Wie komt dit jaar naar Brazilië ? Hier ff aanmelden

Ik ben van 27 juli tot 27 augustus in Brazilië!

31 augustus naar rio

oktober helaas pas weer.

Ik ben de hele maand Augustus in Brazilie! En zou graag van 1 Augustus tot 6 of 6 Augustus naar de Chapada Diamantina of Iguacu watervallen gaan, mocht er iemand in die tijd ook deze plannen hebben dan hoor ik het graag!

ik zal bijhouden als ik in die periode met klanten daarheen ga
kan altijd interessant zijn om op kostendelende basis te werken :wink:

Super dankjewel. Weet iemand of er goed mogelijk is om vanuit lencois in de chapada diamantina daily trips te maken? En hoe duur dat ong is?

ja, dat is perfekt mogelijk
hoe duur hangt af van met wie je werkt ter plaatse
onze pakketten zijn georganiseerd vanuit Salvador ALL-IN, met een selectie van uitstappen naar enkele mooie/interessante plekjes terplaatse :wink:

Ik kom jaarlijks enkele keren in Brazilië. Ga 17 juli naar Fortaleza (t/m 28 augustus).

Jos

De vlucht net naar Brazilie geboekt.
3 weken rondom Rio de Janeiro en ruim een week Pantanal / chapada dos Guimaraes.

Misschien ook nog wel ff naar de noordelijke stranden als het rond Rio niet warm genoeg is. Zien we daar wel. :zon02:

Tip: bezoek Cabo Frio…hoop dat ik de naam goed spel…strand, uitzicht, boottocht, etc.

ik ga in de zomer van 2013 pas :slight_smile:

als je goedkope vlucht wil flybrasil van 12 juni tot 10 juli voor ongeveer 600 euro

Ik ga voor vier maanden naar Brasilia, stage lopen op de Nederlandse Ambassade ( van 30-7 tot en met 4 dec)

Ha ! ik ga nu terug naar Brasil, naar Joao Pessoa. Ja, als je wat van het land wil-kunt zien en meemaken, dan zijn er vele hoeken, steden, natuur om wat te gaan zien. Bofferd, zou lange tijd.
Vanwege mijn omstandigheden kan ik nu er 4 weken blijven, mogelijk over een 7,8 maanden word ik langer .
Mocht je meer informatie dan kunnen via me t vragen: j.s.tiesinga@ gmail . com
Heel veel succes en wie weet ontmoeten , daar of onderweg,

Sjoerd Tiesinga

Diegenen die een reis / project plannen naar Brazilië hebben misschien iets aan volgende torrent-link ivm het portugees dat de gangbare taal is voor dit land.

Er zit best interessant materiaal tussen dat je een stap verder kan helpen zowel voor beginner als gevorderde.
Het kan dus best leuk zijn je kennis hiermee een beetje op te bouwen of bij te werken.

Een goede reis(-voorbereiding) aan allen :zon02:

Hi,
Ik ben van 19 dec t/m 21 januari in Brazilie. plannen zijn Sao Paulo, Bonita, Iguacu falss, Rio. Iemand nog tips, suggesties. ik ga alleen.
HOstels die aan te raden zjin?
Excursies / activiteiten die ik zeker moet doen?
Bus of binnenlandse vluchten?

Ik hoor graag goede tips/adviezen

Groetjes

Hallo Allemaal,

Ik ben van 19 juli t/m 23 aug, samen met een vriendin in Brazilie.
van 19 juli tm 23 juli zoiezo in Rio de Janeiro, daarna nog niets definitief gepland. (tips & adviezen zijn welkom)

Mochten er mensen zijn die dan ook in Rio zijn, altijd gezellig om een drankje te doen toch?

Groetjes Sabrina

Van 04/08 tot 27/08 zullen we vanNatal naar Salvador trekken. (willen o.a Natal, Recife, Maceio en natuurlijk Salvador bezoeken.
Indien jullie nog aanraders hebben tussen Natal en Salvador laat het gerust weten.

Groet

Altijd welkom voor een terrasje :zon02:

Tropische groet uit Salvador

1 like

Ik kom 2 september aan in Sao Paulo. Van daaruit sta ik er nog helemaal blanco in tot aan 18 oktober. 18 oktober haal ik een vriendje op vanuit Rio en gaan we samen drie weken Rio (1 week), gebied rond Iguazu falls (1 week) en Buenos Aires (1 week) doen. Na mijn aankomst denk ik Sao Paulo (1 week), een of twee weken Manaus/ amazone, nog een kennis op zoeken in de binnenlanden een aantal dagen en dan heb ik nog een paar weken te spenderen (invulling: waarschijnlijk vanaf de noordoost kust naar beneden richting Rio aangezien ik daar 18 oktober moet zijn). Iemand nog ideeen of misschien zin om daar ergens aan de kust te leren surfen? Altijd al willen doen! Tips zijn altijd welkom evenals goedkope verblijven, mooie tochten etc.

Groeten! Mark