Wie komt dit jaar naar Brazilië ? Hier ff aanmelden

Beste lezer,

Elk jaar opnieuw komen talloze mensen naar het kleurrijke tropisch paradijs van Brazilië.

Ik dacht zo even dat het leuk zou zijn enkelen onder jullie met elkaar in contact te laten komen via dit medium. Het kan altijd leuk zijn als jullie één en ander met elkaar kunnen combineren, niet ?
Daarom het verzoek aan (potentiële) Brazilië-reizigers om zich in deze draad aan te melden en eventueel met elkaar in contact te treden.

Hier op ons forum zitten tevens een aantal actieve leden die in de 4 uithoeken van dit mooie land wonen en die steeds bereid zijn om op jullie eventuele vragen te antwoorden. Ik dacht daarbij oa. aan landcruiser (Marcel), Silencio, jjlouwerse, casarao2 (Marleen), Erik C, mirlens (Mirjam) en mezelf (voor specifieke vragen ivm Bahia).

Welkom in Brazilië.

Tropische groet

1 like

Ik ben tot 26 augustus in Rio!

Grtz,

Debbie

1 like

Ik ben ongeveer vanaf 26 juli tot en met 26 augustus in Brazilie!

Ik ben van 9 juli tem 14 augustus in Brazilië. Ik ga meestal rond Belo Horizonte verblijven maar ben zeker van plan om ook rond te reizen. Groetjes

Ik ga vanaf begin juli tot december studeren in Goiania! Daarna nog een maandje reizen!cheer

1 like

Ik ga de eerste drie weken van juli, omgeving Recife- Natal,

Groet,
Piet :vak02:

Ik ga van 20 juli t/m eind augustus naar Brazilië! Ik heb een tijdje in Sao Paulo gewoond maar nu ga ik waarschijnlijk alleen naar het noordoosten. Voor het eerst alleen en daarom struin ik nu fora af haha. Beijos!

ik ben ook voornemens om eind juli voor ongeveer 4 weken in bahia te verblijven en daar wat te rond reizen als er iemand nog leuke plaatsen weet laat het maar eens weten ik heb nu alleen chapada diamantina nog maar gevonden.
groeten:zon02:,lammert

lammert

als je de echte Bahianezen en hun cultuur wilt ontdekken kan je niet om de Recôncavo heen
wil je rustig strandontspanning kan je eens naar het (auto-vrije) eiland Morro de Sao Paulo

greetz from the tropIX

ixke bedankt
ik denk dat we mekaar wel even tegen komen in salvador voor ietwat meer info.
groet lammert:zon02:

Hoi, Ik hoop voorgoed naar brazil zo snel mogelijk te kunnen komen na mijn trouw hier!!! Ik ga wonen in Tibau do sul!!! Prachtige omgeving!! Heb er 6 mand bij fly brasil reisorganisatie geweest en hopelijk als ik terug kom kan ik alles weer hervatten!!!

groetjes

hoi een vriend van mij komt 16 mei naar salvador bahia graag zou hij daar een paar nederlands talige mensen ontmoeten voor een beetje meer info over brazilie

groetjes nanske

Ik ben er begin juni tot begin july :D:D:D

Via Iguazu naar Sao Paulo, Ilha Grande en dan natuurlijk Rio:zon02:

Groetjes, Debbie

nanske,
ik woon in Salvador, op het schiereiland Ribeira
altijd in de mood voor een koffieklets

greetz from the tropIX

Ook ik zal in (Zuid) Brazilië zijn van 14 juni tot 6 juli! Alle tips zijn welkom!

Groetjes, Nele.

Wij komen van half juli tot half augustus. Rio- Manaus- Fortaleze- Salvador- Rio.
Wij: Caro, Erik en onze kinderen Nina (10) en Luc (8).

Hoi allemaal,

Sinds 1,5 jaar woon ik in Rio de Janeiro (ben dus geemigreerd). Dus als jullie vragen hebben over Rio (wat te doen, waar te verblijven, visa, etc…) laat maar weten!

Groetjes,

Adriaan

Ik ben van 5 tot 29 september en 31 december tot 27 jan 2011 in Sabara

wij gaan van 6-11 t/ 6-12. Eerst naar Iguaçu Falls voor 2 dagen en de rest naar omgeving Salvador de Bahia en Recife.

Hoi! Wat leuk, ik ook. Waar ga jij allemaal heen? x Linsey