Verliefd & Verdrietig

Hallo iedereen,

ik wilde graag even m’n verhaal kwijt zodat ik het een beetje van me afschrijf en leuke reacties/tips misschien krijg.

Ik ben in de zomervakantie dit jaar naar turkije geweest (naar een hotel in Side). Ik was daar samen met m’n moeder heen (ikzelf ben 16) en we hadden erg veel contact met het animatieteam. Er was 1 jongen in het animatieteam (Dali) en hij was best knap. Meer vond ik op dat moment niet van hem. Ik lette niet veel op hem en het enige wat er gebeurde was dat we weleens dansten in de discotheek in het hotel.

In de herfstvakantie ben ik terug gegaan met beide ouders, broer en vrienden van m’n ouders. HIJ was er ook nog steeds aan het werk.
Toen hij mij de eerste dag zag (dat ik er weer was) kwam hij heel erg blij naar me toe en beweerde dat hij me had gemist. Ik geloofde er natuurlijk niks van omdat er de vakantie ervoor helemaal niks gebeurd was en hij ook niet iets liet merken van dat hij mij ook maar een beetje leuk vond.
Maar toen ik hem die eerste dag zag, was ik meteen verliefd… Ik dacht alleen maar aan hem en wilde de hele tijd in de buurt zijn.
Gelukkig kon dat veel omdat ikzelf werd getest die 10 dagen om in het animatieteam te komen in de zomervakantie.
Maargoed. De 1e 2 dagen keken we alleen maar beetje naar elkaar maar ik was best verlegen enzo…
De 3e en 4e dag dansten we best close in de discotheek
en de rest van de dagen ging het steeds beter en beter en hadden we een relatie. Het afscheid was erg moeilijk maar ik wist dat ik hem volgend jaar in de mei vakantie weer zie en de hele zomervakantie ook.
Hij smste heel erg veel echt elke dag wel paar keer…
Maar sinds 3 weken zit hij in Tunesie waar hij woont. Hij is daar voor 2 maanden heen om vakantie te hebben. In januari gaat hij weer terug.
Sinds hij daar zit hoor ik niks meer vanb hem en heeft hij de hele tijd dag en nacht z’n telefoon uitstaan. Eerst was ik erg boos… maar nu ben ik alleen maar verdrietig en weet ik niet wat hij werkelijk van mij vind.
Het was de eerste keer dat hij een relatie had met een “gast” uit het hotel en dat mocht ook van z’n baas omdat iktoch in het animatieteam kom.

Ik heb geen idee wat ik nu zou moeten doen en ik ben erg verdrietig…

Ik hoop dat hij alsnog wat laat horen maar ik weet het niet

Kus Sharon

kan het misschien zijn dat je zijn turkse nummer hebt, en dat hij die niet mee heeft of kan gebruiken in Tunesie???

Ik heb zijn turkse nummer ja, en het kan zijn dattie voor 2 maanden een ander nummer heeft, maar issie dan zo dom om mijn nummer niet daarin op te slaan vraag ik me dan af. Dat zou ik namelijk echt niet vergeten

tja…? het mannelijke geslacht is niet altijd even slim en logisch als het dit soort dingen aangaat (niet allemaal, maar het zou me niks verbazen…)

heb je geen email of nummers van familie/ vrienden???

ja ook turks mobiel nummer van een vriend (die nu ook in tunesie zit voor even)…
maar ik zou zo graag willen weten of hij meende wat hij zei !!

kijk het kan natuurlijk dat hij met zn turkse sim geen bereik heeft he, maar wat voor mij meteen de belangrijkste vraag is: waarom laat hij jou niets weten??? zit hij nu bij zijn familie?

ik zou zeggen meis, vergeet hem en ga lekker verder met je leven. iemand die 3 weken helemaal niks van zich laat weten zonder enige reden. lijkt mij dat hij het dan niet meende wat hij tegen je zei. ja straks als hij weer terug is, en zijn familie niet in de buurt is. ik hoop voor je dat het niet zo is, maar lijkt mij… laat hem nou gewoon voor wat het is… pech hebben, zo iemand is je
toch niet waard?

Hij heeft nu 2 maanden vakantie en is terug naar tunesie, naar familie/vrienden enz. Zijn familie weet (of in ieder geval zijn broer en zus) wisten dat ik wat met hem had. Maar ik weet het ook niet. En dan in mei zie ik hem dus voor 10 dagen =O en ik de zomervakantie zelfs voor 6 weken.

Tja is moeilijk…

Ik zelf heb ook twee jaar geleden een relatie gehad met een jongen uit het animatieteam. Hij was ook tunesier en werkte in Turkije. De maanden dat hij in tunesie zat hadden we wel contact maar altijd minder. Hij kon daar geen gebruik maken van msn. En bellen was ook een stuk duurder dan wanneer hij in Turkije zat. Ik weet dat hij in tunesie vrij arm was. En leefde hij heel anders dan in Turkije. Maar contact hadden we zeker wel. Hij had een ander nummer in Tunesie. Die kreeg ik ook pas na een tijdje omdat hij dat toen die tijd eerst weer opnieuw moest regelen in Tunesie.
Maar toch, het is wel vreemd. Hij zei het toen tegen me voor dat hij terug ging naar Tunesie. Deze relatie is trouwens wel over gegaan hoor!

k snap dat je verdrietig bent. En ik zou zeggen hou je ogen goed open, wordt niet blind van verliefdheid. Als je het niet vertrouwd, stop er dan mee en ga verder met je leven. Je gaat zeker een leuke tijd krijgen in het animatieteam. Met of zonder hem. Ik denk zelf dat het leuker is zonder hem. Je gaat zoveel nieuwe mensen leren kennen! Geniet er gewoon van! Het is moeilijk nu misschien maar ook ik ben er toen over heen gekomen toen het helemaal fout ging in die relatie. En ben nu super blij dat ik er vanaf ben en als ik terug denk aan die tijd snap ik niet hoe blind ik heb kunnen zijn.

Succes!

Liefs.

Hoi Sharon,

Ik kan me voorstellen dat je er heel erg verdrietig over bent dat je zomaar ineens niets hoort.
Het kan zijn dat jij ook voor hem onbereikbaar bent op dit moment.
Je weet nooit wat er precies aan de hand is.
Als ik jou was zou ik gewoon nog even afwachten.

Je bent nog erg jong en je hebt een heel leven voor je.
Ik zou zeggen ga lekker lol maken met je vrienden en vriendinnen hier.
Verheug je op je verblijf van volgend jaar in Turkije.

En als je vriend het echt goed meent met jou, dan komt alles wel weer op z’n pootjes terecht.
Zo niet, dan ga je je gewoon richten op andere dingen.
Maar ga vooral niet bij de pakken neerzitten.

Leifs en Sterkte, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ja ikzelf ben nu 16 maar hij is 21. Ik denk dan… je neemt de liefde dan toch wel serieus… tenminste veel jongens doen dat op hun 21 hier wel.
tuurlijk kan het zijn dat er iets is waarom hij mij echt niet kan bereiken, ik zal ook altijd nog afwachten en in mei (als ik dan nog steeds niks heb gehoord) vragen waarom hij niks liet horen. Maar wieweet dat ik weer wat hoor in januari als hij naar turkije terug gaat…
Maar toch blijf ik denken: is hij serieustegen me geweest
Weten jullie hoe de meeste tunesische/turkse jongen daarmee omgaan?

succes meid…
weet ook niet goed wat ik ervan moet zeggen…
hoop voor je dat t allemaal goed komt…

hnmmhg

Hey Sharon,
Jou verhaal is zo te zien wel 2 jaar oud, maar ik schrok wel toen ik het las. Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt, in Egypte, in de voorjaarsvakantie (februari 2007). Ik ben nu 16 en ik was ook steeds wel close met ene Dali, uit Tunesië! Ik heb ook achteraf pas echt gevoelens voor hem en ik mis hem heel erg. Heb jij nog contact met hem gehad, of nog steeds? En heb jij hem nog wel eens gezien?

groetjes, Lilian