deng mang na tourtonne mang taigo joe dati.

En ja na site deng mang scrivi novo foe sabi a pasi of ye loekoe na http://brazilieforum.nl/wiki/Visum

Trouwens deng brasjong na sranang binnenland no e tak a boeng brasjong sang deng mang e tak na rio.
jo verstang den mang ma alla deng presie ab deng egi woortoe foe song sani.
Deng brasjong in sranang moto a belem moro foeroe.

Krakti

Aant POA/RS

Ja bijna,met fly brazil 30 november eerst de rondreis zuid en dan weekje in Eurosol Tibau Resort in tibau do sul.
Wie nog meer??
Groetjes Truus

Ik ga van 14 december t/m 4 januari naar Fortaleza,

Ik vertrek 21 november naar Salvador, rond 17december in Rio en met kerst in Florianopolis, daarna ???, 14 april terug vanuit Lima, Peru.
Groetjes vanuit herfstig Holland! Liefs susanne

Als je info zoekt (een stadsgids, rondreis in Bahia, luchthaven taxi, pousada, …) mag je me (vlaming met eigen vervoer) altijd mailen of pmen of msnnen
Ik woon al enkele jaren in Salvador, sedert kort zelfs in het historisch centrum Bairo do Carmo, 5min stappen van Pelourinho

Greetz from the tropIX

ik vertrek over een paar weken nr salvador. mn allereerste keer in brazilie. weet jij toevallig een leuke en goedkope plek aan t strand niet te ver vn t vliegveld om even rustig aan te komen? obrigada:vak02:

Oi Dorien

Stella Maris !
iets een wat rustiger gebied maar toch te vermijden tijdens weekends
het dichtst ook bij de internationale luchthaven (op kaart - kijk op maps.google.com naar “Stella Maris, Salvador - Bahia” en je krijgt het mapje zo te zien, ten zuiden van de luchthaven op enkele kms)

maar wat bedoel je met goedkoop ?
wil je daar overnachten ?
eten ?
of juist een namiddag strandliggen en dan verder vliegen ?

als je wat preciezer bent kan ik je misschien beter helpen :wink:

Greetz from the tropIX

dat is snel! omdat ik zaterdagnacht om 1 uur aankom, denk ik dt t slimmer is om niet te ver vn t vliegveld te overnachten. mede om de dure taxi rit te vermijden en omdat t misschien wel zo relaxed is! ik ben een lowbudgettraveller, dus zoek ik een goekope plek om te overnachten. dankjewel voor je tips!

pousada stella tropical

www.stellatropical.com.br

dit is 1 van de goedkoopste die er is (je moet als enkeling toch op 95R$ voor je nacht rekenen) als je een taxirit wil uitsparen naar de stad (die afhankelijk van de chauffeur uit loopt van 100 tot 200R$ 's nachts), ik schat dat tot Stella Maris een rit die je tussen de 20 en 40R$ gaat kosten

je bent er wel behoorlijk laat bij om je reis voor te bereiden, he meid :wink:

jaaa, ik ben altyd erg vn t laatste moment. heb ook nog maar een paar weken geleden besloten om nr brazilie te gaan. maar t komt altyd wel goed hoor! ik ga nog even kijken of ik iets gdkopers kn vinden, maar als ik nou toch nr salvador wil die avond dan wil ik je wel inhuren. Als je kunt tenmiste? zaterdag 11 dec. de prys is neem ik aan niet pp, mocht ik bijv. nog iemand tegenkomen in t vliegtuig die ook nr de stad moet? keep in contact

ha, ik dacht dat je nu zaterdagnacht aan kwam (had ik begrepen uit je bovenstaande post) dan heb je nog even tijd dus, goed voor jou !

mn prijs is voor 1 bestemming uiteraard,
een extra bestemming (in het holst van de nacht) kost uiteraar een extraatje
ik neem max 3 personen mee (kwestie van de bagage niet op de luchthaven te laten staan he :wink:
je kan dus idd combineren met anderen in het vliegtuig als je dat wenst

geef me een seintje de week voor je vertrekt op mn email ter bevestiging

ok! ik laat t je weten.
ate mais