Oi ik ben van plan om de 12 naar rio de janeiro te gaan voor carnaval en de stad, land zien en lekker op de strand luieren.
Ik kom op 28 dec 2013 aan in Rio en blijf in Brazilië rondreizen voor ongeveer 3 maanden
Via Wereldwijzer app
Ik ben hier 2,5 jaar geleden aangekomen en blijven hangen. Werk voor een Nederlands bedrijf hier in Brasilia.
Ik ben van plan om te emigreren naar Rio de Janeiro
Hoop dat mij dit niet overkomt.
Heb al 2 jaar in Portugal gewoond …
Via Wereldwijzer app
Ik ben van 17 februari tot 6 augustus in Floripa. Tijdens carnaval zal ik in Salvador vertoeven :). Mocht er op dat moment ook iemand in Salvador zijn, let me know ![]()
De planning is om met carnaval in Pelourinho te zijn. Keep u posted
Via Wereldwijzer app
Inorde
Ik zal in Rio Vermelho verblijven
**Ik ben van 24/03/2014 tot 24/04/2014 in Brazilië **:zon02:
Ik kom van 15-1 t/m 13-3 naar salvador
wie heeft ervaring met het carnaval daar en wie weet een godkope slaapplaats in of nabij Barra area
Hoi sander
ben van 15-1 t/m 13-3 in Salvador of omgeving.
Heb jij al een betaalbaar appartement kunnen vinden.
wellicht vindt jij het interessant om iets te delen.
hoor graag van je
ga ben van 15-1 t/m 13-3-2014naar Salvador of omgeving.
Heb jij al een betaalbaar appartement kunnen vinden.
wellicht vindt jij het interessant om iets te delen.
hoor graag van je
pm
Ik ga waarschijnlijk begin april beginnen met mijn rondreis Zuid-Amerika in Rio! Dan naar Sao Paolo en vervolgens door naar Iguazu falls en Argentinië. Ik ga samen met een vriendin maar we zouden uiteraard graag anderen reizen. We zijn ook van plan om couchsurfing uit te proberen. Iemand verder nog tips hierover of over backpacken door Zuid-Amerika?
20 januari kom ik aan in Rio en plan alleen de eerste week mijn verblijf, daarna sta ik voor van alles open maar wil zeker ook het amazonegebied bezoeken.
eventueel ergens meeten voor een drankje en/of wellicht een stukje samenreizen met iemand van hier zou leuk zijn ![]()
10 maart vlieg ik weer terug naar Nederland btw!
Ik zit voor het werk van 28 mei tot 28 Juni afwisselend in Manaus, Curitiba en Cuiaba.
Ik ga van 10 sept tm 24 sept naar Pipa. Ik ben heel erg benieuwd :cheer2:
Ik ben van 22 febr tot 22 maart in Brazilie. Oa Rio, Paraty, Ilha Grande, Iguazu, Salvador of Fortaleza en pipa.
Ben tijdens Mei en Juni in Brazilie, ga via de Pantanal naar Iguazu, dan richting Sao Paolo en uiteindelijk Rio.
Ben alleen onderweg, dus medereizigers zijn zeker welkom!
Hallo allemaal,
In juli gaan mijn vriend en ik voor het eerst drie weken naar Brazilië. We hebben natuurlijk al een en ander opgezocht, maar vraag is: is dit haalbaar? We kijken enorm uit naar de prachtige natuur van Brazilie, maar willen uiteraard ook wat dagen doorbrengen op een mooi strand:)
Planning ziet er nu zo uit:
-Rio, 4 dgn.
-Bonito,5dgn (met vliegtuig via Campo Grande, daar zullen we ook 1 nacht doorbrengen voordat we de bus pakken richting Bonito)
-Cuiaba 4 dgn (met een organisatie)
-Ilha Grande 6dgn
Daarna vanuit Ilha Grande de boot&bus richting Rio om daar 's avonds weer terug te vliegen naar Amsterdam.
We willen vooral gaan vliegen, maar we overwegen om van Bonito een bus te pakken naar Cuiaba. Is dit alles een beetje te doen of komen we met deze planning uitgeput thuis in Amsterdam? Alvast bedankt! Liefs.