Hoi Filiz,
Bedankt voor de uitnodiging om mee te komen kletsen.
Vandaag ben ik wat moe maar morgen kom ik zeker een kijkje nemen, oké?
Groetjes en dikke kus!
Doorntjes
Hoi Filiz,
Bedankt voor de uitnodiging om mee te komen kletsen.
Vandaag ben ik wat moe maar morgen kom ik zeker een kijkje nemen, oké?
Groetjes en dikke kus!
Doorntjes
@Doorntjes
Heb je al een paar dagen gemist meis!!! Hoe is het met je?
.
Liefste doorntjes,
Wat wij goed of niet goed vinden is uiteindelijk bijzaak. JIJ moet doen waar jij je het beste mee voelt. Wij kunnen wel tips geven en goede raad, maar tenslotte heb jij het laatste woord !
@Doorntjes
Oeps meid wat vervelend dat je zo’n kiespijn hebt! Hoop dat de antibiotica snel gaat werken.
Wat Kader betreft, Sev heeft het eigenlijk al gezegd. Het is jouw leven en JIJ alleen kan bepalen met wie je dat wil delen.
.
Sorry hoor maar het enige wat nu in mn hoofd spookt:
Wat een reden ?! Als je bezoek krijgt van iemand die je graag hebt ? En dan nog… pffff
Ja waarom kon ze niet gelijk antwoord geven een ja of nee is toch zo gezegd.
.
Sorry maar volgens mij spelen ze allemaal onder eenzelfde hoedje ! Bezoek uit een ver land zeg je niet zomaar af ! Ook al heb je niet veel plaats of tijd !
.
Sorry,maar ik vind het het heel erg vreemd allemaal hoe het gaat.Ik denk dat je het echt achter je moet laten.En net wat Sevgilim zegt het lijkt er echt op dat ze onder 1 hoedje spelen.
groetjes
.
.
hey doorntjes…
wat raar dat je gevoel je soms kan zeggen dat je iets MOET doen he…?!
ik ben blij dat het jou gelukkig maakt, je verdient het om gelukkig te zijn!! en het is jouw keuze of dat met hem is.
maar het klinkt iig positief en das top natuurlijk!!
geniet van het lekkere gevoel dat je nu hebt…
groetjes
filiz
Hey doorntjes ! Wat lees ik nou ? ? Nou, véél succes, enneugh, hopelijk wil hij je héél gauw zien, in ieder geval een stap in de goede richting maar hou toch maar je ogen goed open
en wees maar niet té lief, dat hij eens voelt dat het allemaal niet zomaar kan !
.
Doorntjes…
Ja idd, die heeft pech ! Maar klopt het allemaal ? Precies alsof niets positief is bij hem… En dat visum mocht hij zelf niet verbrand hebben, wie doet nu zo een dingen ?! Nou, nu mag hij van mij zelf op de blaren zitten hoor ! Zijn eigen schuld ! En aub, GEEF dat geld NIET ! Hij kent je nu blijkbaar terug voor het geld, daarna laat hij je weer vallen… Hij heeft de telefoon wss toegegooid omdat je niet direct hebt gezegd dat je geld zou sturen (wat je wss andere keren wel deed). Laat hem ! Als hij anders niet vriendelijk kan doen, moet hij het nu ook niet doen ! Die 1000€ kan niet allemaal aan dokterskosten alleen op zijn, of ze zouden hem al helemaal van kop tot teen mogen geopereerd hebben
please, doe het niet !
Het is gewoon zijn eigen schuld ! Hijzelf moest ook zorgen dat zijn visum in orde is !
@Doorntjes
Weet niet wat hij met al dat geld moet maar een visum kost GEEN 2150.00 euro. Hij weet wss dat hij geen geld meer van je krijgt en heb het idee dat hij het nu van je los probeert te krijgen door zielig te doen.
Meisje kijk goed uit wat je doet, jij moet ook werken voor je geld en hij krijgt het zo maar in zijn schoot geworpen. Wordt tijd dat hij zichzelf leert onderhouden. Als hij dat nu al niet kan dan vraag ik me af hoe hij later ooit voor een gezin kan zorgen.
meis doe niet zo naief!
sorrie hoor als ik het zeg maar mij lijkt het dat je het moet laten rusten! niet alleen die gast maar die hele familie!!! zoals ik het lees ben je lekker gebruikt voor je geld! ze zouden je alles laten weten maar ondertussen en nu neemt hij als ik het begrijpt weer contact met je op… lekker weer om je geld af te troggelen! tuurlijk kost zoiets niet zoveel geld! echt, je kan wel verliefd zijn maar het is altijd belangrijk om goed uit je doppen te kijken! je trapt er bijna weer in!
meteen kapper ermee!!!