Ik ben blij dat ik mijn verhaal hier ook een kan doen. Bij mensen die er wat meer ervaring mee hebben.
Ook ik heb het te pakken. Ik ben ook verliefd op een man in Turkije. (Bodrum-Gumbet)
Het is iemand die werkte in het hotel waar ik verbleef. Ik was er te samen met een vriendin. We zijn er een paar keer uitgegaan. De tweede dag kwam ik van een meisje die ook in het hotel verbleef te weten dat hij mij leuk vond. Dit was mijn eerste keer in Turkije. Ik wist dat er waarschijnlijk mannen gingen zijn die iets wilden proberen. Maar ik had niet gedacht dat ik eigenlijk een vakantielief zou gehad hebben.
Die tweede dag zijn we uit geweest hij vroeg in het hotel of ik even wou mee komen. Toen hebben we gekust. Het was allemaal wat raar voor mij want ik had nog nooit een vakantielief gehad.
De dagen daarna was ik direct zijn “girlfreind”. Hier was ik van geschrokken. Ik had dit natuurlijk niet verwacht. Ik vond het natuurlijk wel ergens leuk en heb er dan ook niets op gezegd en zoveel mogelijk van proberen genieten.
Ik heb echter wel rot tegen hem gedaan en bij het vertrekken niets meer gezegd :s.
Door de onzekerheid, de slechte dingen die mijn vriendin vertelde over die jongens. Was ik toch wel wat bang/achterdochtig. Ik heb dan ook stomme dingen gezegd. ( ik heb al wat problemen gehad daarmee dat ik ook niet zoveel risico’s wou nemen) Bovendien had een collega iets over een meisje gezegd in het hotel. Zij ging speciaal terug komen voor hem. Want ze was ook verliefd geraakt. Hij vond het echter stom dat ze terug kwam. Nu heb ik dus ook schrik dat hij dus ook zo is.
Wanneer ik nu thuis ben vindt ik het echt jammer dat ik niet meer tegen hem gezegd heb. Niet meer vragen gesteld heb? Waarom ben ik niet meer op zijn verzoeken in gegaan? Ik herinner mij dat hij een paar keer vroeg of ik terug kwam. Ik heb toen altijd geantwoord: ik denk het wel. Dan begin ik te denken: zou hij dat echt willen? Zou hij het menen?
Ondanks dat ik zo stom tegen hem deed. Gaf hij nog altijd aandacht. Ik ben nu thuis en hij zit voortdurend in mijn hoofd. mijn vriendin zegt dat ik hem uit mijn hoofd moet zetten. Na de reis ben ik begonnen tegen hem op facebook. Hij vroeg weer of ik terug kwam. We hebben nog een beetje gepraat en uiteindelijk heeft hij niet meer gereageerd. Ik vroeg hem ook of hij het erg vond dat ik met hem praatte. Hij antwoorde neen maar dat afstand alleen een probleem was.
Ik vroeg mij nu af wat is het beste wat ik kan doen? Het hem zeggen dat hij in mijn hoofd zit… en misschien dat ik wat gevoelens heb of hem gewoon gerust laten.
Of denken jullie dat het wel duidelijk is dat hij geen contact meer wilt? Ik vraag mij ook constant af of het iets meer bij hem was.