Hoihoi
Ik vertrek op 23 mei tot en met 10 juni naar Rio…!! yeahaaa
Ik ben een gast van 27 jaar en reis dus alleen het land door…
Ik zou verblijven in hostels en pousadas en willen genieten van al het moois…dit op alle vlak…
De bedoeling is om er een reisje van te maken met zowel relaxmomenten aan de prachtige stranden van Brasil en ook wat sightseeing in mooie steden, nationale parken, watervallen…kortom wat vanalles dus…
Zeker en vast is het de bedoeling om ook het feest en uitgaansleven in Rio te verkennen dus indien tips…? shoot…![]()
De planning in grote lijnen totnogtoe is deze…
- 3-4 dagen Rio na aankomst…
waarvan zeker 1 dag Copacabana
1 dag Ipanema…
en de rest …?
S’avonds wil ik zeker wat fiesta meepikken dus laat gerust wat leuke adresjes na aub…;)??! Lapa best om uit te gaan zo te horen? eventueel nog andere plaatsen in copacabana ofzo? of ergens anders? eventuele beach bars of discotheken die de moeite zijn?
-1 dag Paraty om daarna de boot daar te nemen voor 3 dagjes Ilha Grande waar ik enkele hiking tours op m’n eentje doe en hier en daar ik misschien een surfspot vind…? Wat nog te doen op ilha grande? Best met de ferry of is een katamarran toch ook mogelijk?
-erna graag een vlucht nemen richting Iguazu
Is dit best te doen vanuit Rio of Sao Paulo?
Wat is de prijs gemiddeld voor een retourtje?
Waar best logeren in Iguazu?
Welke kant is beste om te zien? of De moeite om vanuit alle drie de landen te bezien?
-Erna back to Rio voor zo’n 3-4 dagjes
Gelieve gerust nog tips te geven voor DO’s en eventuele DONT’S…
Ik ben druk bezig alles uit te stippelen dus het zou een grote hulp zijn mochten jullie me hierbij kunnen helpen!
Ik sta voor alles open dus laat gerust weten…
btw, iemand die toevallig ook in deze periode gaat?![]()
Alvast dikke merci voor de responds…;)!!
ciaooo Kim!