Vakantieliefde

Hallo,
ik heb een vraagje ik zal eerst mijn verhaal even vertellen,

ik ben in afgelopen zomer in augustus 2 weken in tunesie (sousse) geweest met mijn ouders in een hotel.
als snel leerde ik een jongen kennen die daar werkte. het klikte vrijwel meteen en hij vroeg me mee uit, we zijn uit geweest en sinds dat moment onafscheidelijk geweest. sochtens als ik wakker werd en na het zwembad liep zat hij al bij mijn ouders een kop koffie te drinken en als ik dan kwam spraken we de dag door en spraken we ook weer iets voor savonds af. ik ben niet gek of stom, ik wist ik ben hier 2 weken en ik ben op vakantie dit probeerde ik dan ook in mijn achterhoofd te houden. 2 weken gaan heel snel om als je het erg naar je zin hebt. dus het afscheid zat er ook aan te komen, de avond voor mijn afscheid ging het eigenlijk erg goed en leek ik en hij ook er heel rustig onder teblijven. maar de volgende morgen was dat al snel anders, ik moest echt weg en dat besefte we ons dan ook maar al te goed. ik het totaal niet verwacht dat het hem zoveel zou doen dat ik weg zou gaan, het liep dan ook op huilen uit. de terug reis heb ik veel zitten na te denken over hoe het was en hoe het zal zijn. nu ongeveer 8 maanden later hebben we nog af en toe contact maar meer niet meer. het is gewoon onmogelijk om elkaar te blijven zien. mijn vraag is nu… heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe ik hem uit mijn hoofd kan krijgen want vooral nu de zomer er weer aankomt en het dit jaar voor mij niet mogelijk is hem op te zoeken, mis ik hem toch nog veel. HELP!

Kijk eens op het Tunesië Forum daar is een apart topic over de liefde !

Groetjes,
Pittie :zon02: 18 juni naar Sousse

dankjewel! heeerlijk! veel plezier! heb je daar famillie of gewoon een vakantie?:zon02:

bedankt voor je tip,
nu heb ikgeprobeerd (gisteren ook al) om me te regristreren op het forum, maar zodra ik de beveiliginstekens invoer geeft hij telkens een melding dat het onjuist is en na 3 keer zegt hij probeer het later nog eens. ik ben niet slecht ziend ofzo, weet jij hoe ik me wel kan aanmelden want het forum lijkt me wel erg leuk en interessant!?

Ik heb de ‘‘visuele bevestiging’’ even uitgezet, nu zal het zeker lukken.

Ik ga daar lekker op vakantie !

Groetjes,
Pittie