Meiden die relatie hebben met Tunesiers

Hallo, ik ben zelf Tunesisch en woon in België.
Ik kom net terug van Tunesië en heb nu een serieuze relatie met een jongen van daar.

Nu ben ik op zoek naar meiden die ook een relatie hebben met een Tunesier die in Tunesië zelf woont. Zodat wel verhalen kunnen uitwisselen, en hoe het afscheid verloopt, het is niet altijd even simpel om iemand te hebben die zo ver van je vandaan woont …

Graag wil ik contact met zo’n meiden !!!

Wie geïnteresseerd is kan me altijd mailen of toevoegen op MSN op volgend adres: Miss_Tunisie85@hotmail.com

Groetjes en bedankt !!! xxx Miss Tunisie

hallo :slight_smile:
nou zoals je al wist heb ik ook een vriend in tunesie en ik woon zelf in holland
het afscheid is :(((((((( we moesten de laaste keer samen huilen al 1 week van te voren ik HAAT afscheid nemen maar ja het hoort er bij :((
maar ik heb je nu in me msn dus we delen zeker wel verhalen
dikke knuff anita

Originally posted by anita1979@19-07-2005, 18:20:05
** hallo :slight_smile:
nou zoals je al wist heb ik ook een vriend in tunesie en ik woon zelf in holland
het afscheid is :(((((((( we moesten de laaste keer samen huilen al 1 week van te voren ik HAAT afscheid nemen maar ja het hoort er bij :((
maar ik heb je nu in me msn dus we delen zeker wel verhalen
dikke knuff anita **

Ja !!! Leuk !! Kunnen we chatten :slight_smile: Uhu, het afscheid valt heel zwaar tegen !!! Ik kan het niet beschrijven … Daarom altijd wel leuk om contact te hebben met meiden in dezelfde situatie, kan je elkaar altijd een beetje steun geven vind 'k !! :slight_smile: Kus xxx

Hey,
ik heb ook een tunesische vriend, ik ken hem al 2 jaar en half maar we hebbe pas sinds 6 maand een relatie dus nog maar 1 keer afscheid moeten nemen, toch was het moeilijk, we hebben elkaar lang vast gepakt, een lange kus gegeven en bij mij waren er ook traantjes toen ik vertrok kwam wilde ik terug gaan en toen ik me omdraaide stond hij achter mij, hij was me achterna gelopen dat was wel een mooi afscheid :slight_smile: groetjes meroïke

Hey miss Tunesie!

Ik ben in April in tunesie geweest en heb daar Wajdi leren kennen.
De meeste mensen kennen hem onder zijn animator naam “JOE”
Ik zelf noem hem altijd “SHOW JOE” want er is wel degelijk een verschil tussen die 2.
In Oktober ben ik terug geweest en heb 2 geweldige weken met hem door gebracht maar het feit blijft dat het voor mij vakantie was en hij gewoon moest werken.
Ben best geschrokken van alles wat ik er hier over gelezen heb… wil zo graag geloven dat het tussen hem en mij anders is maar…
Toen hij me 2 weken geleden vroeg of ik met hem wilde trouwen…
Mijn hartje schreeuwd natuurlijk JA maar mijn verstand zegt… ho eens even hoe goed ken je hem nou???
En hoeveel vriendinnetjes heeft hij daar nog meer???
Na alles wat jij en nog veel andere mensen schrijven wordt de verwarring alleen maar groter.
Hou genoeg van hem om zijn ticket uit Tunesie te zijn maar op een gebroken hartje zit niemand te wachten toch???
In April ga ik samen mer een vriendinnetje die in September verliefd geworden is op Mitch, uit hetzelfde hotel Skanes Garden te Monastir, terug om met Joe te praten over hoe en wat maar vooral waarom.
Mitch en Sanne kennen elkaar nog veel korter en ze hebben amper een paar uurtjes met elkaar doorgebracht.
Daarna liet hij 6 weken niks van zich horen zelfs niet als ze belde en toen hij uit eindelijk contact met haar zocht wilde hij vrijwel direct met haar trouwen.
Mijn alarmbellen gingen direct af en daardoor werdt ik ook gedwongen naar mijn eigen situatie te kijken.
Ben nu echt de weg kwijt en heb behoefte aan…
Ik weet het niet precies!
Kan eigenlijk alleen maar zeggen HELP!
Groetjes Maris!

Hee meiden!!

Ik ben bijna 16 jaar, en afgelopen herfstvakantie naar Tunesie gegaan met mn ouders en zus, in een hotel in Sousse. Daar heb ik een ober leren kennen, hij was echt zo romantisch! Hij kon geen engels jammergnoeg, dus hebben we niet superveel aan elkaar kunne vertellen. Op woensdag avond, vroeg een vriend van hem (ook een ober) of ik met de ober die ik leuk vond, wilde afspreken. Aymen heet hij. Nou, dat wilde ik natuurlijk wel, dus het was echt een super avond. Donderdag en vrijdag avond hebben we ook nog afgesproken. Hij kon pas vanaf 10 uur savonds omdat hij natuurlijk ook nog moest werken.
Die zaterdag (de dag dat we weer weggingen) had hij smiddags en tafeltje voor ons gereserveerd (dat hoeft anders nooit), en had hij allemaal bloemetjes op onze tafel gelegd, en bij mijn plek een heel mooi hartje van allemaal felgekleurde bloemetjes! echt het toppunt van romantiek! ik was echt zo in de zevende hemel! Het afscheid was savonds dan ook verschrikkelijk! toen we op het punt stonden weg te gaan, kwam Aymen nog naar me toe, en had hij een zilveren kettinkje voor me gekocht, en ook oorbellen, met diamantjes! De hele trug weg in het vliegtuig heb ik zitten janken. Ik heb nog steeds contact met hem, via mail, en ook brieven, het is hartstikke leuk! ik wil echt heel graag terug, alleen mag ik niet van mn ouders:S wel logisch maar toch, en hij kan ook niet hier komen!! ik mis hem echt super erg! wat doen jullie met dit gevoel? als jullie mij waren, wat zou je dan doen? want ik ken zijn familie niet, ik weet helemaal niet zoveel van hem, behalve dt hij in Sousse woont, de jongste is, 3 zussen en 2 broers en een moeder heeft, en dat zijn vader is overleden dat hij nog heel klein was…
wat zouden jullie doen?! HELP! xxxx Rosan, alvast bedankt!(K)

Hallo Rosan,
Ik ben zelf half Tunesisch en heb veel neven die in zo’n hotels werken en ik wil je een raad geven en dat is vooral pas op…
Ik geloof ook wel in liefde en romantiek maar vergeet niet dat de droom van bijna elke jonge Tunesier is om naar Europa te komen…
Als je weet dat velen hun leven wagen voor zo’n reis dan kan je al denken dat trouwen nog minder een probleem is …
Daarom wil je je graag waarschuwen al wil ik natuurlijk niet je droom aan diggelen slaan,echte liefde bestaat nog …
Maar je bent amper 16,je hebt je hele leven voor je en die Tunesiers weten wel hoe ze een vrouw kunnen gek maken…ik ben er zelf een dus ik weet hoe dat gaat…
Geloof me ik wil je echt niet ongelukkig maken maar vergeet niet dat liefde blind maakt…

Nog veel geluk,

Sami

haai dames
ik ben zelf een tunesier en heb zelf ook een relatie met een tunesier
het heeft leuke en verdrietige kanten …
en het afschijd ppffffff vreselijk :frowning: zoo erg maja wat kan je er aan doen???!!!
maja dames is leuk om verhalen met elkaar uit te wiselen
want de meeste mensen begrijpen niet wat je voelt en maken uit voor een gek omdat ze dan zeggen maar je ziet hem nooit en bla bla en wij snappen elkaar wel gewoon!!!
ik hoor het well :slight_smile:

dit is my msn [EMAIL=“helen_chiygirl@hotmail.com”]helen_chiygirl@hotmail.com
byby :slight_smile:

idd sami heel goed
het is well zo
er zijn wel goede eerlijke tunesiers tussen hoor maar ik denk dat het allemaal versier trucjes zijn bloemetjes kettingen en oorbellen ik wil je niet ongerust maken hoor echt niet maar ik weet hoe het gaat!!!
ik ben zelf een tunesier en ik heb ook wat met een tunesiese jongen
maar ik weet gewoon hoe ze in elkaar steken (die jongens) als het gaat om buiteland (europa)
pas op meid!! sommige kan je eigenlijk vergelijken met loverboys ze geven je alles maar ondertussen willen ze gewoon hun droom waar maken door naar europa te gaan!!! EUROPa is zooo belangrijk voor ze.
pas op maar er zitten heust wel goede bij hoor
ik heb nu een vriend van bijna 3jaar maar ik blijf altijd realisties over het fijt (europa)

byby

Heey !

zo dat is echt een hele vervelende situatie . !
zijn animatie naam is Joe zei je…
is dat die joe uit hotel monastir centre…?
ik heb zelf ook een vriend uit tunesie …ook uit hotel monastir centre alleen hij werkt achter de bar …
misschien kunnen we verder erover praten …
voeg me anders toe [EMAIL=“Danielle_010_@hotmail.com”]Danielle_010_@hotmail.com

Groetjes !

Danielle !

Hoi

Ikzelf heb ook een relatie met een Tunesische jongen.
Leren kennen tijdens mijn vakantie eind mei, hij werkte als animator in het hotel waar ik verbleef.
In oktober ga ik terug … aftellen dus.

:banana:

Heej !

Ja . ik ga ook in oktober terug ! :smiley:
Ik wilde niet meer naar huis…
het afscheid nemen valt me zwaar ik ben nu … uhh … 6 dagen thuis …
en ik heb het nog steeds erg moeilijk …
maja… aftellen doen we !
waar verbleef je…?

Groeten Danielle :banana:

Hoi

Ah ah, 6 daagjes terug, ik kan je begrijpen!
Pijnlijk éh!
Ik ben sinds begin juni terug dus das ook al een heel tijdje … nog effe doorbijten, het zal wel vlug zover zijn.

Ik verbleef in Melia Djerba Menzel. In oktober ga ik er terug heen.
En jij?

Groetjes
:tunisia: :RockOn:

Oehhh … Begin Juni Pff… zo dat zal ook niet makkelijk zijn …
ja wel aftellen … maar ik vind het maar langzaam gaan …:smiley:
ik verbleef in Monastir centre 30 km van souse af…:slight_smile:
Mja… ik vind het maar vervelend zo …
maar het heeft ook wel weer een spannende kant…:slight_smile:
Je zal het nooit erg vinden om elkaar weer te zien !
En dat is toch anders dan dat je elkaar elke dag ziet …:slight_smile:
Maar als ik hem nodig heb … kan hij er niet voor me zijn terwijl hij dat wel dolgraag wil … En andersom ook …:frowning:
Mja. Het is zoals het is !
Aftellen maar !! :slight_smile:

Groeten Daan :wink:

Tja das nu éénmaal zo.
Een groot woord die we steeds moeten onthouden: geduld!
Dit speelt een grote rol.
En dat gaat wel wennen hoor!!
Voordien heb ik nog een buitenlandse relatie gehad, in het begin héél moeilijk, maar nu heb ik het belange zo moeilijk niet meer. Dit is nu gewoon een normaal, om zo lang te moeten wachten.
:banana:
En geloof me, als je elkaar lange tijd niet hebt gezien is de liefde héééél groot hoor bij het terugzien!! :love:

1 like

Ja… naja…:slight_smile:
ik heb het er zeker voor over…
en de liefde is zeker groot bij het zien van elkander bij de terugkomst…:slight_smile:
Ik wacht erop en tel af ! :smiley:

Hallo,

Ik heb met interesse dit onderwerp (en een aantal andere) zitten lezen, ik heb zelf tunesische familie en vrienden die werken als animateur, en begrijp me niet verkeerd t zijn in het dagelijks leven allemaal schatten, maar als t op meiden aankomt hebben een hoop weinig scrupules. Niet dat ze nou echt kwaad in de zin hebben maar er word over het algemeen wel iets anders gedacht over liefde en relaties. Als jullie vaker met je vriendjes en hun vrienden/collega’s hebben opgetrokken heb je vast ook wel ns gezien dat als het ene vriendinnetje uitgezwaaid werd er al weer in de arriverende bus geloerd werd of daar niet iets leuks tussen zit. Ik wil geen dromen aan diggelen helpen maar het is vaak wel de realiteit. De naam van een persoon viel me op, een lieve man maar ook een absolute charmeur en zeker niet te vertrouwen. Gedachten over trouwen zou ik zeker op een zijspoor zetten en nog maar ns heel goed nadenken over het soort “relatie” wat je met die persoon hebt. Een gebroken hart zit er zeker in maar gezien de manier waarop er over geschreven wordt realiseert diegene zich dat waarschijnlijk ook wel. Aan iedereen hier, verloochen het gevoel wat je voor iemand hebt niet maar verlies je verstand ook niet!

Oprecht, heel wijze woorden van Jojo1981!!!

Hallow allemaal…

Ik ben Sanne en ik heb ook net als jullie en relatie met een jongen uit Tunesië. Ik ben 17 (nu bijna 18) en hij is net 24 geworden.
Ik ben er nu 3 keer op vakantie geweest. 2 keer met mijn moeder en 1 keer met 2 vriendinnen. Onze relatie gaat echt heel erg goed. We kunnen overal goed over praten (bijvoorbeeld over cultuurverschillen) en we vertrouwen elkaar helemaal.
Ik weet dat hij de ware voor mij is en andersom ook.
Nu heb ik een probleem. Mijn vader en moeder hebben steeds minder vertrouwen in de relatie, dit doordat we hem een aantal keer in Nederland hebben proberen te krijgen, maar zonder succes. Mijn vader heeft gezegt dat ik niet meer daarheen mag voordat hij hier is geweest.
Hij kan niet hierheen komen op vakantie, omdat er niet genoeg reden was of hij wel terug zou gaan naar Tunesië. (contract, eigen woning) Hij heeft wel werk, maar geen contract en het lijkt erop dat hij deze ook niet gaat krijgen. Een eigen woning heeft hij ook niet, want hij woont bij zijn familie.

Ik zit dus een beetje in de put en weet niet hoe ik hieruit moet komen.
Wie heeft ook een soortgelijk probleem.
Wie kan me hier mee helpen.
Wie kan me opvrolijken.

Groetjes van Sanne :wave:

Hoi Jojo1981,

Bedankt voor jouw berichtje met de wijze woorden.
Ik hou dit zeker in mijn achterhoofd hoor, dit is mijn eerste buitenlandse relatie niet. Dus, ik hou het hoofd nogal koel! :wave:

Maar met die ene zin zit ik wel een beetje geplaagd …
Wat bedoel je daarmee? (ik heb hem in mijn bericht hier nog even aangehaald voor de duidelijkheid)

Groetjes