Elk jaar opnieuw komen talloze mensen naar het kleurrijke tropisch paradijs van Brazilië.
Ik dacht zo even dat het leuk zou zijn enkelen onder jullie met elkaar in contact te laten komen via dit medium. Het kan altijd leuk zijn als jullie één en ander met elkaar kunnen combineren, niet ?
Daarom het verzoek aan (potentiële) Brazilië-reizigers om zich in deze draad aan te melden en eventueel met elkaar in contact te treden.
Hier op ons forum zitten tevens een aantal actieve leden die in de 4 uithoeken van dit mooie land wonen en die steeds bereid zijn om op jullie eventuele vragen te antwoorden. Ik dacht daarbij oa. aan landcruiser (Marcel), Silencio, jjlouwerse, casarao2 (Marleen), Erik C, mirlens (Mirjam) en mezelf (voor specifieke vragen ivm Bahia).
Ik ga van 20 juli t/m eind augustus naar Brazilië! Ik heb een tijdje in Sao Paulo gewoond maar nu ga ik waarschijnlijk alleen naar het noordoosten. Voor het eerst alleen en daarom struin ik nu fora af haha. Beijos!
ik ben ook voornemens om eind juli voor ongeveer 4 weken in bahia te verblijven en daar wat te rond reizen als er iemand nog leuke plaatsen weet laat het maar eens weten ik heb nu alleen chapada diamantina nog maar gevonden.
groeten:zon02:,lammert
als je de echte Bahianezen en hun cultuur wilt ontdekken kan je niet om de Recôncavo heen
wil je rustig strandontspanning kan je eens naar het (auto-vrije) eiland Morro de Sao Paulo
Hoi, Ik hoop voorgoed naar brazil zo snel mogelijk te kunnen komen na mijn trouw hier!!! Ik ga wonen in Tibau do sul!!! Prachtige omgeving!! Heb er 6 mand bij fly brasil reisorganisatie geweest en hopelijk als ik terug kom kan ik alles weer hervatten!!!
hoi een vriend van mij komt 16 mei naar salvador bahia graag zou hij daar een paar nederlands talige mensen ontmoeten voor een beetje meer info over brazilie
Sinds 1,5 jaar woon ik in Rio de Janeiro (ben dus geemigreerd). Dus als jullie vragen hebben over Rio (wat te doen, waar te verblijven, visa, etc…) laat maar weten!