Alleen vakantieliefde?

Hallo,
Lees al even mee op het forum. Heb een tijd terug een (turkse) jongen leren kennen… Helemaal hoteldebotel…

Spreken elkaar elke dag… en daar kijk ik echt naar uit.
Heel graag wil ik weer naar hem toe. Ook hij wil dat graag.

Maar weet tegelijkertijd dat mijn ouders er zeker niet blij mee zullen zijn. Nu weet ik dat ik me daar niets van aan moet trekken, ben volwassen, maar toch. Ik geef ook heel veel om hun. Maar mijn gevoel zegt dat ik hier helemaal voor moet gaan…tja

Heeft zo’n relatie kans van slagen??? :smiley:

Hoi Azizlover,

Wat heerlijk voor je om verliefd te zijn.
Probeer deze liefde een kans te geven door, zo vaak als mogelijk is, terug te gaan naar hem. Leer elkaar vooral beter kennen.
Bewijs je familie en vrienden dat, als het echte liefde is en jullie voor elkaar bestemd zijn, het goed is.

LUISTER VOORAL NAAR DE STEM VAN JE HART.:o

Ik wens je heel veel geluk en liefde toe.

Cok Selamlar, Fransijn.

Hayy…
Ik heb 2 jaar geleden mijn vriend ontmoet… Me ouders dachten ook dat dit alleen maar even voor de vakantie was. Na een heel jaar elke dag bellen, smsen, msnen, enz. Zijn we weer terug gegaan. ( ik ben nu bijna 16 jaar, dus ik mag niet alleen naar Turkije… ) De vakantie was helemaal perfect… Maarjah nu zit ik weer thuis en waarschijnlijk kan ik hem niet meer zien voordat hij in het leger gaat… ( 21 November )

Duss als ik jou was, zal ik maar heel snel terug gaan… :wink:
( Als het kan natuurlijk… )

Groetjes Yoëlla…

Ben het totaal met de anderen eens!!! Mijn ouders zijn het er (helaas) ook niet helemaal mee eens. Maar het is mijn leven, en ik ben zo gelukkig!! Dus dat hebben ze maar te respecteren… Mijn moeder krijg er al wel meer vrede mee. Ik mag hem zelfs bellen met haar telefoon!! Mijn vader is een moeilijker geval…

Geeft het een kans meid!!

Succes

Liefs Cynthia

:smiley: Bedankt voor jullie reacties. Goed om te horen dat het ook wel kan werken… in plaats van alleen maar die vervelende reacties te horen.
Ben gewoon smoorverliefd… :smiley:
Vind het leuk om die " feel-good " successtories te lezen!

Groetjessssssss

Azizlover: Heerlijk he, als je smoorverliefd ben op iemand!! Ik ben het namelijk al bijna een half jaar… 5 maanden om precies te zijn… En ik zie hem dinsdag weer!! :stuck_out_tongue: Heb hem dinsdagavond gebeld en hij was zooo lief… Hij begint ook steeds meer te smsen!!

Dus net als jij : Zwaar verliefd!!

Wat is het mooi om jong en verliefd te zijn.Ik zie het hier dagelijks gebeuren.Dat veel ouders dit niet zo leuk vinden is een beetje normaal.Wat je als jongeren vooral moet doen als dit je overkomt, probeer er zoveel mogelijk open met jullie ouders over te praten,probeer ze kennis te laten maken met die jongen of het meisje waar je hier verliefd op raakt. Gaan ze makkelijker anders denken over Turkse jongens. Mijn eigen dochter is ook getrouwd met een turkse jongen sinds 9 jaar en ze zijn heel gelukkig samen en ik heb nu 2 schatten van kleinkinderen.Het is wel een totaal andere cultuur, daarom probeer zeker voor aleer je een vaste realtie aangaat elkaar heel goed te leren kennen en praat ook over het cultuurverschil,zo kom je voor geen teleurstellingen te staan en heeft je verliefdheid meer kans op slagen.
Aan alle verliefde koppeltjes in Belgie en Nederland, veel succes en droom maar lekker over jullie volgende ontmoeting.Niet alle vakantieliefdes lopen mis.
Maar blijf toch een beetje realistisch denken,hebben we samen wel een toekomst…want hier komen wonen en werken is geen europa.Zo bespaar je ook veel liefdesverdriet.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka

hallo!

ik ben deze zomer ook naar tukije geweest… daar heb ik ook een onwijs lieve jongen ontmoet… :slight_smile: maar nu mis ik hem verschrikkelijk!!:frowning: we hebben ook elke dag contact (2,5 maand!!:D) en het word maar erger… als ik die verhalen allemaal lees, dan snap ik jullie volkomen… verder kan ik nier eigenlijk met bijna niemand over praten… want mijn vriendinnen maken dit niet mee, of ik krijg soms niet egt leuke reacties zeg maar… :frowning:
misschien komt hij tussen kerst en oud en nieuw hier… ik hoop het zo!!

ik wens jullie veel liefde toe!:wink:

liefs, steffi.

Beste dames,

Het lijkt mij verstandig om dit onderwerp voort te zetten op het topic Vriendje elders op deze pagina.

Bij voorbaat dank,

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Nou dames vertel hoe is het met de heren?? Allemaal nog steeds verliefd inmiddels wellicht alweer een keertje terug geweest??

Liefs Linda

Ja, ik ben nog steeds helemaal verliefd…!! :slight_smile:
Ik had hem vorig jaar ontmoet in mijn hotel, hij was fotograaf…
Najah, hele leuke tijd gehad natuurlijk… en dan moet je weg, weer terug naar NL…
Ik was bang dat hij weer een ander meisje had, want er komen elke week nieuwe meiden en gaan daarna weer weg…
Maarjah, hij bleef smsen, msnen, enz. En elke keer vragen : wanneer kom je nou weer terug ?? Maar dat gaat niet zo makkelijk als je 15 ben… ( toen 14 )
Dus na een jaar wachten weet terug geweest… En tjah, het zit nog steeds goed… duss :wink: alleen nu weer een hele lange tijd wachten… tot ik hem weer zie… ( Hij moet in November in het leger… duss )

Groetjes Yoella

Liefdeee

Mizz-Styloow: dat is fijn om te horen! dat het nog steeds goed zit, hopen dat dat nog lang zo gaat blijven:thumbsup:

Missmariska,de reactie van van mizz styloow is van 2 jaar geleden dus of het nog steeds goed zit is de vraag…

haha jaa daar ben ik ook wel benieuwd naar…??

Ik heb ergens anders gelezen, dat het uit is.

ohww wat vervelend,

Klopt, Mizzy heeft nu geloof ik een nederlandse vriend.

o jee, ik had niet op de datum gelet:paranoid:

Heey meiden !
Idd, met S. is het helemaal over. Ik had eigelijk sinds Oktober 2006 geen contact meer met hem. Daarna een nederlandse jongen ontmoet en eind augustus ben ik wel weer naar Turkije geweest, gewoon voor vakantie. ( Het was toen al uit met de nederlandse jongen ) En ik kreeg de eerste dag dat ik daar was een smsje van S. Ik heb hem 1x gezien, daarna heb ik er een punt achter gezet. En tegen mezelf gezegt noooooit meer verliefd te worden op een turkse jongen in TR.
En misschien raden jullie het al… WEER een turkse jongen ontmoet… Ik weet niet goed hoe het verder moet en ben nog een beetje onzeker daarover ( Vooral om wat er allemaal gebeurd is met S. ), maar ik zie het wel…

Het gaat met mij nu in ieder geval heel goed… :smiley: