Bonito naar Cuiaba met de bus is een behoorlijke rit, de bus moet namelijk om het Pantanal heen rijden. Het is logischer om zuid pantanal te bezoeken, maar jullie willen specifiek noord pantanal zien?
Qua aantal dagen lijkt me dit een prima plan.
Bonito naar Cuiaba met de bus is een behoorlijke rit, de bus moet namelijk om het Pantanal heen rijden. Het is logischer om zuid pantanal te bezoeken, maar jullie willen specifiek noord pantanal zien?
Qua aantal dagen lijkt me dit een prima plan.
Ik ben van 12 juli tot 13 augustus in Brazilië. De eerste 14 dagen in Palmas (Tocantins), Miracema en Porto Nacional. De laatste 14 dagen reis ik van Salvador naar Recife (Olinda).
We plannen een reis naar noordelijk Brazilie gedurende de ganse maand november 2014.
Ik kom samen met mijn vriend in Brazilië wonen. Santa Catarina. Balneario Camboriu. En het zou super zijn moest ik daar enkele Belgen of Nederlanders kunnen leren kennen. Groetjes, Elies
Hoi Debby, ik ben van 4 augustus tot 8 augustus in Rio. Lijkt het je leuk om elkaar te ontmoeten dan kan je mij altijd mailen. Babette_smile@hotmail.com
Groetjes,
Babette
Hay Adriaan, leuk dat je in Rio woont. Ik ben van vier augustus tof 8 augustus 2014 in Rio. Ik ben die dagen alleen en ik vind het leuk om met iemand Rio te verkennen of iemand die mij de leukste plekjes kan laten zien. Heb jij tijd of tips? Verblijf plaats heb ik al. Je kan mij ook mailen. Babette_smile@hotmail.com.
Groetjes,
Babette
Haai,
Ik ben van plan ergens september iig voor een half jaar naar Brazilie te vertrekken. Ik ben voor de eerste 1,5 nog op zoek naar een leuke plek om aan mijn portugees te gaan werken, in combinatie met een beetje vakantie. Hebben jullie tips waar ik een goede cursus kan doen en wat ook een leuke plek is qua strand en gezelligheid; ik ben niet op zoek naar een grote stad ![]()
en nog een vraagje; mijn mobiel abonnement loopt in Juli af. Nou heb ik hem tot dat ik wegga in Nederland nog wel ff nodig quabelminuten maar in Brazilie heb ik er niets aan (behalve dat ik in Nood wel bereikbaar wil zijn of zelf wil kunnen bellen)… Heeft iemand een idee wat handig is om nu te doen?
Ik hoor graag van jullie!
Gr Juliette
Hoi allemaal,
Ik ben er van 23 oktober tot 30 oktober.
Ben nog op zoek naar een leuk hostel in het centrum (iemand suggesties?).
En zijn er nog meer mensen daar rond die tijd?
Hoor het graag van jullie ![]()
Gr. Jeroen
22 oktober 2014, waarschijnlijk 2 of 3 weken
Fortaleza en tussendoor naar Teresina
Ik ben van 4 oktober tot eind oktober in Natal
Iemand richting Rio 1 dezer dagen + ruimte in de koffer?
waar ga je dan naar toe
>>>
In januari 2015 ben ik weer een maand in Brazilië. In Florianopolis, Bulneario Camboriu, Foz de Iguacu, Natal en Porto Seguro.
ik ben tot 28 november in brazilie!
Hallo,
Mijn plannen gaan jammer genoeg niet door. Zou vanaf 26 november weer gaan naar Natal maar… Fly Brazil failliet en Arke vliegt niet meer op Brazilië in de wintermaanden. Het is nog niet bekend of er in het voorjaar en de zomer wel weer door Arke Fly op Brazilië wordt gevlogen. Hebben nog geen betaalbare, snelle vlucht kunnen vinden. Geen zin om 28 uur onderweg te zijn. Mag ik vragen aan diegene die naar Natal of Pipa gaan met welke maatschappij zij vliegen? Iemand advies voor mij??
Voor hen die wel gaan veel plezier en voor hen die advies voor mij hebben, alvast bedankt!
Hoi iedereen!
Ik trek vanaf januari voor een half jaar rond door Zuid-Amerika, en zal anderhalve maand in Rio (en omliggend gebied) verblijven! En proberen ergens een tijdelijk baantje te vinden, en uiteraard proberen te genieten van Rio Carnaval… ^^ Als iemand spontane tips of tricks heeft, hoor ik die altijd graag! ![]()
Dit jaar is dan dit jaar niet meer, maar verbind je nog lokale expats en reizigers? Leuk idee.
Ik ga, na ook lange tijd deze wens gehad te hebben, in februari/maart door Bahia reizen. Startpunt: Olinda, voor een paar weken taalschool en carnaval. Daarna zuidwaarts, nog niets heel erg vastgelegd maar wel een paar adressen waar ik naar toe zou willen.
Wat ik nog zoek is een mogelijkheid tot een retraite (het is tenslotte een lang opgespaard soort sabbatical
Lekker om even bij te komen; yoga, meditatie, ik sta open voor allerlei vormen van ontspanning. Zal ik een nieuwe topic openen met die vraag?
Ik ga in 2015 Januari t/m Februari
Is er op dit moment iemand in fortaleza en omstreken in het noorden?
I am in Ilha Grande now. Over paar daagjes naar Rio de Janeiro to celebrate carnaval!